Opis patcha 4.11


Reklama

Hej, przywoływacze,

witajcie w patchu 4.11! Ma on przywrócić nieco równowagi do dżungli. W sezonie 2014 popularni bohaterowie walczący w dżungli byli spychani na drugi plan przez bohaterów zadających silne obrażenia, takich jak Lee Sin, Pantheon, Kha’zix, Evelynn, Elise, itp. Po głębszej analizie zrozumieliśmy, że problem tkwił nie we wzmacnianiu obrońców w dżungli, ale w tym, że brakowało silnych schematów rozbudowy przedmiotów dla walczących w dżungli. W związku z tym patch 4.11 wprowadza Płaszcz z Piór i Ducha Pradawnego Golema, które powinny wspomóc obrońców w dżungli, którzy skupiają się na umiejętnościach użytkowych. Wprowadziliśmy parę zmian do niektórych bohaterów, a także zmieniliśmy nieco Maokaiego, aby znów przywykł do bycia w centrum uwagi.

Ponieważ zbliżają się mistrzostwa świata League of Legends, zaczęliśmy się zastanawiać nad zmianami dotyczącymi rywalizacji, takimi jak modyfikacje wieżyczek i zmniejszenie mocy dominujących bohaterów. Zapewne spodziewacie się zobaczyć w tej kategorii Luciana, ale nie ma go tam, ponieważ wciąż się zastanawiamy, jakie zmiany powinniśmy wprowadzić do niego. Mówimy to teraz, bo chcemy was zapewnić, że zdajemy sobie sprawę z jego siły strzelca (zwłaszcza podczas zaciętej rywalizacji), ale chcemy podkreślić jego słabości (i mocne strony).

To tyle, jeżeli chodzi o przedmowę! Przejrzyjcie informacje o patchu i pamiętajcie, że teraz możecie skorzystać ze spisu treści po prawej stronie (tylko na PC/laptopach). Pora odkurzyć Sejuani!

Ogólne

Zabijaj i wzmacniaj się. Wieżyczki zadają silniejsze obrażenia i szybciej osiągają pełną moc. Zwiększono zakres doświadczenia stworów w alei.

Mówiąc o efekcie kuli śnieżnej w League of Legends, mówimy głównie o drużynach, które osiągają zwycięstwo dzięki jednej potyczce, bez potrzeby pokazywania swoich wszystkich umiejętności. Tak jak wspomnieliśmy na blogu wartości projektanckich dotyczącym specjalizacji, istnieją pewne systemy, które nagradzają uzdolnione drużyny dokonujące mądrych wyborów (nawet jeśli nie są one na prowadzeniu), które przyczyniają się do wygranej.

Na początku sezonu 2014 wprowadziliśmy kilka zmian do mechaniki pierwszej krwi, które wciąż pozwalają na pozyskiwanie nagród, ale nie kończą gry po jednym ataku w dżungli. Chcemy dopilnować, by LoL wciąż był ekscytujący, nawet po pierwszej krwi, ale pragniemy zachęcić was do wykonywania szybkich ataków.

Jeśli chodzi o wieżyczkę i zmiany w zakresie doświadczenia, chcieliśmy dopilnować, by wieżyczki były (względnie) bezpiecznym miejscem na niższych poziomach i żeby gracze w słabszych alejach (np. 2 na 1) mogli grać dalej. Choć głównym celem tych ulepszeń jest zwiększenie intensywności starć w grze. Wpływają one też na poziom rozgrywki, ponieważ osoby, którym gorzej idzie w alei, nie mają już bezpiecznej kryjówki. Przeciwna drużyna ma zawodnika często rzucającego się na wroga (np. Pantheona, Elise, Lee Sin, itp.), słabe wieżyczki mogą zmienić różnorodność bohaterów, tak by gracze mogli wybierać wyłącznie bohaterów, którzy nie polegają na ochronie ze strony wieżyczek (tyczy się to głównie górnej i środkowej alei).

