Opis patcha 4.4 //League of Legends


Reklama

Klient LoL

Kontynuując zmiany z patcha 4.3,, wprowadzamy poprawki dotyczące błędów i ogólne.

  • Gospodarz gry oznaczony jest teraz jako „Gospodarz” w panelu zaproszeń
  • Gracze nie mogą już przyjmować zaproszeń w kolejce dobierania przeciwników
  • Naprawiono błąd, który polegał na tym, że gracze, którzy zalogowali się ponownie z aktywnym zaproszeniem (w przypadku gdy poczekalnia przeszła do wyboru bohatera) nie mogli wziąć udziału w grze
  • Naprawiono błąd, przy którym system zaproszeń liczył obserwujących przy określaniu, czy lobby gry niestandardowej jest pełne
  • Naprawiono problem z ponownym połączeniem, gdy gracze restartujący klienta podczas obserwowania gry niestandardowej trafiali na pustą stronę startową

Wróć do początku

Zmiany

Kassadin

Połączenie wysokiej mobilności, skutecznych obezwładnień i sporych serii obrażeń zadawanych przez starego Kassadina sprawiało, że wrogowie mieli małą możliwość manewru (poza banowaniem go w grach rankingowych), zwłaszcza kiedy zaczynał działać efekt kuli śnieżnej. Chcemy wprowadzić więcej możliwości kontrowania, czego nie da się osiągnąć za pomocą drobnych zmian w statystykach. Na przykład obniżenie obrażeń zadawanych przez Kassadina nie zapewnia ciekawych interakcji (oznacza tylko, że możesz się odwrócić i zaatakować go, jeśli przeżyjesz jego serię), zaś zwiększenie czasu odnowienia sprawi, że będzie musiał poczekać, zanim ktoś wybuchnie.

Ostatecznie zdecydowaliśmy się na pełną przeróbkę, chcąc zachować jego charakter antymagicznego zabójcy o wysokiej mobilności. Oznacza to, że musi on polegać na swojej ruchliwości oraz zabijać wrogów z doskoku. Warto to podkreślić: Kassadin przestanie być bohaterem w stylu „zrównaj przeciwnika z ziemią, kiedy tylko się da”, a stanie się mobilnym napastnikiem, który użyje Kroku przez Wymiary, by przetrwać. To oczywiście duża zmiana, więc będziemy obserwować jego postępy.

Zwiększyliśmy zasięg ataku Kassadina i zmieniliśmy jego umiejętność bierną − nie zapewnia już premii do prędkości ataku, lecz pozwala unikać kolizji z jednostkami. Zmniejszyliśmy obrażenia Sfery Nicości i usunęliśmy z niej uciszenie, chociaż wciąż przerywa koncentrację przy zaklęciach. Zamiast tego użycie jej tworzy teraz tarczę. Piekielne Ostrze zadaje biernie dodatkowe obrażenia magiczne przy podstawowych atakach, a po użyciu zwiększa jeszcze zadawane obrażenia oraz przywraca Kassadinowi manę. Puls Mocy doczekał się drobnej zmiany − osłabiliśmy nieco obrażenia. Z drugiej strony mocno przerobiliśmy Krok przez Wymiary. Skróciliśmy czas odnowienia, a obrażenia zależą teraz od many, a nie MU. Każdy ładunek podwaja teraz koszt Kroku, ale zmniejszyliśmy go i obniżyliśmy liczbę kumulacji. Umiejętność nie zwraca już many przy trafieniu wroga.

Ogólne


GRAFIKAZaktualizowaliśmy cząsteczki Kassadina!
ZASIĘG ATAKU125 ⇒ 150

Bierna − Kamień Pustki


NOWOŚĆUŻYTKOWEKassadin dodatkowo unika teraz kolizji z jednostkami
PREMIA DO PRĘDKOŚCI ATAKUPremia do prędkości ataku za redukcję obrażeń magicznych ⇒ Nie zapewnia już premii

Q − Sfera Nicości


NOWOŚĆUŻYTKOWETeraz na 1,5 sekundy zapewnia Kassadinowi tarczę, która pochłania 40/70/100/130/160 (+0,3 mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych
NOWOŚĆUŻYTKOWEUcisza cel ⇒ Nie ucisza już celu, ale przerywa koncentrację
OBRAŻENIA80/110/140/170/200 (+0,7 mocy umiejętności) pkt. ⇒40/70/100/130/160 (+0,6 mocy umiejętności) pkt.

