Opis zmian – Patch 5.6 //Patch notes


Reklama

Oficjalny opis patcha 5.6 jest już dostępny!

Witajcie, przywoływacze!
Witajcie w patchu 5.6.

Ciuch, ciuch.

Co to? To odgłos drugiego w 2015 pociągu do Wzmocnienia Górnego, odjeżdżającego ze… stacji Wzmocnień? Nie wiemy gdzie pociąg dotrze w tym sezonie. Jedyne co wiemy, to to, że czasami gdzieś się zatrzymuje, zgarnia grupę znajomych, a następnie rusza w dalszą trasę.

W każdym razie. Oznacza to, że mamy sporo zmian dla bohaterów, którzy nie otrzymali zbyt wielu poprawek w ciągu ostatnich kilku miesięcy (lub wielu miesięcy). Pamiętajcie jednak, że nie będzie to coś, co robimy regularnie (zwiększanie mocy to studnia bez dna, ale w skrócie oznacza to, że rozdajemy dużo mocy bez żadnego konkretnego celu) i nie chcemy wzmacniać bohaterów tylko po to, żeby wzmacniać, ale uznaliśmy, że możemy dać tym dziewczynom (i facetom, i Bardom) coś, co nada im jakiś kierunek.

A skoro mowa o zwiększaniu mocy, kilku bohaterów zostało zbyt długo na pokładzie pociągu i podejmujemy kroki, aby ich osłabić. Nic nie powinno was dziwić (hej, Sejuani), a szczegóły opiszemy przy każdym przypadku.

Wykorzystując tę sytuację, musimy powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni ze zwiększenia różnorodności w dżungli po patchu 5.5. Mimo że bardzo silni dżunglujący obrońcy nadal są najlepsi, cieszymy się ze zmiany w odpowiednią stronę. Pamiętajcie, że chcemy przez cały czas rozwijać League, więc spodziewajcie się dalszego ciągu zmian.

To już wszystko.

Czytajcie opis.

Ciuch.

Chris „Pwyff” Tom i Patrick „Scarizard” Scarborough

Bohaterowie

Aatrox

Masakra wypełnia Studnię Krwi Aatroxa.

Aatrox bardzo często używa Mrocznego Lotu, aby wyrzucić wrogą drużynę w powietrze, a potem zdaje sobie sprawę, że nie ma co robić, gdy już znajdzie się w środku. Niezależnie, czy atakujesz tyły, czy tłuczesz się w klasyczny sposób, Masakra gwarantuje, że będziesz mieć dostatecznie dużo paliwa, gdy postanowisz wskoczyć w sam środek walki.

R – Masakra

nowośćWYPIJ ICH KREW Teraz daje 20% maksymalnej wartości Studni Krwi za każdego trafionego przeciwnika.

Amumu

Amumu,

Nie była to najbardziej przesadzona rzecz na świecie, ponieważ wymagała, aby gracz nie miał many, więc nie mógłby gankować albo się bronić, ale jednak była niezamierzona. Nie płacz, Amumu (albo przynajmniej zaczekaj, aż będziesz mieć dość many).

W – Rozpacz

KONIEC PŁACZU Naprawiono błąd, który sprawiał, że Rozpacz nie wyłączała się, gdy Amumu skończyła się mana.

Annie

Obrażenia aury Tibbersa zwiększają się z poziomem.

Przez długi czas staraliśmy się zrobić z Annie główną „czarodziejkę od misiów” (tak, coś takiego istnieje) w League, czy to przez skrócenie czasu odnowienia Tibbersa, poprawienie jego obrony, czy też współdzielenie Płonącej Tarczy. Ponieważ Tibbers jest teraz szanowany (on też ma uczucia), zmniejszamy trochę obrażenia, które przeciwnicy otrzymują za samo przebywanie w zasięgu przytulenia.

R – Przywołaj: Tibbers

PODSTAWOWE OBRAŻENIA AURY TIBBERSA 35 pkt. obrażeń magicznych 20/30/40 pkt. obrażeń magicznych

Bard

Zwiększenie obrażeń Q. Skrócenie czasu odnowienia E oraz drobne naprawienie błędów / usprawnienia.