Nagrody

OGRANICZENIA WCZESNYCH ZABÓJSTW Wczesne zabójstwa dają teraz nagrody w wysokości 60% 75% zwykłej wartości (aż do 100% w 4 min.)
PREMIA ZA PIERWSZĄ KREW Ograniczenia wczesnych zabójstw nie mają wpływu na premie za pierwszą krew, więc w ciągu 2 pierwszych minut gry pierwsza krew daje teraz +280 szt. złota +325 szt. złota
NAGRODA ZA SERIĘ ZABÓJSTW Nagrody osobiste wzrastają o 20% 16,5% za zabójstwo.
PULA NAGRÓD ZA SERIĘ ZABÓJSTW Gracze zyskają do 500 szt. złota po 4 zabójstwach 5 zabójstwach

Wieże

POCISKI PRZEBIJAJĄCE Wieże zdobywają teraz +25% 37,5% obrażeń przy trafieniu
ROZGRZEWKA Wieże kończą teraz rozgrzewkę po 3 trafieniach 2 trafieniach (maksymalnie +75% dodatkowych obrażeń pozostaje niezmienionych)
APM WIEŻ Wieże wybierają cele nieco szybciej

Doświadczenie

ZAKRES DOŚWIADCZENIA Stwory walczące w alei dają teraz doświadczenie w wysokości 1250 pkt. 1400 pkt.

Bohaterowie

Braum

Umiejętność bierna Brauma zadaje mniej obrażeń, a aktywacja jego ogłuszenia trwa krócej.

Podoba nam się to, jak Braum radzi sobie w wyrównanych walkach, ale jeśli zdobędzie choć trochę przewagi, potrafi zablokować całą aleję. Te zmiany pozwolą wam złapać trochę oddechu podczas walki z tym mięśniakiem. W ramach wyjaśnienia, skrócenie czasu aktywacji Wstrząsających Uderzeń oznacza, że Braum (i członkowie jego drużyny) mają teraz mniej czasu na pokonanie ogłuszenia. Nie oznacza to, że ogłuszenie trwa dłużej, ani że Braum może częściej ogłuszać innych (to by było straszne).

Bierna – Wstrząsające Uderzenia

OBRAŻENIA 70 pkt. + 10 pkt. co poziom 50 pkt. + 12 pkt. co poziom
KRÓTSZY CZAS NA PRZEZWYCIĘŻENIE OG‎ŁUSZENIA 5 sekund 4 sekund

W – Stań za Mną

DALEJ, BRAUM Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że gdy Braum próbował przeskoczyć przez mur do członka swojej drużyny, obok którego stał wróg, bronił kompana ścierając się z przeciwnikiem, ale potem wbijał się w ścianę i nie przeskakiwał jej. Teraz Braum skacze trochę mądrzej.

Heimerdinger

Ogólne

nowaPRZEJRZYSTOŚĆ Dodaliśmy nową cząsteczkę „Cel Wieży” dla Heimerdingera, kiedy ten oznacza przeciwnika, którego chce zabić wieżą.
nowaPRZEJRZYSTOŚĆ Dodaliśmy „Agresję Wież” dla graczy postrzelonych przez wieże Heimerdingera.

Jax

Chociaż Jax jest uważany za bohatera na późniejszy etap gry, jego skalowanie zmienia go w mur z niewieloma słabymi punktami.

Ogólne

POCZĄTKOWA WARTOŚĆ ZDROWIA 561 pkt. 535 pkt
PRZYROST ZDROWIA CO POZIOM +98 pkt. +85 pkt.
PRZYROST PANCERZA CO POZIOM +3,5 pkt. +3 pkt.

Karthus

R – Rekwiem

NAPRAWIENIE BŁĘDU Naprawiliśmy błąd, przez który wskaźnik superumiejętności drużyny – Rekwiem (zielona kropka po lewej stronie) wyświetlał się jako dostępny, nawet jeśli tak nie było.

Kayle

Kayle ma mniejszą prędkość ataku co poziom, a jej E skaluje się wolniej z mocą umiejętności. Zwiększono czas odnowienia Interwencji.

Kale ma wiele zalet – zadaje silne obrażenia, gra bezpiecznie w alei, szybko zabija stwory i posiada fajne skrzydła. Do tego ma niewiele słabości. Początkowo chcieliśmy zmniejszyć siłę ataku Kayle, żeby podkreślić jej superumiejętność, ale okazało się, że to nie wystarczy. Suma wszystkich zmian powinna nieco zmniejszyć ogromną siłę Kayle podczas rozgrywki.