NOWOŚĆW − Piekielne Ostrze

BIERNIEPodstawowe ataki Kassadina używają energii Pustki, zadając dodatkowo 20 (+0,1 mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych.
UŻYCIEKassadin ładuje swoje Piekielne Ostrze, a jego następny podstawowy atak zadaje dodatkowo 40/65/90/115/140 (+0,6 mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych i przywraca mu 4/5/6/7/8% brakującej many (20/25/30/35/40%, jeśli atakuje bohatera).
CZAS ODNOWIENIA6 sekund
KOSZT MANYUmiejętność darmowa
UŻYTKOWEPo użyciu resetuje odliczanie między podstawowymi atakami Kassadina

E − Puls Mocy


OBRAŻENIA80/120/160/200/240 (+0,7 mocy umiejętności) pkt. ⇒80/105/130/155/180 (+0,6 mocy umiejętności) pkt.

R − Krok przez Wymiary


NOWOŚĆOBRAŻENIA80/100/120 (+0,8 mocy umiejętności) pkt. ⇒ 80/100/120 pkt. (+2% maksymalnej many)
NOWOŚĆOBRAŻENIA KUMULOWANE50/55/60 (+0,1 mocy umiejętności) pkt. za każdy ładunek ⇒ 40/50/60 pkt. (+1% maksymalnej many) za każdy ładunek
NOWOŚĆŁADUNKI KROKU PRZEZ WYMIARYKażdy ładunek zwiększa koszt o 100 pkt. many ⇒ Każdy ładunek podwaja koszt many
NOWOŚĆUŻYTKOWEPrzywraca manę przy trafieniu wrogiego bohatera ⇒ Nie przywraca już many
CZAS ODNOWIENIA7/6/5 sek. ⇒ 7/5/3 sek.
KOSZT MANY100 ⇒ 75
MAKSYMALNE ŁADUNKI10 ⇒ 4
OKRES ZANIKANIA ŁADUNKU8 sekund ⇒ 12 sekund

Wróć do początku

Bohaterowie

Annie

Podoba się nam wszechstronność Annie, ale jej podstawowe są zbyt wysokie . Chcemy dać możliwość dokonania ciekawych wyborów dzięki jej umiejętnościom (zwłaszcza przy efekcie Dezintegracji) oraz poprawić jej moc na późniejszych etapach gry w przypadku używania przedmiotów do MU.

Skróciliśmy czas odnowienia Dezintegracji po zabiciu (bohatera lub stwora). Zmieniliśmy też Spopielenie i Tibbersa − teraz zadają mniej obrażeń podstawowych, ale lepiej skalują się z MU.

Q − Dezintegracja


NOWOŚĆUŻYTKOWECzas odnowienia skrócony o połowę po zabiciu wroga (bohatera lub stwora)
OBRAŻENIA PODSTAWOWE85/125/165/205/245 pkt. ⇒ 80/115/150/185/220 pkt.
SKALOWANIE Z MOCĄ UMIEJĘTNOŚCI0,7 ⇒ 0,8

W − Spopielenie


OBRAŻENIA PODSTAWOWE80/130/180/230/280 pkt. ⇒ 70/115/160/205/250 pkt.
SKALOWANIE Z MOCĄ UMIEJĘTNOŚCI0,75 ⇒ 0,85

R − Przywołaj: Tibbers


OBRAŻENIA PODSTAWOWE200/325/450 pkt. ⇒ 175/300/425 pkt.
SKALOWANIE Z MOCĄ UMIEJĘTNOŚCI0,7 ⇒ 0,8

Diana

Zmiany w Zmorze Licza mają spory wpływ na Dianę, więc wprowadzamy poprawki, aby wciąż posiadała dużą moc.

Więcej informacji o Zmorze Licza poniżej.

Bierna − Ostrze Księżycowej Poświaty


SKALOWANIE Z MOCĄ UMIEJĘTNOŚCI0,6 pkt. ⇒ 0,8 pkt.

