Riot ma ciężki orzech do zgryzienia, ponieważ narastająca ilość trybów specjalnych sprawia, że twórcy muszą zadbać o to, aby 130 bohaterów było grywalnych na każdym z trybów. Niestety pojawiają się problemy, które nie zostały wzięte pod uwagę już na etapie projektowania danego bohatera. Chodzi tu o pasywę Kindred, która nie jest dostosowana jedynie do 5 bohaterów, a nie 6, więc jedna osoba nie jest uwzględniana i nie można jej namierzyć.
Kod HUDa po ostatniej aktualizacji jest teraz naprawdę niezły. Ale wszystko sprowadza się do priorytetów. My (jako zespół odpowiedzialny za kolejkę rotacyjną) musimy zająć się innymi rzeczami:
- Dostosowanie maestrii bohaterów dla każdej kolejki
- Techniczne przygotowanie kolejnego trybu
- Automatyczne testowanie trybów, które pozwala nam na wyłapanie błędów
- Wprowadzenie kolejki rotacyjnej w zaktualizowanym kliencie gry
Wiem że może być to niezbyt satysfakcjonująca odpowiedź, ale chciałem dać wam pewien wgląd na to, że mamy nad czym pracować.