Duże zmiany w przedmiotach w patchu 6.9


Reklama

W patchu 6.9 czekają nad ogromne zmiany w przedmiotach , które będą obejmować przedmioty związane z regeneracją many, AP oraz odpornością na magię. Zmiany te w ciągu kilku najbliższych dni mają pojawić się na PBE. Nieco więcej informacji na temat aktualizacji w połowie sezonu można znaleźć tutaj.

Żaden z poniższych elementów nie jest ostateczny, ale mamy obraz jak owe zmiany będą wyglądać.

Mana, Magowie, MP/5, Supporty

Mamy zamiar zmienić ilość elementów, która skupia się na regeneracji many. Przedmioty te zazwyczaj dawały coś więcej niż samą regenerację.

Chcemy popracować nad ofensywną pozycją magów, którzy często są budowani pod dużą regenerację. Jest to troska o elementy zdrowotne gry.

Catalyst the Protector of Aeons

  • Pasywa Valor’s Reward została usunięta
  • Nowa pasywa – Eternity: 15% otrzymanych obrażeń przywracanych jest jako mana. 15% many przywracane jest jako zdrowie.
  • (Ograniczono do 25 na jeden cykl lub 25 na sekundę)

Tear of the Goddess

  • Regeneracja many: 25% –> 0%
  • Dodatkowa pasywa – Awe: Refunds 25% of Mana spent

Chalice of Harmony

  • Aktualizacja pasywy: Zwiększa regenerację zdrowia o 100% jeżeli twój % jest niższy niż % many. Zwiększa regenerację many o 100% jeśli jest niższa niż % twojego zdrowia.

Lost Chapter (Nowy)

  • Recipe: Sapphire Crystal + Amplifying Tome + 115 Golda = 900 Golda
  • 25 AP
  • 250 Many
  • Pasywa: Pod otrzymaniu poziomu, przywraca 20% maksymalnej many przez 3 sekundy.

Morellonomnomnomnomicon? Czy Athene’s?

Przedmioty te miały bardzo podobny profil tożsamości, przedmioty związane z maną, mają bardziej zmuszać graczy do gry agresywnej, a przedmioty defensywne będą starały się ich chronić.

Morellonomicon

  • Receptura: Lost Chapter + Fiendish Codex + 500 Golda = 2100 Golda
  • Regeneracja many: 100% –> 0%
  • Mana: 0 –> 400
  • Redukcja czasu odnowienia: 20% –> 20%

Athene’s Unholy Grail

  • Receptura: Chalice + Fiendish Codex + 300 Golda = 2100 Golda
  • Ogólny Koszt: 2700 –> 2100
  • AP: 60 –> 40
  • Regeneracja many: 100% –> 75%
  • Odpornośc na magię: 25 –> 25 (Niezmienione)
  • Redukcja czasu odnowienia: 20% –> 20% (Niezmienione)
  • Pasywna Mana: Pasywna Manas on Kill or Assist została usunięta.
  • Nowa pasywa: Otrzymuje 15% wstępnej redukcji obrażeń zadanych dla bohaterów od 100 do 270 (bazuje na poziomie). Leczenie lub tarcze użyte na sojuszniku zużywają opłaty krwi tego sojusznika.

Spell Vamp

Pozbywamy się Spell Vampa z przedmiotów. O ten element opierał się jedynie Vladimir i niewiele się działo w tej kwestii przez ostatnie lata.

Will of the Ancients

  • Usunięto z gry.

Hextech Revolver

  • Koszt kombinacji: 340 –> 230
  • Ogólny Koszt: 1200 –> 1100
  • AP Niezmienione
  • Spell Vamp został usunięty
  • Nowa pasywa – Magic Bolt: Twoje podstawowe ataki zadają 75 – 150 magicznych obrażeń. (30 sekund czasu odnowienia).