Elise

Bohaterowie powinni mieć rozmaite zalety i wady w różnych fragmentach gry, ale walcząca w dżungli Elise zbyt dobrze radziła sobie na wczesnych etapach gry. Osłabiamy ją, ale wciąż będziemy obserwować, jak sobie radzi.

Obniżyliśmy obrażenia Neurotoksyn/Jadowitego Ugryzienia przeciwko potworom oraz sprawiliśmy, że na początku ogłuszenie od Kokonu trwa krócej, a na wyższych poziomach − dłużej. Zmniejszyliśmy też czas odnowienia Wspinaczki i obniżyliśmy zdrowie pająków na niższych poziomach, a podwyższyliśmy je na wyższych.

Q − Neurotoksyny


OBRAŻENIA PODSTAWOWE40/80/120/160/200 pkt. ⇒ 40/75/110/145/180 pkt.
MAKSYMALNE OBRAŻENIA PRZECIWKO POTWOROM60/120/180/240/300 pkt. ⇒50/75/100/125/150 pkt.

Q − Jadowite Ugryzienie


OBRAŻENIA PODSTAWOWE60/110/160/210/260 pkt. ⇒ 60/100/140/180/220 pkt.
MAKSYMALNE OBRAŻENIA PRZECIWKO POTWOROM60/120/180/240/300 pkt. ⇒50/75/100/125/150 pkt.

E − Kokon


DŁUGOŚĆ DZIAŁANIA OGŁUSZENIA1,5 sekundy ⇒ 1/1,25/1,5/1,75/2 sek.

E − Wspinaczka


CZAS ODNOWIENIA26/24/22/20/18 sek. ⇒ 26/23/20/17/14 sek.

R − Pajęcza Postać


ZDROWIE PAJĄKÓW (WARTOŚCI PRZYBLIŻONE)90~260 ⇒ 85~390
ZDROWIE PAJĄKÓW (WARTOŚCI RZECZYWISTE)
90/100/110/120/130/140/150/160/170/
180/190/200/210/220/230/240/250/260 ⇒ 85/95/105/115/125/135/145/160/175/
190/210/230/250/275/300/325/355/390

Ezreal

Zmiany Zmory Licza to dobra szansa na zachowanei wersji MU Ezreala, nie narażając jednak zdrowia ani równowagi jego głównej wersji.

Więcej informacji o Zmorze Licza poniżej.

Q − Mistyczny Strzał


SKALOWANIE Z MOCĄ UMIEJĘTNOŚCI0,20 ⇒ 0,40

Fizz

Zmora Licza to kluczowy przedmiot dla Fizza, więc zapewniamy mu wzmocnienie, by zrekompensować zmianę w przedmiocie.

Więcej informacji o Zmorze Licza poniżej.

W − Trójząb


SKALOWANIE UŻYCIA Z MOCĄ UMIEJĘTNOŚCI0,15 ⇒ 0,25

Heimerdinger

Obserwowaliśmy Heimerdingera od czasu zmian w jego umiejętnościach i uznaliśmy, że przyda mu się pomoc na późniejszym etapie gry. Podstawowe ataki wieżyczek zadają sporo obrażeń, więc chcemy powiązać ich moc z ich „większą” wersją: promieniem. Dzięki temu Heimerdinger musi ustawiać wieżyczki tak, by oba rodzaje ataku były maksymalnie skuteczne.

Heimer otrzymał aktualizację graficzną. Poprawiliśmy jego prędkość ruchu i wprowadziliśmy zmiany w wieżyczkach. Ich wytrzymałość zależy teraz od poziomu bohatera i MU, a podstawowe ataki skracają czas odnowienia promieni wieży, a nie użycia umiejętności. Ponadto gorzej radzą sobie z dobijaniem stworów, chyba że Heimer rozkaże im atakować konkretne z nich.

Ogólne


Zaktualizowaliśmy grafikę Heimerdingera − był nawet u fryzjera! Dokładne informacje znajdziecie tutaj.

PODSTAWOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU335 jednostek ⇒ 340 jednostek

Q − Działko Rozwojowe H-28G


NOWOŚĆUŻYTKOWEHeimerdinger odradza się teraz z pełną amunicją
NOWOŚĆUŻYTKOWEWytrzymałość wieżyczek zależy teraz od mocy umiejętności oraz poziomu Heimerdingera (0,05 mocy umiejętności do poziomu 8 / +0,035/poziom do poziomu 18 / maksymalnie 0,4 na poz. 18)
NOWOŚĆUŻYTKOWEPodstawowe ataki wieżyczki przywracają teraz 1/2/3/4/5% ładunku promienia
NOWOŚĆUŻYTKOWESkrócenie czasu odnowienia wpływa na odnowienie promienia ⇒ Skrócenie czasu odnowienia nie wpływa już na odnowienie promienia
SPRYTSI wieżyczek nie potrafi już tak skutecznie dobijać stworów, chyba że sam Heimerdinger rozkaże jej zaatakować danego stwora

Kog’Maw

Na późniejszych etapach gry niewielki zasięg Żrącej Plwociny nie zgrywał się często z zasięgiem wzmocnionej Broni Biomagicznej Koga, dlatego chcieliśmy, by lepiej sprawdzał się on w roli artylerzysty, pogromcy obrońców, miotacza Żrącej Plwociny i ludożernego pso-potworo-dziwadła.

Żrąca Plwocina jest teraz umiejętnością mierzoną, działającą w prostej linii, a jej zasięg został wydłużony. Zadawane przez nią obrażenia podstawowe są znacznie wyższe. Dodatkowo umiejętność ta umożliwia przebicie pancerza i odporności na magię.

Q − Żrąca Plwocina


NOWOŚĆUMIEJĘTNOŚĆ UŻYTKOWAUmiejętność celowana ⇒ Obecnie umiejętność mierzona w linii prostej
NOWOŚĆPRZEBICIE PANCERZA I ODPORNOŚCI NA MAGIĘ5/10/15/20/25 pkt. ⇒20/22/24/26/28%
ZASIĘG625 ⇒ 1000 jednostek
OBRAŻENIA PODSTAWOWE60/110/160/210/260 pkt. ⇒ 80/130/180/230/280 pkt.
WSPÓŁCZYNNIK MOCY UMIEJĘTNOŚCI0,7 pkt. ⇒ 0,5 pkt.

W − Broń Biomagiczna


NOWOŚĆKOSZT MANY50 pkt. ⇒ Obecnie zerowy koszt many

R − Żywy pocisk


BŁĘDYNaprawiono opis. Teraz wyraźnie zaznacza on, że w przypadku stosowania tej umiejętności przeciwko bohaterom wzmacniane są wyłącznie obrażenia podstawowe.

Nautilus

Chcemy dopieścić nieco Nautilusa, by mógł czuć się nieco bezpieczniej w dżungli. A także lepiej skalował się w późniejszej fazie gry (zważywszy na fakt, iż na początku nie jest zbyt mocny).

W – Gniew Tytana


CZAS ODNOWIENIA22/21/20/19/18 sek. ⇒ 18 sek. na wszystkich poziomach.
SKALOWANIE ZDROWIA10% ⇒ 15%

Sivir

Kontynuujemy modyfikowanie Sivir. Zmiany te oznaczają, że Sivir nie będzie mogła bruździć w alei, automatycznie spychając przeciwników w stronę wieży bez wchodzenia z nimi w bezpośredni kontakt. Wyższy koszt many w połączeniu ze wzmocnieniem odnawiania many w przypadku Tarczy Magii oznacza, że Sivir musi podejmować większego ryzyko, by nadal móc używać swoich umiejętności.

Q – Ostrze-Bumerang


UTRATA OBRAŻEŃ NA TRAFIONEGO PRZECIWNIKA10% ⇒ 15% (wciąż przynajmniej 40% obrażeń)

W − Rykoszet


KOSZT MANY40 ⇒ 60pkt.

E − Tarcza Magii


ODZYSKIWANIE PKT. MANY60/75/90/105/120 pkt. ⇒ 80/95/110/125/140 pkt.

