Taliyah ze względu na swój niski wskaźnik wygranych gier nie jest zbyt dobrze odbierana przez niektórych graczy. Jakiś czas temu mogliście u nas przeczytać dlaczego Riot wypuszcza silnych bohaterów, ale w tym przypadku jest zupełnie odwrotnie. ZenonTheStoic postanowił wytłumaczyć co składa się na niski współczynnik wygranych gier i czy jest to dobre zjawisko dla bohaterki.
To ma sens, grając pierwszy raz bohaterem nie bardzo wiesz co robisz i masz mniejsze szanse aby wygrać grę. Gracze którzy grają na takiego bohatera, też nie bardzo wiedza jak się zachować i czego mogą się spodziewać. Więc wydanie bohatera z niskim wskaźnikiem wygranych gier jest dobre (jeżeli po wydaniu będzie mieć 50% to po krótkim czasie okaże się że jest zbyt silna) w przypadku 37% daje to dużo dobrego dla Taliyah.
Gracze zmagają się z Taliyah na linii ze względu na wyjałowioną ziemię, co sprawia że nie do końca jest jasne jak nią grać (co jest dosyć częstym zjawiskiem w przypadku mid-lanerów). Mamy już gotowych kilka poprawek, ale planujemy je wydać w patchu 6.11.
Taliyah robi najczęściej to co chcemy
Taliyah jest najczęściej grana na środkowej alei i ma na niej najwyższy winrate. Pojawia się na innych liniach i umiera z powodu ambitnych ultów. To wszystko jest dobre! Nagradza graczy, którzy szukają świeżej ziemi dla jej Q.