Ogólne

PRĘDKOŚĆ ATAKU NA POZIOM +2,5 pkt. +2,2 pkt

E – Słuszny Gniew

DODATKOWA MOC UMIEJĘTNOŚCI +0,4 pkt. +0,2 pkt.

R – Interwencja

CZAS ODNOWIENIA 90/75/60 sekund 110/95/80 sekund

Lucian

W tym patchu nie wprowadziliśmy żadnych zmian do Luciana, ale chcemy zaznaczyć, że plasuje się wysoko na naszej liście. Zwłaszcza przy zaciekłej rywalizacji, Lucian wypiera prawie wszystkich innych strzelców (może poza Kog’Mawem), ze względu na swoją siłę i brak wyraźnych słabości (brzmi znajomo?). Wiemy, że Lucian dominuje na polu walki, ale chcemy jeszcze popracować nad dodaniem mu porządnego słabego punktu.

Ogólne

Bardzo silny Tak Nadal tak

Maokai

Maokai jest teraz obrońcą ludzi. Koszty many i obrażenia z umiejętności Maokaiego zostały zmniejszone, ale ma lepsze ograniczenie kontroli i mniejszy czas odnowienia, a jego sadzonki spowalniają każdego, na kim wybuchają. Zasięg W się zmniejszył, więc Maokai nie stawia już zasadzek jak szalony. Wir Zemsty skupia się teraz na Maokaim i podróżuje razem z nim.

Te zmiany rozwijają umiejętności Maokaiego jako obronnego bohatera wsparcia, który może wprowadzić w zamęt przeciwników, którzy atakują jego znajomych. Niektórzy z was mogą pytać: po co tyle zmian do jego drzewka? Stary Maokai może nie jest najsilniejszym bohaterem walczącym w dżungli, ale potrafi zablokować całe aleje już na początku gry, nie biorąc wielkiego udziału w późniejszych walkach. Dzięki tym aktualizacjom możemy pracować nad ulepszeniem Maokaiego bez powrotu do słabości z sezonu 2.

Q – Mistyczne Uderzenie

CZAS TRWANIA SPOWOLNIENIA 2 sekundy 1,5 sekundy
KOSZT 55 pkt. many 45 pkt. many

W – Spaczone Natarcie

usuniętoCZAS RZUCANIA Maokai nie musi się już przygotowywać przed atakiem na wroga (czas przemieszczania się pozostaje bez zmian)
OBRAŻENIA 80/115/150/185/220 pkt. (+0.8 pkt. mocy umiejętności) 9/10,5/12/13,5/15% + (0,04% mocy umiejętności) maksymalnej liczby punktów zdrowia celu
KOSZT 75/80/85/90/95 pkt. many 75 pkt. many na wszystkich poziomach
CZAS ODNOWIENIA 13 sekund na wszystkich poziomach 13/12/11/10/9 sekund
ZASIĘG 650 jednostek 525 jednostek

E – Rzut Sadzonką

noweSZYBKIE SADZONKI Prędkość ruchu sadzonki skaluje się z dodatkową prędkością ruchu Maokaiego.
noweDENERWUJĄCE SADZONKI Wrogowie, którzy otrzymają obrażenia w wyniku wybuchu sadzonki, są spowolnieni o 50% przez sekundę.
PODSTAWOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU SADZONEK 475 jednostek 450 jednostek
OBRAŻENIA MAGICZNE PO WYLĄDOWANIU 40/75/110/145/180 pkt. (+0,4 pkt. mocy umiejętności) 40/60/80/100/120 pkt. (+0,4 pkt. mocy umiejętności)
OBRAŻENIA MAGICZNE PO WYBUCHU 80/130/180/230/280 pkt. (+0,6 pkt. mocy umiejętności) 80/120/160/200/240 pkt. (+0,6 pkt. mocy umiejętności)
KOSZT 70/80/90/100/110 pkt. many 60/70/80/90/100 pkt. many

R – Wir Zemsty

nowaUŻYTKOWA Maokai rzuca Wir Zemsty na siebie.
nowaDOBRA ROBOTA, MAOKAI Wir Zemsty pokazuje teraz (w formie komunikatów o walce), ile obrażeń unika Maokai (tylko on to widzi)
POCZĄTKOWY KOSZT 75 pkt. many 40 pkt. many
ZASIĘG 550 jednostek 475 jednostek

Nautilus

Jeszcze więcej kotwic.