Bard jest z nami od niecałego patcha i mimo to widzimy, że zarówno sojusznicy, jak i przeciwnicy uczą się jak najlepiej reagować na jego wyjątkowe umiejętności. Jasne jest, że zabrakło mu czegoś w chwili premiery. Nie rozpędzamy się za bardzo, ale lekkie zwiększenie siły Q oraz drobne poprawki do E sprawią, że milej spędzicie czas na Magicznych Podróżach w tym patchu… o ile Bard nie będzie zbyt zajęty zbieraniem dzwonków.

Ogólne

BRAK ZMORY LICZA Zaktualizowano polecane przedmioty Barda, aby bardziej pasowały do jego wspierającego stylu gry.

Q – Kosmiczne Uwiązanie

OBRAŻENIA 75/100/145/180/215 pkt. obrażeń magicznych 80/120/160/200/240 pkt. obrażeń magicznych
usuniętoKOSMICZNY PRZYPADEK Kosmiczne Uwiązanie nie może już przyczepić się do niezwykłych jednostek, jak Demaciański Sztandar Jarvana, Mroczne Kule Syndry, Brama Przyspieszenia Jayce’a i totemy.

E – Magiczna Podróż

CZAS ODNOWIENIA 26/24/22/20/18 sek. 20/19/18/17/16 sek.
ŁATWIEJSZA DROGA Kliknięcie portalu Magicznej Podróży jest teraz łatwiejsze.
PRZEWODNIK Sojusznicy, którzy wyruszą w Magiczną Podróż, dadzą Bardowi asystę, jeżeli zabiją kogoś krótko po tym.
MAGICZNE RÓWNOUPRAWNIENIE Klony (takie jak te stworzone przez Shaco, Leblanc, Mordekaisera i Yoricka) mogą teraz wyruszyć w Magiczną Podróż.

R – Zmiana Przeznaczenia

ZMIANA POTWORÓW Zdrowie neutralnych potworów nie zostanie odnowione, gdy znajdą się w stazie.

Cassiopeia

Cassiopeia otrzymuje mniej punktów mocy umiejętności, gdy korzysta z procentowego zwiększenia tej statystyki.

W poprzednim patchu zmieniliśmy sposób, w jaki pierwsze wzmocnienie smoka łączy się z Zabójczym Kapeluszem Rabadona (z mnożenia na dodawanie, z oczekiwaną zmianą mocy umiejętności około 1-2%), ale nie opisaliśmy większej zmiany u Cassiopeii, która zwiększała trzykrotnie (czterokrotnie?) to dzięki swojej biernej umiejętności, wzmocnieniu smoka, specjalizacjom oraz Zabójczemu Kapeluszowi Rabadona. Opisujemy to teraz i zdajemy sobie sprawę, że jest to osłabienie Cassi w późnej fazie gry, ale uważnie się temu przyglądamy.

OSŁABIENIE CASSI W PÓŹNEJ FAZIE GRY Wzmocnienie smoka i Zabójczy Kapelusz Rabadona teraz dodają swoje wartości, zamiast się mnożyć. Gdy oba te procentowe wzmocnienia mocy umiejętności (oraz specjalizacje) wchodzą w interakcję z umiejętnością bierną Cassiopeii, dają około 12% dodatkowej mocy umiejętności w bardzo późnej fazie gry.

Elise

Postać ludzka wolniejsza, postać pająka szybsza. Wspinaczka jest łatwiejsza do użycia. Kokon jest szybszy.

Bohaterka, która kroczy po cienkiej linii skuteczności. Dawno nie widzieliśmy Elise zawłaszczającej najwyższe pozycje w rankingach. Poprawka użyteczności Wspinaczki nie powinna być ignorowana (ta umiejętność jest naprawdę trudna w użyciu); nasza zmiana ma na celu zwiększenie mocy w sposób, który odczujecie. Lekkie osłabienie prędkości Elise pozwala nam uczynić jej transformację jeszcze bardziej zabójczą, a Kokon łatwiejszy w trafieniu.

