Czarne konie: Wspierający Brand


Reklama

Witajcie w Czarnych Koniach, gdzie poszukujemy rzadziej wybieranych bohaterów, którzy zasługują na większą uwagę. Tym razem przyjrzymy się bliżej Wspierającemu Brandowi.

Pomoc Branda

Zawładnij dolną aleją popisową mieszanką Branda: zniszczeniem, ograniczeniem kontroli i zniszczeniem. Podtrzymanie? To dla mięczaków. Nakarm swojego strzelca kanapką z mięchem i tymi pięcioma faktami, gdy jęczy, że Brand idzie do dolnej alei.

Podstawowe obrażenia

Wspierający muszą zadawać duże obrażenia podstawowe lub mieć umiejętność użytkową. Wspierający Brand wie, jak zadawać ból. Wykonanie perfekcyjnej kombinacji z 6. poziomu podwaja siłę obrażeń podstawowych, które zadaje Annie czy Karma. Przeciwnik zabity.

Proste życie Złodzieja Czarów

Co jest gorące? Brand. Co potrzebuje gorąca? Wytwarzanie monet. Wspierający Brand nieźle zarabia. Płomień, jego bierna umiejętność, zostawia znak, który zadaje obrażenia w czasie za każdym razem, gdy rzucisz zaklęcie. Każde użycie biernej umiejętności aktywuje Ostrze Złodzieja Czarów. Jeśli Ostrze będzie w pełni naładowane, dostaniesz 15 szt. złota za rzucenie jednego czaru.

Ogłuszanie

Aby Brand mógł ogłuszyć, musisz rzucić dwa zaklęcia. Wiemy, że ci się uda: jesteś wybrańcem. Rzuć Spalenie, umiejętność mierzoną Branda, po tym jak trafisz przeciwnika innym zaklęciem. Ogłuszysz go na długi czas.

Piroklazm bardziej przydaje się w dolnej alei

W dolnej alei Piroklazm trafia dwóch bohaterów, a nie jednego. 2 > 1

Zabijanie fal jako wsparcie

Próbowaliście kiedyś zabić falę potworów, grając Nami? Połączenie dużych obrażeń podstawowych i czarów obszarowych Branda sprawia, że bez problemu zabija potwory, kiedy członkowie jego drużyny zajęci są czymś innym.

 

Zarządzanie Brandem

Brand ma oczywiście kilka słabości. Jest nieruchomy i stanowi łatwy cel dla agresywnych wspierających, takich jak Leona. Chroniący wspierający, tacy jak Lulu, działają jak opóźniacze zapłonu, łagodząc siłę obrażeń zadawanych przez Branda.

Brand jest przewidywalny

Czary Branda muszą się połączyć, by ogłuszyć cię na zawsze. To oznacza, że jeśli rzuca zaklęcie, łatwo wywnioskować, co zrobi za chwilę. Udało ci się uniknąć Spalenia? Nie ogłuszy cię. Udało ci się zrobić unik przed Słupem Ognia? Ogromna część jego obrażeń znika. Teraz możesz go ukarać.

Ograniczona mobilność

Brand nigdzie się szybko nie porusza, więc jest podatny na ograniczenie kontroli. Słup Ognia może nacierać na wroga, gdy Brand próbuje nękać. Jeśli naciera w alei, staje się jeszcze smaczniejszym kąskiem dla twojego dżunglera.

Czary Branda pojawiają się jednocześnie

Jak już wcześniej wspomnieliśmy, w walce Brandem liczą się kombinacje. To oznacza, że kiedy rzuca zaklęcia, na długi czas pozostaje podatny na atak przeciwnika. Jeśli jeszcze stoisz, pora na kontratak.


Zabierz go do dolnej lub solowej alei – taniej aż do 1 grudnia. Brand kosztuje 440 RP (50% z 880 RP), a Mroźny Brand 487 RP (50% z 975 RP). Podsumowując: musisz go mieć!

Reklama

Podziel się ze znajomymi!