Nowy champion Bard – Opis, przeliczniki, umiejetności


Bard to nowy bohater w League of Legends. Na PBE pojawiły się jego wszystkie przeliczniki!

Umiejętności: 

 

[Meeps, Passive, Q, W, E , R]

Passive: Traveler’s Call

Meepy to małe duszki, które postać kolekcjonuje. Zadają dodatkowe obrażenia.

  • Meepy obecnie zdają 30 (+.3 AP) obrażeń magicznych. Nowe meepy pojawiają się po X sekundach, maksymalnie jest ich X.

Chimes: Na mapie, w losowych miejscach pojawiają się dzwonki, które Bard kolekcjonuje. Odnawiają manę [8% brakującej +15] oraz zapewniają premię do prędkości poruszania.

  • X  dzwonków zebranych – z  X więcej X
  • 5 dzwonków : Meepy zadają 25% spowolnienia na 1 sekundę.
  • 10 dzwonków: Meep atakuje, zdając 25 więcej obrażeń.
  • 15 dzwonków: Bard może mieć jednego meepa więcej.
  • 20 dzwonków: Meep atakuje, zadając 25 więcej obrażeń.
  • 25 dzwonków: Meep atakuje, zadając obrażenia przechodzące przez cele.
  • 30 dzwonków: Meep atakuje, zadając 30 więcej obrażeń.
  • 35 dzwonków: Meepy pojawiają się o 1 sekundę szybciej.
  • 40 dzwonków: Meep atakuje, zadając 30 więcej obrażeń.
  • 45 dzwonków: Meep attacks will slow by 45%
  • 50 dzwonków: Meep atakuje, zadając 35 więcej obrażeń.
  • 55 dzwonków: Bard może mieć jednego meepa więcej.
  • 60 dzwonków :Meep atakuje, zadając 35 więcej obrażeń.
  • 70 dzwonków: Meep atakuje, zadając 35 więcej obrażeń.
  • 75 dzwonków: Meepy pojawiają się o 1 sekundę szybciej.
  • 80 dzwonków: Meep atakuje, zadając 35 więcej obrażeń.
  • 85 dzwonków: Meep atakują, powodując spowolnienie o 60%
  • 90 dzwonków: Meep atakuje, zadając 35 więcej obrażeń.
  • 95 dzwonków: Bard może mieć jednego meepa więcej.
  • 100 dzwonków: Meep atakuje, zadając 30 więcej obrażeń.
  • 105 dzwonków: Meepy pojawiają się o 1 sekundę szybciej.
  • [Itd.]

Q: Cosmic Binding

Koszt many: 60 na wszystkich poziomach
Cooldown: 10 sekund na wszystkich poziomach

Bard wystrzeliwuje kulę energii, zadając 85/115/145/175/205 (+0.5 AP) obrażeń magicznych. Pierwszy trafiony cel zostaje spowolniony o 60% na 1/1.2/1.4/1.6/1.8 sekund.  Jeżeli kula trafi następnego bohatera lub ścianę, zostaną oni ogłuszeni na 1/1.2/1.4/1.6/1.8 sekund.

W: Caretaker’s Shrine

Koszt many: 100/105/110/115/120
Cooldown: 12 sekund na wszystkich poziomach.

 

Bard stawia świątynie życia, która od razu odnawia 30/60/90/120/150  (+0.2 AP) życia oraz przez 10 sekund  70/110/150/190/230 (+0.45 AP) życia. Przejście przez świątynię daje 50% premii do prędkości poruszania się przez 1.5 sekundy.

Bard może rozstawić maksymalnie 3 znaki, które znikają po użyciu przez sojuszników bądź zdeptane przez przeciwników.

E: Magical Journey

Koszt many: 30 na wszystkich poziomach
Cooldown: 26/24/22/20/18 sekund

Bard otwiera jednostronny tunel. Zarówno sojusznicy, jak i przeciwnicy mogą z niego skorzystać, klikając na niego prawym przyciskiem myszy. Podróżowanie z sojusznikami odbywa się 10/20/30/40/50% szybciej niż przeciwników.

Tunel znika po 10/10/10/10/10 sekundach.

R: Tempered FateKoszt many: 100 na wszystkich poziomach
Cooldown: 130/115/90 sekundBard wysyła magiczną energię w określone przez siebie miejsce. Po trafieniu wszyscy bohaterowie, miniony, wieże, potwory w obrębie zostają zamrożeni na 2.5 sekundy.

 


Podziel się ze znajomymi!