Ogólne

PODSTAWOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU (LUDZKA POSTAĆ) 335 jedn. 330 jedn.
PODSTAWOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU (PAJĘCZA POSTAĆ) 345 jedn. 355 jedn.

E – Wspinaczka

UŻYTECZNOŚĆ Elise może teraz dodatkowo kliknąć PPM, będąc w powietrzu, aby się opuścić, zamiast ponownie wciskać E.

E – Kokon

PRĘDKOŚĆ POCISKU 1450 jedn. 1600 jedn.

Evelynn

Evelynn szybciej się ukrywa w późnej fazie gry. W odnawia się teraz dzięki używaniu umiejętności.

Jak na jedną z najbardziej wymagających taktyki bohaterek w grze, Eve miała teraz sporo problemów od czasu, jak była na szczycie. Mimo że zaobserwowaliśmy małą poprawę dzięki niedawnym zmianom w dżungli, chcieliśmy skupić się bardziej na zajmowaniu odpowiedniej pozycji przez Evelynn. Korzystanie ze Spaceru w Cieniach staje się znacznie szybsze w późnej fazie gry, dzięki czemu przeciwnicy muszą zachować ostrożność, gdy zajmiecie się ich totemami lub gdy planują zasadzkę – w połączeniu z odnawianiem Mrocznego Szału dzięki umiejętnościom, chcemy uczynić z niej bohaterkę, która uderza i ucieka, dając jej większą siłę w takich starciach, a mniejszą podczas zwykłej walki.

Bierna – Spacer w Cieniach

CZAS DO UKRYCIA SIĘ 6 sek. 6/5/4/3 sek. (na poziomach 1/6/11/16)

W – Mroczny Szał

usuniętoMUSZĘ PĘDZIĆ Trafienia zaklęciami nie dają już biernej kumulującej się premii do prędkości ruchu.
nowośćSUPERSZYBKI SZAŁ Trafienia zaklęciami skracają teraz czas odnowienia Mrocznego Szału o sekundę.

Galio

Czas odnowienia E zmniejsza się wraz z poziomami.

W chwili pisania tego, żadna z podstawowych umiejętności Galio nie miała zmniejszającego się czasu odnowienia… AŻ DO TERAZ. Wzburzony Podmuch jest jedną z fajniejszych umiejętności gargulca, więc chcemy umożliwić mu częstsze ciskanie tornad wraz z upływem czasu.

E – Wzburzony Podmuch

CZAS ODNOWIENIA 12 sek. 13/12/11/10/9 sek.

Irelia

Zmniejszenie obrażeń E.

Ciekawostka o równoważeniu! Pomijając żarty: „Lepiej osłabcie Irelię”, czy wiecie, że jej ostatnie osłabienie miało miejsce 3 lata temu (marzec 2012) i stało się to tylko 4 razy? Uznaliśmy, że to ciekawe.

Jeżeli chodzi o te zmiany, są one dość małe – Zrównoważone Uderzenie daje jej dostęp do potężnego ograniczenia kontroli, przez co może zamienić przegraną walkę w łatwe zwycięstwo. Ponieważ tak bardzo zmienia to przebieg rozgrywki, zmniejszamy obrażenia zadawane przez umiejętność, aby nie wychodziła na tym korzystnie za każdym razem.

E – Zrównoważone Uderzenie

OBRAŻENIA 80/130/180/230/280 pkt. obrażeń magicznych 80/120/160/200/240 pkt. obrażeń magicznych

Katarina

Zmniejszono podstawowe zdrowie i regenerację. Zwiększono zysk zdrowia co poziom.

Katarina, jako jedna z najpotężniejszych bohaterek w League, może z łatwością gnębić przeciwników w alei dzięki wysokim statystykom, osłabiając ich, a następnie wykańczając. Zmieniamy to, aby dać jej przeciwnikom większe szanse na podjęcie walki.

Ogólne

PRZYROST ZDROWIA CO POZIOM 80 pkt. 83 pkt.
PODSTAWOWE ZDROWIE 560 pkt. 510 pkt.
PODSTAWOWA REGENERACJA ZDROWIA 7,7 pkt. 4,5 pkt.