Skarner

Obiecywaliśmy, że będziemy obserwować efekty zmian dotyczących Skarnera i nadal zamierzamy to robić. Zmiany w patchu do wersji 4.3 stanowiły krok w dobrym kierunku, wygląda jednak na to, że przydałoby się, żeby Skarner stał się nieco mniej zawodny.

E − Złamanie


SZEROKOŚĆ POCISKU60 jednostek ⇒ 70 jednostek.
PRĘDKOŚĆ POCISKU1400 jednostek ⇒ 1500 jednostek .

Thresh

Osiem sekund powinno wystarczyć, by zrozumieć, że jest szansa na ucieczkę przed Threshem. Krótszy czas na zebranie duszy oznacza, że Thresh zmuszony będzie podejmować poważniejsze ryzyko, podczas próby zebrania oddalonych od siebie dusz.

Bierna − Potępienie


TEMPO ZNIKANIA DUSZ15 sek. ⇒ 8 sek.

Tristana

Podczas korzystania z umiejętności Szybki Ostrzał liczy się wyczucie czasu i okazji (a nie koszt many), dlatego chcemy ułatwić korzystanie z niej.

Q − Szybki Ostrzał


NOWOŚĆKOSZT MANY50 pkt. ⇒ Obecnie zerowy koszt many

Twisted Fate

Twisted Fate był kolejnym miłośnikiem Zmory Licza, opierającym swoją siłę na dodatkowych obrażeniach. Ponieważ Zmora Licza została osłabiona, postanowiliśmy wzmocnić Mistrza Kart.

Więcej na temat Zmory Licza poniżej.

W − Wybierz Kartę


WSPÓŁCZYNNIK MOCY UMIEJĘTNOŚCI0,4 pkt. ⇒ 0,5 pkt.

E − As z Rękawa


WSPÓŁCZYNNIK MOCY UMIEJĘTNOŚCI0,4 pkt. ⇒ 0,5 pkt.

Vi

Po przygotowaniu Vi jako obrońcy zadaje ona poważne obrażenia. Chcemy zachęcić graczy, by używali jej do tego, co robili najlepiej − do bicia innych. Zmiana dotycząca Ataku i Pobicia zapewnia przeciwnikom odrobinę przerwy między kolejnymi zasadzkami, jakich dopuszcza się na wczesnym etapie gry, dając jednocześnie przeciwnikom więcej okazji, by wykorzystać błędy w stosowaniu superumiejętności.

Niszczyciel Skarbca zadaje mniejsze obrażenia podstawowe, ale lepiej skaluje się z obrażeniami od ataku. Poza tym wydłużyliśmy czas odnowienia Ataku i Pobicia na wczesnych poziomach i skróciliśmy czas działania odrzucenia i jego dystans w przypadku celów drugorzędnych.

Q − Niszczyciel Skarbca


OBRAŻENIA MINIMALNE50/80/110/140/170 (+0,7 premii do obrażeń od ataku) pkt.⇒ 50/75/100/125/150 (+0,8 dodatkowych obrażeń od ataku) pkt.
OBRAŻENIA MAKSYMALNE100/160/220/280/340 (+1,4 premii do obrażeń od ataku) pkt. ⇒ 100/150/200/250/300 (+1,6 dodatkowych obrażeń od ataku) pkt.

R − Atak i Pobicie


CZAS ODNOWIENIA130/105/80 sek. ⇒ 150/115/80 sek.
CZAS DZIAŁANIA ODRZUCENIA W PRZYPADKU CELÓW DRUGORZĘDNYCH0,5 sek. ⇒ 0,25 sek.
ODLEGŁOŚĆ ODRZUCENIA W PRZYPADKU CELÓW DRUGORZĘDNYCH350 jednostek ⇒ 250 jednostek odległość.

Wróć do początku

Niewielkie zmiany i naprawa błędów

Powrót

Ataki i zaklęcia zadające obrażenia, które trafią w osłonięty tarczą cel, będą teraz anulować rzucanie Powrotu nawet wówczas, jeśli tarcza nie zostanie przebita poprzez zadawane obrażenia.

Dżungla

Uatrakcyjniliśmy efekt cząsteczkowy przy przywracaniu zdrowia, który otrzymujesz za zabicie dużych potworów z dżungli. Teraz jeszcze więcej wirujących światełek.

