W Bilgewater wszystko ma swoją cenę
Po zniszczeniu Dead Pool splądrowano pełne łupów magazyny Gangplanka, a jego poplecznicy porzucili swego przywódcę.
Zdobywaj i wydawaj krakeny, by móc zatrudnić stwory-awanturników oraz zwiększ ich atak, obronę lub umiejętności. Po wynajęciu przez resztę gry zastąpią one zwykłe stwory na wszystkich alejach.
Zdobywaj krakeny na różne sposoby.
- • Jeden kraken co sześćdziesiąt sekund
- • Dwa krakeny za zabójstwo
- • Jeden kraken za asystę
- • Jeden kraken za zabitego potężnego potwora
- • Jeden kraken za zabicie dużego potwora w dżungli wroga
Wydaj krakeny na ulepszenie swoich stworów awanturników, by usprawnić swoją drużynę i wykorzystać słabe punkty wroga.
- • Ulepsz umiejętności awanturników
- • Ulepsz atak awanturników
- • Ulepsz obronę awanturników
UWAGA: Zniszczenie inhibitora w trybie Awanturników Czarnego Rynku nie powoduje przywoływania superstworów, ale w dużym stopniu wzmacnia wszystkie stwory i awanturników na danej alei.
Rodzaje awanturników
Żelaznoplecy
(W zwarciu: wytrzymały oblężniczy)
Ulepszenie umiejętności zapewnia tarczę, zmniejsza obrażenia otrzymywane od stworów lub budynków.
Ośmiorkon
(Dystansowy: wsparcie)
Ulepszenia umiejętności zapewniają tarcze sojuszniczym stworom, pozwalają zaglądać w pobliskie rejony dżungli jasnowidzeniem oraz chronią przed gankami.
Plądrokraby
(Dystansowy: nękający bohaterów)
Ulepszenia umiejętności poprawiają zdolności kontrolne, zwiększają prędkość ataku, a na koniec powodują zadawanie obrażeń wszystkim wrogim bohaterom w strefie rażenia.
Brzytwopłetwy
(W zwarciu: ścigający bohaterów)
Ulepszenia umiejętności sprawiają, że brzytwopłetwy potrafią gonić wrogich bohaterów, zadają nieuchronne obrażenia, a w końcu otaczają wrogów dzięki przewadze liczebnej.
Przedmioty z czarnego rynku
Zaginiony rozdział
Brakujący rozdział ze starożytnej księgi.
Rytuał Ruiny
Niszcz budynki jeszcze skuteczniej.
Grymuar Mrocznego Kroku
Zapewnia premię do prędkości po trafieniu wroga zaklęciem.
Arkana Moru
Ta księga stworzona na podstawie Zaginionego Rozdziału sprowadza plagę na trafionych wrogów. Plagę można zamienić na dodatkowe obrażenia.
Gambit Męczennika
Obrońcy mogą dzielić ból sojuszniczego bohatera, poświęcając swoje zdrowie zamiast niego.
Pancerz Umrzyka
Zdobądź prędkość i większy impet dzięki temu pancerzowi i zadaj obrażenia wrogom, wpadając w nich.
Mętnokula
Ochroń przeciwników i zdobywaj przy tym złoto.
Kula Szalbierza
Ochroń przeciwników i zdobywaj przy tym złoto.
Kula Zaufania
Ochroń przeciwników i zdobywaj przy tym złoto.
Pazury Tajfunu
Podczas walki z przeciwnikiem używaj co jakiś czas młynków.
Szkiełko Oszusta
Sprawia, że posiadacz wygląda dla przeciwników jak sojuszniczy bohater.
Mięsożerca
Nakarm ten miecz stworami, a będzie leczyć posiadacza i stanie się potężniejszy.
Kostur Płynącej Wody
Zapewnia premię podczas walki w rzece, przyspieszając ruch i tempo odnawiania many.
Lalkarz
Nakłada sznurki na cel autoataków; następnie można za nie pociągnąć, co wpłynie na cele.
Ostrze Mirażu
Autoataki oznaczają cel, a następnie broń pozwala od niego odskoczyć.
Wzmocnienie butów: Teleportacja
Teleportuje cię do wybranej sojuszniczej jednostki.