All Random URF dostępny! (23.09 – 26.09)


Reklama

Tryb All Random URF jest dostępny przez najniższy weekend! Na trybie tym nie mamy możliwości wyboru bohaterów, ponieważ otrzymujemy ich losowo, więcej informacji można znaleźć tutaj. Już za tydzień będziemy mogli zagrać na trybie Wyniesienie, za dwa na trybie Na pewno nie Dominion, a za trzy ponownie dostępny będzie Hexakill.

Tryb ARURF jest niedostępny na grach niestandardowych z powodu błędu!

  • Wyniesienie (30.09 – 03.10)
  • Na pewno nie Dominion (07.10 – 10.10)
  • Hexakill: Twisted Treeline (14.10 – 17.10)

Tryb URF powrócił, a teraz dostał jeszcze dwie nowe litery. ARURF, czyli Ultra Rapid Fire (Wszyscy losowo), to znane już wam szaleństwo nieskończonej many i 80% skrócenia czasu odnowienia, ale z dorzuconym losowym wyborem bohaterów. Ruszajmy do walki.

 

Mapa:

Tryb ARURF rozgrywa się na Summoner’s Rift, chociaż nie był to taki łatwy wybór. Musieliśmy dokonać wyboru pomiędzy klasyczną areną URF, czyli Summoner’s Rift oraz tradycyjnym miejscem losowych szaleństw, czyli Murderbridge. Ostatecznie wrzuciliśmy obie rywalizujące ekipy do klatki, w której stoczyły walkę. Wygrała załoga Summoner’s Rift. Z tego co udało nam się usłyszeć, to milczące, ale zabójcze typy.

Dobór losowy:

Wybór bohaterów w trybie ARURF wygląda tak samo jak w trybie ARAM: to losowy wybór spośród posiadanych bohaterów oraz darmowej rotacji bohaterów.

Ponowne wybory:

Ponowne wybory są współdzielone z trybem ARAM, więc wykorzystanie ponownego wyboru w jednym z tych trybów powoduje zużycie go także w drugim. Dla zrównoważenia zwiększymy tempo odzyskiwania ponownych wyborów na czas weekendu. Powinniście uzyskiwać kolejny ponowny wybór co każdą grę lub dwie.

Wyjście z kolejki:

Karne czasy oczekiwania po wyjściu z kolejki trybu ARURF (oraz innych zwykłych kolejek) zostały zwiększone do 10 minut i 20 minut, głównie z tego powodu, że uniknięcie losowego bohatera uznawane jest za akt tchórzostwa. Ponadto wydłuża to czas oczekiwania na grę wszystkim innym. Nie róbcie tak.

Maestria bohaterów:

Specjalnie dostosowaliśmy maestrię bohaterów, abyście mogli zdobywać do niej punkty w trybie ARURF. Możliwe będzie też zdobywanie kluczy za zwycięstwa oraz skrzyń z łupami za otrzymywane przez was (albo przez członków waszej grupy) oceny S-, S i S+.

Dostępność:

Tryb ARURF jest już dostępny i pozostanie aktywny do poniedziałkowego wieczora (tryb wyłączymy wczesnym rankiem we wtorek, najpewniej między 1:00 a 3:00 godziną).

Kolejka rotacyjnych trybów gry to świetny zbitek słów. Tryb Ultra Rapid Fire (Wszyscy losowo) znakomicie tu pasuje. Dołączcie do nas w ten weekend i pomóżcie nam określić przyszłość trybu Ultra Rapid Fire. Jesteśmy otwarci na kolejne eksperymenty z morskimi ssakami, więc podrzucajcie nam wasze komentarze i pomysły dotyczące gry. Dobrej zabawy i powodzenia w trybie Ultra Rapid Fire (Wszyscy losowo)!

Reklama

Podziel się ze znajomymi!