Fiora

R − Taniec Ostrzy


BŁĘDYNaprawiono błąd, który sprawiał, że Fiora traciła czasami możliwość korzystania z Błysku, ilekroć przerywano jej Taniec Ostrzy.

Karthus

Naprawiono błąd, który sprawiał, że Karthus tracił ulepszenia pewnych przedmiotów na nieokreślony czas, ilekroć stawał się duchem. W przyszłości zamierzamy bacznie się przyglądać Karthusowi, ponieważ zmiana znacznie wzmocni zadawane przez niego obrażenia, ilekroć zmieni on postać na „bardziej nieumarłą”.

Bierna − Pakt ze Śmiercią


BŁĘDYNaprawiono błąd, który sprawiał, że Karthus tracił mnożniki w przypadku Zabójczego Kapelusza, Ostatniego Szeptu i Kostura Pustki na nieokreślony czas, ilekroć zmieni się w zombi.

LeBlanc

E − Eteryczne Łańcuchy


ETERYCZNE ŁAŃCUCHYNaprawiono błąd, który sprawiał, że Eteryczne Łańcuchy mogły nadal unieruchomić przeciwnika, nawet wówczas gdy ten znajdował się poza zasięgiem w chwili aktywacji drugiego efektu.

Lux

Aktualizujemy wskaźnik celowniczy Ostatniej Iskry, by gracze korzystający z szybkiego rzucania mogli łatwiej sprawdzić zasięg zaklęcia.

R − Ostatnia Iskra


NOWOSĆUMIEJĘTNOŚĆ UŻYTKOWAWyświetla kółko celownicze, ilekroć umiejętność zostanie wybrana.

Quinn

Z powodu tych zmian będziecie musieli sami zorientować się, co Valor lubi najbardziej, ale przynajmniej będziecie wiedzieć, kiedy należy mu się przerwa, i nie pomoże wam na własną rękę.

Bierna − Gonitwa


UMIEJĘTNOŚĆ UŻYTKOWAUmiejętność użytkowa Pojawia się informacja „odnawia się”, ilekroć Valor nie jest w stanie samodzielnie zaznaczyć celu, ponieważ wcześniej już jakiś oznaczył.

Udyr

E − Styl Niedźwiedzia


BŁĘDYNaprawiono błąd, który sprawiał, że Udyr był w stanie ogłuszyć ten sam cel co pięć sekund zamiast co 6 sekund.

Yorick

Naprawiono błąd, który sprawiał, że cel dotknięty Omenem Śmierci Yoricka (trochę głupio to brzmi) tracił określone ulepszenia przedmiotów na czas nieokreślony, ilekroć zamienił się w zombi. Będziemy obserwować Yoricka, gdy tylko zmiany z patcha wejdą w życie, gdyż te, które dotyczą Omenu Śmierci, są dość poważne.

Q − Omen Wojny


BŁĘDYNaprawiono błąd, który sprawiał, że po rzuceniu Omenu Wojny Yorick mógł na stałe unikać kolizji z innymi jednostkami.

Q − Omen Śmierci


BŁĘDYNaprawiono błąd, który sprawiał, że cel Omenu Śmierci tracił mnożniki w przypadku Zabójczego Kapelusza, Ostatniego Szeptu i Kostura Pustki na nieokreślony czas, ilekroć zmieni się w zombi

Wróć do początku

Przedmioty

Zmora Licza

Mieliśmy wiele problemów z bohaterami korzystającymi ze Zmory Licza ze względu na wysoką moc umiejętności. Zmora Licza została stworzona, by zwiększać obrażenia zadawane przez bohaterów korzystających z mocy umiejętności, łączących podstawowe ataki z posiadanymi przez siebie zaklęciami, w odróżnieniu od Objęć Ognia, będących umiejętnością przeznaczoną dla bohaterów, którzy chcą zwiększyć zadawane przez siebie obrażenia. Zmiana ta pozwoli nam przyjrzeć się bohaterom, którzy korzystali ze Zmory Licza, by móc zadawać duże obrażenia. Dodaliśmy nieco mocy DianieEzrealowi,Fizzowi i Twisted Fate’owi i staramy się bacznie obserwować, co stanie się z grą po tej zmianie. Chcemy się dowiedzieć, czy trzeba będzie pomóc innym bohaterom.