Kiedy wprowadzaliśmy zmiany w postaci Pradawnego Golema i Płaszcza z Piór dla bohaterów wspierających, walczących w dżungli, wiedzieliśmy, że jest kilka postaci, które również potrzebują pomocy (np. Nautilus). Łatwe zwycięstwa Nautilusa skalowały się w późniejszej grze. Dodaliśmy też… PRZEJRZYSTOŚĆ!

Bierna – Powalający Cios

nowaPRZEJRZYSTOŚĆ! Pojawił się wskaźnik, który pokazuje, kiedy możesz użyć Powalającego Ciosu na tym samym celu.
UŻYTKOWA Nautilus może teraz atakować w ten sposób ten sam cel co 9 sekund na wszystkich poziomach 9/8/7/6 sekund (na poziomach 1/6/11/16)

 

Nidalee

Wyjaśnienie tych zmian nie będzie łatwe, więc musicie o nich przeczytać. Przykro nam!

Po aktualizacji rozgrywki Nidalee, zajęliśmy się poziomami jej mocy i dodaliśmy kilka niewielkich wzmocnień i ulepszeń płynności gry. Może wygląda to na spore zmiany, ale mają one na celu pomóc Nidalee w grze. Głównym celem jest pomoc Nidalee w bardziej efektywnym wykorzystaniu jej mechaniki Łowcy tak, aby nie ginęła za każdym razem, gdy staje do walki.

Ogólne

Początkowa wartość zdrowia 370 pkt. 390 pkt.
Początkowa wartość pancerza 15 pkt. 17 pkt.

Bierna – Grasowanie

nowaSZYBKA KOCICA Nidalee otrzymuje teraz +10% do prędkości ruchu we wszystkich kierunkach podczas polowania (+30%, gdy biegnie w stronę celu).
OGRANICZENIA PRĘDKOŚCI Nidalee nie może otrzymać więcej niż +30% prędkości ruchu z premii za Polowanie i Zarośla.

Q – Rzut Oszczepem

SZEROKOŚĆ OSZCZEPU 30 40

W – Pułapka

PRZEJRZYSTOŚĆ Cele, które uruchomiają pułapkę, są oznaczone jako ofiary tylko wtedy, gdy Nidalee znajduje się w odległości do 3000 jednostek od nich.
CZAS ODNOWIENIA 17/15/13/11/9 sekund 13/12/11/10/9 sekund
OBRAŻENIA 12/14/16/18/20% obecnego zdrowia celu 10/12/14/16/18% obecnego zdrowia celu.
NAPRAWIONY BŁĄD Naprawiono błąd, który sprawiał, że Pułapka pokazywała totemy przeciwnika, gdy wroga jednostka nad nią przeszła.

W – Sus

ZASIĘG SUSA OFIARY 700 jednostek 750 jednostek
MEJSCE SKOKU OFIARY Sus na ofiarę umieszcza Nidalee w odległości 150 jednostek od przeciwnej strony celu 75 jednostek w stronę, w którą skierowany jest cel.

E – Pierwotna Moc

KOSZT 60/80/100/120/140 pkt. many 60/75/90/105/120 pkt. many

R – Postać Pumy

nowaROZPĘDZONY KOCIAK Rozpoczęcie Polowania zeruje czas odnowy Postaci Pumy, gdy Nidalee jest człowiekiem.

Rengar

E – Wzmocniony Rzut Bolą

NAPRAWIONY BŁĄD Wzmocniony Rzut Bolą spowalnia przy unieruchomieniu.

Skarner

W patchu 4.10 wprowadziliśmy zmiany do Skarnera. Musieliśmy nieco zmniejszyć jego moc ataku. Teraz samotny skorpion trafił do gry i wciąż zadaje dużo obrażeń, więc musieliśmy trochę złagodzić jego moc.