Hextech Gunblade

  • Ogólny Koszt: Niezmienione
  • „Omni-Vamp” Pasywa: Niezmienione
  • Aktywne obrażenia: 150 –> 300
  • Przelicznik AP: 0.4 –> 0.3
  • Aktyw teraz natychmiast zadaje obrażenia i spowalnia cel na 2 sekundy.
  • Aktyw teraz dzieli czas odnowienia z innymi przedmiotami Hextech.

Hextech Rocket Belt (Tymczasowa nazwa)

  • Receptura: Hextech Revolver + Kindlegem + 800 Golda = 2750 Golda
  • Zdrowie: 300
  • AP: 80
  • Redukcja czasu odnowienia: 10%
  • Aktyw – Fire Bolt: Dashuje o 300 jednostek (z prękdością 1200) po czym zadaje 100 – 250 (+25% AP) magicznych obrażeń. Wrogowie zaatakowani więcej niż jedną kulą ma zadawane o 15% więcej obrażeń z dodatkowych kul. (30 sekund czasu odnowienia).
  • Dash nie działa przez ściany.

Hextech GLP-07A (Tymczasowa nazwa)

  • Receptura: Catalyst of Aeons + Hextech Revolver + 750 Golda = 3000 Golda
  • AP: 80
  • Zdrowie: 300
  • Mana: 400
  • Pasywa – Dzieli z Catalyst of Aeons
  • Aktyw – Ice Bolts: Zadaje 100 – 200 (+20% AP) magicznych obrażeń. Zaatakowani przeciwnicy są spowalniani o 60% na 0.5 sekundy (30 sekund czasu odnowienia)

Rod of Ages

  • Receptura: Catalyst of Aeons + Needlessly Large Rod + 50 Golda
  • Ogólny Koszt: 3000 –> 2500
  • Zdrowie / Zdrowie skalowanie: Niezmienione
  • AP: 80 –> 60
  • AP na stack: 20 –> 20 (Niezmienione)
  • Mana: 400 –> 300
  • Mana na stack: 40 –> 10

Magiczna redukcja czasu odnowienia

Jednym z największym problemów był problem ze znalezieniem przedmiotów, które pozwolą na maksymalną redukcję czasu odnowienia, teraz ma się to zmienić.

Zhonya’s Hourglass

  • Receptura: Seeker’s Armguard + Fiendish Codex + 900 Golda = 3000 Golda
  • Ogólny Koszt: 3500 –> 3000
  • AP: 100 –> 70
  • Armor: Niezmienione
  • Redukcja czasu odnowienia: 0 –> 10%
  • Czas odnowienia: 90 –> 120

Abyssal Scepter

  • Receptura: Fiendish Codex + Negatron Cloak + Amplifying Tome + 695 Golda = 2750 Golda
  • AP: 70 >>> 60
  • Magic Resist: 50 >>> 60
  • Redukcja czasu odnowienia: 0 >>> 10%
  • Aura: Już nie wpływa na miniony
  • Aura: Teraz skaluje się z poziomem i zwiększa odporność na magię dla sojuszników z 10 do 25.

AP/Defensywa/CDR

Hextech Rocket Belt, Zhonya’s Hourglass i Abyssal Scepter maja być częscią cyklu przedmiotów, które dają magiczne obrażenia i defensywne, dodatkowo zmniejszają czas odnowienia, ponieważ chcemy aby magowie nadal byli niebezpieczni podczas walki, ale jednocześnie bardziej wytrzymali.

Spectre’s Cowl

  • Ogólny Koszt: 1100 >> 1200
  • Zdrowie: 200 >> 250
  • MR: 35 >> 30

Banshee’s Veil

  • Recepturad: Spectre’s Cowl + Negatron Cloak + 530 Golda
  • Ogólny Koszt: 2900 >> 2450
  • Zdrowie: 500 >> 300
  • MR: 70 >> 70 (Niezmienione)

Spirit Visage

  • Koszt kombinacji: 900 >> 800
  • Ogólny Koszt Niezmienione
  • MR: 70 >> 55
  • HP Regen: 150% >> 200%
  • Pasywa Healing: 20% >> 25%

Reklama

Podziel się ze znajomymi!