Zmniejszamy liczbę obrażeń zadawanych przez Zmorę Licza.

WZMOCNIONE OBRAŻENIAzadają 50 pkt. obrażeń magicznych (+0,75 mocy umiejętności) ⇒ Zadaje obrażenia magiczne równe 75% podstawowych obrażeń od ataku (+0,5 mocy umiejętności).

Talizmany (Strażniczy Totem, Badawcza Soczewka, Kula Jasnowidzenia)

Wielu graczy korzystało z wczesnej wersji Strażniczego Totemu, by zabezpieczyć standardowe trasy, którymi atakowali przeciwnicy, co w rezultacie doprowadziło do zablokowania możliwości wykonywania jakichkolwiek agresywnych posunięć. Podoba nam się, że gracze decydują się na ataki drużynowe, mamy więc nadzieję, że te zmiany pomogą im skutecznie stosować tę strategię. Warto też wspomnieć, że skrócenie czasu odnowienia w przypadku zamiany błyskotek znacznie zwiększa elastyczność.

CZAS ODNOWIENIA − ROZPOCZĘCIE (DLA WSZYSTKICH BŁYSKOTEK)90 sek. ⇒ 120 sek.
CZAS ODNOWIENIA − ZAMIANA (DLA WSZYSTKICH BŁYSKOTEK)180 sek. ⇒ 120 sek.

Kolekcja przedmiotów Wriggle’a

Pracujemy aktualnie nad kolekcją przedmiotów Wriggle. W patchu do wersji 4.5 zamierzamy wprowadzić możliwość ulepszania Latarnii Wriggle, która po zabiciu dużej liczby potworów zmieniać się będzie w znacznie potężniejszy przedmiot, zwany Dziką Flarą. Przedmiot ten także pojawi się dopiero w wersji 4.5, jednakże niewielkie modyfikacje dotyczące przedmiotów Madreda i Wriggle możecie podziwiać już teraz.

Naszym celem jest stworzenie przedmiotów przydatnych podczas walki w dżungli dla podstawowych bohaterów. Chcemy dać prowadzącym, którzy walczą w dżungli, przedmiot, by ich znacznie wzmocnić od połowy rozgrywki.

Szpony Madreda zamiast pancerza zwiększać będą prędkość ataku. Latarnia Wriggle zwiększa teraz obrażenia od ataku, a także poprawia nieco prędkość ataku, zamiast zwiększać pancerz i prędkość ataku, jak miało to miejsce poprzednio.

Szpony Madreda

NOWOŚĆPRZEPISLekka Szata + Maczeta Łowcy + 100 szt. złota (koszt całkowity 700 szt. złota) ⇒ Sztylet + Maczeta Łowcy + 50 szt. złota (całkowity koszt: 750 szt. złota)
NOWOŚĆPRĘDKOŚĆ ATAKU+15% do prędkości ataku
PANCERZ+20 pkt. pancerz ⇒ Usunięto
BIERNE − OKALECZENIEPodstawowe ataki zadają dodatkowe 60 pkt. obrażeń magicznych i przywracają postaci 5 pkt. zdrowia w przypadku trafień potworów⇒ Podstawowe ataki zadają dodatkowe 60 pkt. obrażeń magicznych i przywracają postaci 8 pkt. Zdrowia, ilekroć trafiony zostanie potwór.

Latarnia Wriggle

NOWOŚĆPRZEPISSzpony Madreda + Sztylet + Sztylet + 150 szt. złota (koszt całkowity − 1650 szt. złota) ⇒ Szpony Madreda + Długi Miecz + Sztylet + 140 szt. złota (koszt całkowity − 1650 szt. złota)
NOWOŚĆOBRAŻENIA OD ATAKU+12 pkt. obrażeń od ataku
PRĘDKOŚĆ ATAKU25% ⇒ 30%
PANCERZ+20 pkt. pancerza ⇒ Usunięto
BIERNA PREMIA DO ZŁOTA40% ⇒ 30% więcej złota za potwory
BIERNE − OKALECZENIE(Bez zmian) Podstawowe ataki przeciwko potworom zadają 100 pkt. obrażeń magicznych i przywracają 10 pkt. zdrowia.
UŻYTKOWE(Bez zmian) Umieszcza totem ukrycia, który działa przez 180 sek. (czas odnowienia: 180 sek.).