Q – Kryształowe Cięcie

OBRAŻENIA FIZYCZNE 20/32/44/56/68 pkt. 18/28/38/48/58 pkt.
DODATKOWE OBRAŻENIA MAGICZNE 20/32/44/56/68 pkt. 18/28/38/48/58 pkt.
DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU +3/4/5/6/7% na ładunek energii kryształów +2/3/4/5/6% na ładunek energii kryształów

R – Nadzianie

NAPRAWA SKARNERA Naprawiono błąd, który sprawiał, że Skarner mógł wykonywać podstawowe ataki podczas niszczenia wroga.

Vladimir

Świat jest chyba gotowy na Vlada, który może użyć Błysku po wejściu w Kałużę Krwi. Lub Ducha. Lub Uzdrawiania. LUB KLEPSYDRY ZHONYI?!

W – Kałuża Krwi

nowaUŻYTKOWA Vladimir może teraz rzucać czary przywoływacza i używać przedmiotów, gdy jest w kałuży.

Yasuo

Yasuo jest zwinnym wojownikiem, więc powinien równoważyć atak i obronę w fazie walki w alei. Teraz zdolność Yasuo do kumulowania nadwyżek dodatkowych obrażeń z Zamaszystego Cięcia (zwłaszcza na niższych poziomach) oznacza, że może szybko atakować przeciwników, zanim ci zdążą zareagować.

E – Zamaszyste Cięcie

MAKS. OBRAŻENIA DODATKOWE 100% przy 4 ładunkach 50% przy 2 ładunkach

 

Zac

Kiedy wprowadzaliśmy zmiany w postaci Pradawnego Golema i Płaszcza z Piór dla bohaterów wspierających, walczących w dżungli, wiedzieliśmy, że jest kilka postaci, które również potrzebują pomocy (np. Nautilus). U Zaca trzeba było podkręcić prędkość eliminowania przeciwników, rozszerzając jednocześnie jego zakres zadawania obrażeń.

W – Niestabilna Materia

nowaBARDZIEJ NIESTABILNA MATERIA Zbieranie fragmentów ciała skraca czas odnowienia Niestabilnej Materii o sekundę.
nowaNAJBARDZIEJ NIESTABILNA MATERIA Za każdym razem, gdy Zac trafia potwora z dżungli Niestabilną Materią, może przechodzić przez to monstrum (aby zbierać fragmenty).
CZAS ODNOWIENIA 4 sekundy 5 sekund

Ziggs

Ziggs porusza się wolniej, a jego bomby mają mniejszy zasięg.

Teraz Ziggs zajmuje strategiczną pozycję w grze (pozwala innym członkom drużyny zwiększyć moc), ale trochę zbyt bezpiecznie czuje się w alei i ma dużą moc wybuchową. Ziggs jest zrównoważonym bohaterem, który może robić wiele rzeczy jednocześnie. Szukamy sposobów na dodanie nieco ryzyka do jego postaci.

Ogólne

PRĘDKOŚĆ RUCHU 330 jednostek 325 jednostek

Q – Skacząca Bomba

ZASIĘG WYKRYCIA EKSPLOZJI 180 jednostek 150 jednostek

Powiększeni bohaterowie

Obszary działania poszczególnych bohaterów zawsze odpowiadają ich wyglądowi.

OBSZAR DZIAŁANIA Obszar działania następujących bohaterów był mniejszy niż u innych, więc powiększyliśmy go do średniej wielkości. Innymi słowy, dodaliśmy 27,3% Teemo do obszaru działania każdego bohatera (z 50 do 65 jednostek), ale zmiana nie powinna być widoczna.

Shyvana

Thresh

Vi

Aktualizacja grafiki

Przyglądamy się podstawowej grafice bohaterów i zajmujemy się tą, która wygląda na nieco przestarzałą. Na pierwszy ogień idą Caitlyn i Urgot. Kolejni pojawią się w następnych patchach!

