League of Legends – Gnar – Opis umiejętności


Reklama

Gnar to nowa postać w League of Legends, więcej informacji znajdziesz na:

Więcej informacji o Gnarze

Bazowe statystyki

  • Obrażenia:48(+3 per level)
  • Życie:495(+65 per level)
  • Mana:100
  • Prędkość poruszania:325
  • Armor:21.5(+2.5 per level)
  • Magic Resist:30
  • Zdrowie na 5s :2.5
  • Mana na 5 sekund :0
  • Zasięg:150

 

Umiejętności

 

Berna: Gen Gniewu

Gniew Gnara rośnie podczas walki. Kiedy zapełni się jego pasek gniewu, Gnar przekształca się w mega-Gnara, zyskując dodatkowe punkty pancerza, odporności na magię, zdrowia i obrażeń od ataku, kosztem prędkości ruchu, prędkości ataku i zasięgu ataku. Jeśli mini-Gnar nie użyje tej umiejętności, i tak po kilku sekundach przemieni się w mega-Gnara. Gdy jest w swojej dużej postaci, jego gniew powoli opada. Kiedy dojdzie do zera, Gnar wraca do małej formy. Po powtórnej transformacji mini-Gnar jest zmęczony a jego gniew nie rośnie.

Q: Mini-Gnar – Rzut Bumerangiem

Gnar rzuca bumerangiem w wybranym kierunku, zadając obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi, spowalniając go. Po trafieniu wroga bumerang spowalnia i wraca do Gnara, zadając zmniejszone obrażenia wszystkim przeciwnikom na swojej drodze. Jeśli Gnar go złapie, znacznie zmniejsza czas odnowienia Rzutu Bumerangiem.

  •  Rzuca bumerangiem zadając 10/45/80/115/150 (+) obrażeń fizycznych i spowalnia 15/20/25/30/35% na 2/2/2/2/2 sekund przed powrotem do Gnara. Przeciwnik trafiony jako pierwszy otrzymuje 50% obrażeń.

Q: Mega-Gnar – Daj Kamienia!

Gnar rzuca ogromnym kamieniem w wybranym kierunku, zadając obrażenia i spowalniając pierwszy cel na drodze kamienia oraz wszystkich wrogów stojących w pobliżu. Kiedy kamień spadnie na ziemię, Gnar może go podnieść, aby obniżyć czas odnowienia tej umiejętności.

  • Rzuca kamieniem, który zatrzymuje się, gdy trafi przeciwnika, spowalniając wszystkich i zadając 10/50/90/130/170 (+) obrażeń fizycznych.
  • Jeżeli Gnar złapie swój bumerang lub podniesie kamień to wówczas cooldown redukuje się o 60%
  • Zasięg: 1100
  • Cooldown: 20/17.5/15/12.5/10

W: Mini-Gnar – Hipersiła (bierna)

Co trzeci atak lub umiejętność zadaje celowi obrażenia magiczne o sile równej części maksymalnej liczby punktów zdrowia. Po aktywacji Hipersiły lub kiedy mega-Gnar przemienia się w mini-Gnara, zyskuje dopalacz prędkości ruchu, który z czasem zanika

  • Bierna: Każdy trzeci atak lub spell na tym samym celu zadaje dodatkowe 25/30/35/40/45 (+1) + 6/8/10/12/14% obrażeń magicznych maksymalnego zdrowia przeciwnika oraz dodaje % prędkość poruszania się na 3 sekundy (max 75/125/175/225/275 obrażeń przeciwko stworom.).
  • Gnar zyskuje bonus o nazwie”Hyper” kiedy zmieni się z małej formy na dużą.

W: Mega-Gnar – Łomot

Gnar staje na tylnych nogach i wbija pięści w ziemię, zadaje obrażenia i na chwilę ogłusza wszystkich przeciwników stojących przed nim.

  • Ogłusza przeciwników na 1.25 sekundy, zadając 25/50/75/100/125 (+) obrażeń fizycznych.
  • Cooldown: 12/11/10/9/8

E: Mini-Gnar – Hop

Gnar skacze w wybranym kierunku i zyskuje średni bonus do prędkości ataku. Jeśli Gnar wyląduje na jednostce, odbija się od niej i znów skacze w tym samym kierunku. Po naskoczeniu na wroga, Gnar zadaje mu obrażenia i spowalnia go

Skacze do wybranego miejsca, zdobywając 20/30/40/50/60% prędkości ataku na 3 sekundy. Jeżeli wyląduje na jednostce to odbije się od niej i będzie podążał dalej, zadając 20/60/100/140/180 (+) [6% maksymalnego zdrowia Gnara] obrażeń dizycznych i spowolni wrogów pod warunkiem, że wyląduje na nich.

E: Mega-Gnar – Miazga

Gnar skacze w wybranym kierunku, a po wylądowaniu zadaje wrogom, na których wylądował, obrażenia i spowalnia ich.

  • Skacze do wybranego miejsca, zadając 20/60/100/140/180 (+) [6% maksymalnego życia Gnara] obrażeń fizycznych wszystkim bohaterom, na których wylądował. Przeciwnicy, na których wylądował Gnar zostają spowolnieni.
  • Zasięg: 475
  • Cooldown: 18/16.5/15/13.5/12

R: Mega-Gnar – GNAR!

Gnar wpada w histerię i rzuca wszystkich pobliskich wrogów w wybranym kierunku. Wszyscy rzuceni przeciwnicy zostają spowolnieni i otrzymują obrażenia, a przeciwnicy rzuceni na mury (w tym na wieże i budowle) otrzymują dodatkowe obrażenia i zostają ogłuszeni.

Zwiększa prędkość poruszania bonusu o nazwie „Hyper” o 45/60/75%.

Podrzuca wszystkich pobliskich wrogów w określone miejsce, zadając 200/300/400 (+) obrażeń fizycznych i spowalnia o 60% na 1.5/1.75/2 sekund. Gdy przeciwnik uderzy w ścianę, obrażenia rosną do 150% i spowolnienie zostaje zastąpione ogłuszeniem.
Zasięg: 590 
Cooldown: 120/100/80

 

Reklama

Podziel się ze znajomymi!