Powrót na górę

Czary przywoływacza

Teleportacja

Podoba nam się fakt, że teleport doskonale nadaje się do wywierania presji na wroga, moglibyśmy poprawić jednak jego wykorzystanie w celach defensywnych (tj. do odzyskiwania alei lub ochrony bazy).

NOWOŚĆUMIEJĘTNOŚĆ UŻYTKOWATeleportowanie w stronę sojuszniczej wieżyczki skraca czas odnowienia Teleportu o 100 sek. (łącznie dwieście sekund odnowienia. Trzysta sekund, jeśli Teleport zostanie wykorzystany na przedmiocie).
KARA ZA ANULOWANIEAnulowanie Teleportu redukuje czas jego odnowienia do150 sek. ⇒ 200 sek.

Aktualizacje graficzne.

Nadal staramy się uczynić rozgrywkę bardziej czytelną , satysfakcjonującą i intuicyjną, a także sprawić, by gra wyglądała lepiej.

  • Aktualizowano efekty cząsteczkowe i dźwiękowe Bariery.
  • Aktualizowano efekty cząsteczkowe i dźwiękowe Uzdrowienia.
  • Aktualizowano efekty cząsteczkowe i dźwiękowe Teleportu.
  • Aktualizowano efekty cząsteczkowe Podpalenia.
  • Aktualizowano efekty dźwiękowe Ducha.
  • Aktualizowano zrzuty ekranu w zakładce z zaklęciami twojego profilu zgodnie z ostatnimi zmianami.

Wróć do początku

Twisted Treeline

Renekton

Ten krokodyl potrafi być nieco zbyt wymagającym przeciwnikiem podczas meczu 3v3, dlatego postanowiliśmy trochę go osłabić.

R − Dominus


PREMIA DO ZDROWIA300/450/600 pkt. ⇒ 200/350/500 pkt.
OBRAŻENIA CO SEKUNDĘ40/70/100 pkt. ⇒ 30/60/90 pkt.

Syndra

Będąc magiem specjalizującym się w kontroli stref, Syndra została stworzona i zrównoważona tak, by radzić sobie z pięcioma napastnikami naraz. W meczach 3v3 może być nieco zbyt trudnym przeciwnikiem.

E – Precz, Słabeusze


CZAS ODNOWIENIA18/16,5/15/13,5/12 sek. ⇒ 20/18,5/17/15,5/14 sek.

R − Wyzwolona Moc


CZAS ODNOWIENIA100/90/80 sek. ⇒ 120/105/90 sek.

Wróć do początku

Crystal Scar

Talon

Niewidzialność Talona jest dużą zaletą w przypadku map pozbawionych totemów, postanowiliśmy więc wydłużyć nieco czas odnowienia, by to zrekompensować. Poza tym zamierzamy zmniejszyć obrażenia zadawane przez niego w drugiej połowie gry, gdyż są zdecydowanie zbyt wysokie.

Q − Noxiańska Dyplomacja


OBRAŻENIA PODSTAWOWE30/60/90/120/150 pkt. ⇒ 30/55/80/105/130 pkt.

R − Napaść z Cienia


CZAS ODNOWIENIA75/65/55 s. ⇒ 85/75/65 s.

Thresh

Tempo zbierania dusz przez Thresha w trybie Dominion jest dość niskie w porównaniu z SR, co oznacza, że w kwestii statystyk zostaje on daleko w tyle. Postanowiliśmy więc zrównać go z innymi obrońcami i bohaterami wsparcia.

Bierna − Potępienie


NAGRODY ZA ZEBRANE DUSZY1 dusza = 1 ładunek ⇒ 1 dusza = 4 ładunki

R – Pudło


CZAS ODNOWIENIA150/140/130 sek. ⇒ 120/110/100 sek.
Reklama

Podziel się ze znajomymi!