GRAFIKA Kilku bohaterów otrzymało nową grafikę:

Caitlyn

Urgot

Przedmioty

Bohaterowie walczący w dżungli mają do dyspozycji nowe przedmioty: Maczetę Łowcy, Płaszcz z Piór i Ducha Pradawnego Golema. Te nowe (i zmienione) przedmioty zapewniają wysokie statystyki i pomagają w pokonaniu potworów w dżungli w odpowiednim czasie podczas późniejszych etapów gry.

Problem ze starą Maczetą Łowcy i Kamieniem Ducha polegał na tym, że były za mocno skupione na zadawaniu obrażeń, aby faktycznie pomóc powolnym Maokaiom i Nautilliom. na całym świecie. W rezultacie ci bohaterowie zostali odsunięci na drugi plan przez takich wojowników jak Kha’zix, Pantheon, Lee Sin czy Elise. Choć te zmiany nie przywracają bezpośrednio krajobrazu do początkowego stanu, chcieliśmy przynajmniej zaoferować możliwość wyboru dla tych, którzy chcą grać obrońcami wykorzystującymi wiele umiejętności.

Skupmy się na samych zmianach. Naszym celem jest wyrównanie prędkości walki w dżungli tak, by wszyscy mieli szansę przejść przez grę. Dodanie Wysysających Kolców (o wartości liczonej na podstawie maksymalnej liczby punktów zdrowia) oznacza, że kiedy walczący w dżungli zdobędzie Płaszcz z Piór lub Ducha Pradawnego Golema, będzie mógł wypędzić wroga w określonym czasie. Dodanie totemu do Płaszcza z Piór i Pradawnego Golema daje obrońcom walczącym w dżungli możliwość walki z silnymi bohaterami przez większą kontrolę wizji. Ostatnia zmiana: Duch Pradawnego Golema skaluje się z dodatkowymi punktami zdrowia, więc żeby zdobyć więcej, zwiększ liczbę punktów zdrowia.

Przedmioty do walki w dżungli


Maczeta Łowcy

CENA 300 szt. złota 325 szt. złota
nowaREDUKCJA OBRAŻEŃ +5 pkt. do redukcji obrażeń w walce z potworami
nowaPREMIA DO OBRAŻEŃ +10 pkt. obrażeń od ataku w walce z potworami
usunęliśmyOKALECZENIE Nie ma już UNIKALNEJ Biernej: Okaleczenia
usunęliśmyRZEŹNIK Nie ma już UNIKALNEJ Biernej: Rzeźnika

nowy Płaszcz z Piór

PRZEPIS Maczeta Łowcy + Lekka Szata + 75 szt. złota
KOSZT CAŁKOWITY 700 sztuk złota
PANCERZ +20 pkt.
BIERNA Wysysające Kolce: Atakujące potwory tracą 5% maksymalnej ilości zdrowia w ciągu 3 sekund (do 150 pkt.). Korzystający z niej zdobywa +40 pkt. regeneracji zdrowia co 5 sekund i +30 pkt. regeneracji many co 5 sek podczas walki z potworami.
UŻYTKOWA Totem Łowcy: Umieszcza niewidzialny Totem Ukrycia, który odkrywa pobliski obszar przez 180 sekund (180 sekund odnowienia).

Duch Pradawnego Golema

nowyPRZEPIS Płaszcz z Piór + Rozgrzany Klejnot + 450 szt. złota
KOSZT CA‎ŁKOWITY 2000 szt. złota (niezmienione)
ZDROWIE +350 pkt. +200 pkt.
SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA +10% (niezmienione)
nowyPANCERZ +0 pkt. +20 pkt.
nowaPREMIA DO ZDROWIA +25% premii do zdrowia
nowaUMIEJĘTNOŚĆ BIERNA Wysysające Kolce: Atakujące potwory tracą 5% maksymalnej ilości zdrowia w ciągu 3 sekund (do 195 pkt.). Korzystający z niej zdobywa +60 pkt. regeneracji zdrowia co 5 sekund i +45 pkt. regeneracji many co 5 sek podczas walki z potworami.
nowaUMIEJĘTNOŚĆ UŻYTKOWA Totem Łowcy: Umieszcza niewidzialny Totem Ukrycia, który odkrywa pobliski obszar przez 180 sekund (180 sekund odnowienia).
usunęliśmyWYTRZYMA‎ŁOŚĆ Nie ma już UNIKALNEJ Biernej: Wytrzymałości
usunęliśmyRZEŹNIK Nie ma już UNIKALNEJ Biernej: Rzeźnika

