Gnar to nowa postać w League of Legends, więcej informacji znajdziesz na:
Bazowe statystyki
- Obrażenia:48(+3 per level)
- Życie:495(+65 per level)
- Mana:100
- Prędkość poruszania:325
- Armor:21.5(+2.5 per level)
- Magic Resist:30
- Zdrowie na 5s :2.5
- Mana na 5 sekund :0
- Zasięg:150
Umiejętności
Berna: Gen Gniewu
Gniew Gnara rośnie podczas walki. Kiedy zapełni się jego pasek gniewu, Gnar przekształca się w mega-Gnara, zyskując dodatkowe punkty pancerza, odporności na magię, zdrowia i obrażeń od ataku, kosztem prędkości ruchu, prędkości ataku i zasięgu ataku. Jeśli mini-Gnar nie użyje tej umiejętności, i tak po kilku sekundach przemieni się w mega-Gnara. Gdy jest w swojej dużej postaci, jego gniew powoli opada. Kiedy dojdzie do zera, Gnar wraca do małej formy. Po powtórnej transformacji mini-Gnar jest zmęczony a jego gniew nie rośnie.
Q: Mini-Gnar – Rzut Bumerangiem
Gnar rzuca bumerangiem w wybranym kierunku, zadając obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi, spowalniając go. Po trafieniu wroga bumerang spowalnia i wraca do Gnara, zadając zmniejszone obrażenia wszystkim przeciwnikom na swojej drodze. Jeśli Gnar go złapie, znacznie zmniejsza czas odnowienia Rzutu Bumerangiem.
- Rzuca bumerangiem zadając 10/45/80/115/150 (+) obrażeń fizycznych i spowalnia 15/20/25/30/35% na 2/2/2/2/2 sekund przed powrotem do Gnara. Przeciwnik trafiony jako pierwszy otrzymuje 50% obrażeń.
Q: Mega-Gnar – Daj Kamienia!
Gnar rzuca ogromnym kamieniem w wybranym kierunku, zadając obrażenia i spowalniając pierwszy cel na drodze kamienia oraz wszystkich wrogów stojących w pobliżu. Kiedy kamień spadnie na ziemię, Gnar może go podnieść, aby obniżyć czas odnowienia tej umiejętności.
- Rzuca kamieniem, który zatrzymuje się, gdy trafi przeciwnika, spowalniając wszystkich i zadając 10/50/90/130/170 (+) obrażeń fizycznych.
- Jeżeli Gnar złapie swój bumerang lub podniesie kamień to wówczas cooldown redukuje się o 60%
- Zasięg: 1100
- Cooldown: 20/17.5/15/12.5/10
W: Mini-Gnar – Hipersiła (bierna)
Co trzeci atak lub umiejętność zadaje celowi obrażenia magiczne o sile równej części maksymalnej liczby punktów zdrowia. Po aktywacji Hipersiły lub kiedy mega-Gnar przemienia się w mini-Gnara, zyskuje dopalacz prędkości ruchu, który z czasem zanika
- Bierna: Każdy trzeci atak lub spell na tym samym celu zadaje dodatkowe 25/30/35/40/45 (+1) + 6/8/10/12/14% obrażeń magicznych maksymalnego zdrowia przeciwnika oraz dodaje % prędkość poruszania się na 3 sekundy (max 75/125/175/225/275 obrażeń przeciwko stworom.).
- Gnar zyskuje bonus o nazwie”Hyper” kiedy zmieni się z małej formy na dużą.
W: Mega-Gnar – Łomot
Gnar staje na tylnych nogach i wbija pięści w ziemię, zadaje obrażenia i na chwilę ogłusza wszystkich przeciwników stojących przed nim.
- Ogłusza przeciwników na 1.25 sekundy, zadając 25/50/75/100/125 (+) obrażeń fizycznych.
- Cooldown: 12/11/10/9/8
E: Mini-Gnar – Hop
Gnar skacze w wybranym kierunku i zyskuje średni bonus do prędkości ataku. Jeśli Gnar wyląduje na jednostce, odbija się od niej i znów skacze w tym samym kierunku. Po naskoczeniu na wroga, Gnar zadaje mu obrażenia i spowalnia go
Skacze do wybranego miejsca, zdobywając 20/30/40/50/60% prędkości ataku na 3 sekundy. Jeżeli wyląduje na jednostce to odbije się od niej i będzie podążał dalej, zadając 20/60/100/140/180 (+) [6% maksymalnego zdrowia Gnara] obrażeń dizycznych i spowolni wrogów pod warunkiem, że wyląduje na nich.
E: Mega-Gnar – Miazga
Gnar skacze w wybranym kierunku, a po wylądowaniu zadaje wrogom, na których wylądował, obrażenia i spowalnia ich.
- Skacze do wybranego miejsca, zadając 20/60/100/140/180 (+) [6% maksymalnego życia Gnara] obrażeń fizycznych wszystkim bohaterom, na których wylądował. Przeciwnicy, na których wylądował Gnar zostają spowolnieni.
- Zasięg: 475
- Cooldown: 18/16.5/15/13.5/12
R: Mega-Gnar – GNAR!
Gnar wpada w histerię i rzuca wszystkich pobliskich wrogów w wybranym kierunku. Wszyscy rzuceni przeciwnicy zostają spowolnieni i otrzymują obrażenia, a przeciwnicy rzuceni na mury (w tym na wieże i budowle) otrzymują dodatkowe obrażenia i zostają ogłuszeni.
Zwiększa prędkość poruszania bonusu o nazwie „Hyper” o 45/60/75%.
Podrzuca wszystkich pobliskich wrogów w określone miejsce, zadając 200/300/400 (+) obrażeń fizycznych i spowalnia o 60% na 1.5/1.75/2 sekund. Gdy przeciwnik uderzy w ścianę, obrażenia rosną do 150% i spowolnienie zostaje zastąpione ogłuszeniem.
Zasięg: 590
Cooldown: 120/100/80