Aktualizacja magów obejmuje także zmiany w przedmiotach, dlatego też nieco więcej informacji na temat ich modyfikacji można znaleźć nieco niżej.
Wraz z aktualizacją magów, transformację przejdą też ich czarnoksięskie przyrządy. Wcześniej, magowie decydowali się tylko dla konkretnych statystyk, których potrzebowali, z niewielkimi zmianami w kolejności ich kupowania, w zależności od przebiegu gry. Od teraz przedmioty dla magów nastawione są bardziej taktycznie, a każdy z nich zmienia sposób, w jaki dany mag przyczynia się do walki. Dokonaj wyboru sposobu, w jaki chcesz zamanifestować swoją siłę i zobacz, czym odpłacą ci się przeciwnicy.
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA:Zwraca część użytej many.
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA – DOŁADOWANIE MANY:Przy każdym użyciu zaklęcia lub użyciu many daje dodatkową maksymalną manę (do określonego poziomu). Co 8 sekund zyskuje manę.
Nie daje już regeneracji many.
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA:Odzyskujesz część z otrzymywanych obrażeń w postaci many. Część użytej many wraca w postaci zdrowia, do określonej górnej granicy.
PODSUMOWANIE
- Odporność na magię
- Regeneracja many
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA:Daje wysoką regenerację zdrowia, jeśli procentowa ilość twoich punktów zdrowia jest niższa od procentowej ilości twoich punktów many. Daje wysoką regenerację many, jeśli procentowa ilość twoich punktów many jest niższa od procentowej ilości twoich punktów zdrowia.
BIERNIE – MAGICZNY GROM: Zadanie obrażeń wrogowi za pomocą podstawowego ataku poraża go, zadając dodatkowe obrażenia magiczne (30 sekund odnowienia).
Nie daje już Wampiryzmu zaklęć.
BIERNIE: Po zyskaniu poziomu przywraca część maksymalnej many posiadacza na przestrzeni 3 sekund.
PODSUMOWANIE
- Moc umiejętności
- Skrócenie czasu odnowienia
PODSUMOWANIE
- Obrażenia od ataku
- Moc umiejętności
SKŁADOWE: Kordelas z Bilgewater + Rewolwer Hextech + Złoto
BIERNIE – WSZYSTKOŻERCA:Natychmiastowo leczy za część wszystkich zadanych obrażeń – fizycznych, magicznych oraz nieuchronnych. Ma ograniczony efekt w przypadku czarów obszarowych.
UŻYCIE – BŁYSKAWICA: Zadaje natychmiastowe obrażenia magiczne i spowalnia cel.
PODSUMOWANIE
- Moc umiejętności
- Zdrowie
- Mana
SKŁADOWE: Rewolwer Hextech + Katalizator Eonów + Złoto
BIERNIE: Odzyskujesz część z otrzymywanych obrażeń w postaci many. Część użytej many wraca w postaci zdrowia, do określonej górnej granicy.
UŻYCIE – MROŹNY POCISK:Wystrzeliwuje lodowe pociski, które zadają obrażenia magiczne i spowalniają wrogich bohaterów.
PODSUMOWANIE
- Moc umiejętności
- Zdrowie
- Skrócenie czasu odnowienia
SKŁADOWE: Rewolwer Hextech + Rozgrzany Klejnot + Złoto
UŻYCIE – OGNISTY POCISK:Doskakujesz, jednocześnie wyzwalając ogniste pociski, które zadają magiczne obrażenia.
SKŁADOWE: Łza Bogini + Absurdalnie Wielka Różdżka
BIERNIE – PRZENIKLIWOŚĆ:Zyskujesz moc umiejętności równą niewielkiemu procentowi twojej maksymalnej many.
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA – DOŁADOWANIE MANY: Przy każdym użyciu zaklęcia lub użyciu many daje dodatkową maksymalną manę (do określonego poziomu).
BIERNIE: Zwraca część użytej many.
PODSUMOWANIE
- Mana
- Moc umiejętności
- Skrócenie czasu odnowienia
SKŁADOWE: Zaginiony Rozdział + Czarci Kodeks + Złoto
BIERNIE: Zadanie magicznych obrażeń wrogiemu bohaterowi, który ma mniej niż 40% zdrowia, nakłada na niego Głębokie Rany.
Nie daje już regeneracji many.
PODSUMOWANIE
- Moc umiejętności
- Regeneracja many
- Odporność na magię
- Skrócenie czasu odnowienia
SKŁADOWE: Kielich Harmonii + Czarci Kodeks + Złoto
BIERNIE: Daje wysoką regenerację zdrowia, jeśli procentowa ilość twoich punktów zdrowia jest niższa od procentowej ilości twoich punktów many. Daje wysoką regenerację many, jeśli procentowa ilość twoich punktów many jest niższa od procentowej ilości twoich punktów zdrowia.
BIERNIE: Zyskujesz część z obrażeń zadanych twoim sojusznikom jako ładunki krwi. Leczenie lub przyznawanie ochronnych tarcz sojusznikom zużywa ładunki krwi, lecząc ich za zebraną wartość.
SKŁADOWE: Katalizator Eonów + Absurdalnie Wielka Różdżka + Złoto
BIERNIE: Przedmiot co minutę zyskuje zdrowie, manę i moc umiejętności, do maksymalnie 10 razy.
BIERNIE: Odzyskujesz część z otrzymywanych obrażeń w postaci many. Część użytej many wraca w postaci zdrowia, do określonej górnej granicy.
PODSUMOWANIE
- Moc umiejętności
- Odporność na magię
- Skrócenie czasu odnowienia
SKŁADOWE: Czarci Kodeks + Płaszcz Negacji + Wzmacniająca Księga + Złoto
BIERNA AURA: Zmniejsza odporność na magię pobliskich wrogich bohaterów. Skaluje się z poziomem.
PODSUMOWANIE
- Moc umiejętności
- Pancerz
- Skrócenie czasu odnowienia
SKŁADOWE: Naramiennik Poszukiwacza + Czarci Kodeks + Złoto
UŻYCIE – ZAWIESZENIE: Na kilka sekund wprowadzasz się w stan zawieszenia, w wyniku czego nie można cię obrać za cel i dysponujesz niewrażliwością, ale nie możesz też się ruszać, atakować i używać czarów ani przedmiotów.