Kamień Duchowy

KOSZT PO‎ŁĄCZENIA 40 szt. złota 15 szt. złota (łączny koszt pozostaje bez zmian)

Szpony Madreda

ŁĄCZNY KOSZT 750 szt złota 775 szt złota

Latarnia Wriggle

KOSZT PO‎ŁĄCZENIA 240 szt. złota 215 szt. złota (łączny koszt pozostaje bez zmian)

Przedmioty z obrażeniami od ataku


Wiemy, że Złodziej Esencji potrzebuje jeszcze kilku ulepszeń, zanim osiągnie swój optymalny stan. Chcemy pokazać, że pracujemy nad jego rozwojem dla strzelców (np. Ezreala, Corkiego i Sivira), którzy z niego korzystają.

Złodziej Esencji

OBRAŻENIA OD ATAKU 50 pkt. 60 pkt.

Rankingowa gra w duecie

Wprowadziliśmy nowe ograniczenie do rankingowej gry w duecie, aby gracze mogli grać w duecie z sojusznikiem, który znajduje się maksymalnie jeden pełny krąg nad lub pod nimi. Zauważyliśmy, że znaczna większość duetów gra w ten sposób, a ta zmiana umożliwi nam pozbycie się ewentualnych nadużyć, które zdarzały się przy starym systemie dobierania przeciwników.

W przypadku graczy, którzy nie są jeszcze w rankingu, nowy system umożliwia im grę w duecie z graczami ze Złota, Srebra i Brązu, gdy ich umiejętności są jeszcze oceniane. Gdy zostaną przydzieleni, wprowadzone zostaną ograniczenia.

  • Gracze mogą grać w duecie z sojusznikiem, który znajduje się maksymalnie jeden pełny krąg nad lub pod nimi. Przykładowo, gracz ze Srebra III może grać w duecie z graczami, którzy są w rankingu między Brązem V a Złotem I.
  • Nieprzydzieleni gracze, którzy byli w rankingu, grając solo w poprzednim sezonie, otrzymają przydział do duetu na podstawie tej rangi.
  • Nieprzydzieleni gracze, którzy nigdy nie grali rankingowo, mogą grać w duecie z graczami ze Złota, Srebra lub Brązu.

Boty

W aktualizacji botów w patchu 4.6 spuściliśmy je z fioletowej smyczy i urozmaiciliśmy trochę, by gracze mogli wybrać także i ten kolor. Był to doskonały dodatek dla fanów trybu drużynowej walki z SI, ale było to trochę problematyczne dla nowych graczy, którzy chcą się nauczyć, jak grać. Aby wyjść na spotkanie oczekiwaniom wszystkich, początkujące boty zawsze będą w fioletowej drużynie, a zaawansowane czasami trafią do niebieskiej.

  • Początkujące boty w trybie drużynowej walki z SI zawsze będą w fioletowej drużynie.

Czat publiczny

Czaty publiczne nie spełniają chwilowo swojej roli, ponieważ pełne są scamu, spamu i prób oszustwa. To znacznie obniża przyjemność czerpaną z gry, zwłaszcza dla nowych graczy. Dlatego wyłączamy je do czasu, aż nie znajdziemy długotrwałych rozwiązań.

  • Wyłączono czaty publiczne

Naprawione błędy

  • Wyciszanie graczy podczas gry nie usuwa ich ze znajomych i nie umieszcza na liście zablokowanych.
    • Przypadkowe wyciszenia nie zerują więc 2-tygodniowego ograniczenia na wysyłanie tajemniczych prezentów nowym znajomym.
  • Nazwę narzędzia „Ignoruj” zmieniono na „Zablokuj”, aby jego działanie było jasne.

Nadchodzące skórki

Następujące skórki pojawią się w różnych odstępach czasu po premierze patcha 4.11:


Reklama

Podziel się ze znajomymi!