Karthus

Podstawowy atak Karthusa jest trochę lepszy.

Gdy spamowanie Zrównania z Ziemią już nie wystarczy.

Ogólne

ANIMACJA PODSTAWOWEGO ATAKU Bardzo zła Usprawniona

LeBlanc

Zaklęcia skopiowane przez R zadają mniejsze obrażenia.

Będziemy szczerzy: Uważamy, że LeBlanc jest okej. Mimo że potrafi działać w sposób podobny do Nidalee, gdy odnosi sukcesy, służy jako kontra dla wielu innych silnych bohaterów i sprawia, że gra jest interesująca. Trochę osłabiamy jej obrażenia, aby jej przeciwnicy mogli odrobinę odetchnąć, ale ogólnie rzecz biorąc, LeBlanc radzi sobie dość dobrze.

R – Naśladowca

NAŚLADOWCA: PROPORCJA PIECZĘCI ZŁOŚLIWOŚCI 0,65 pkt. mocy umiejętności 0,6 pkt. mocy umiejętności
NAŚLADOWCA: PROPORCJA ZNIEKSZTAŁCENIA 0,975 pkt. mocy umiejętności 0,9 pkt. mocy umiejętności
NAŚLADOWCA: PROPORCJA ETERYCZNYCH ŁAŃCUCHÓW 0,65 pkt. mocy umiejętności 0,6 pkt. mocy umiejętności

Lux

R zadaje więcej obrażeń, gdy aktywuje umiejętność bierną Lux. (Od zawsze było to zamierzone, ale nie zawsze działało).

Gdy daliśmy Iluminacji proporcję mocy umiejętności w patchu 4.13, działało to w przypadku podstawowych ataków, ale nie przy Ostatniej Iskrze. Dla wszystkich magów światłości: dodaje to 20% mocy umiejętności podczas przeganiania ciemności.

R – Ostatnia Iskra

ŁADUJĘ LASER Naprawiono błąd, który sprawiał, że aktywacja Iluminacji przy pomocy Ostatniej Iskry nie dodawała proporcji mocy umiejętności do wybuchu.

Nidalee

Nie ma tu nic do oglądania.

Pomówmy o Nidalee.

Nida to taka bohaterka, która, gdy odnosi sukcesy, powoduje więcej hejtu na forach na całym świecie niż większość bohaterów razem wziętych. To powiedziawszy, ponieważ dżunglujący obrońcy stają się skuteczniejsi, Nidalee będzie miała przed sobą poważne wyzwanie. Wymuszenie rozpoczęcia walki zawsze było dużą słabością Nidalee – gdy nie może narzucić przebiegu walki, nękając i osłabiając przeciwników. Zanim podejmiemy działania, chcemy zobaczyć, co stanie się, gdy potężni bohaterowie cały czas będą ją atakować (i będzie to standard).

Nocturne

Skrócenie czasu odnowienia R.

Jak na bohatera, który jest w dość dobrym miejscu, największym problemem dla grających Nocturnem jest brak możliwości znacznego wpłynięcia na grę, zanim będzie za późno, więc skracamy czas odnowienia, aby mu to umożliwić. Spokojnie, Noc – twoja ciemność ma się dobrze.

R – Paranoja

CZAS ODNOWIENIA 180/140/100 sek. 150/125/100 sek.

Quinn

Naprawy błędów i ogólne usprawnienia E.

Problemy Quinn nie zaczynają się i kończą na Doskoku… ale jako jedno z najbardziej uniwersalnych narzędzi w jej arsenale, bardzo często ma wpływ na jej życie. Poprawienie interakcji i naprawienie kilku błędów powinno sprawić, że ona i Valor będą w dobrej formie do walki. Teraz dodatkowo resetuje jej podstawowy atak, co umożliwia lepszą współpracę z Gonitwą. Patrz, Val, wzmocnienia!

E – Doskok

nowośćJEST RESET Teraz resetuje podstawowy atak Quinn przy lądowaniu.
VALOR, DO MNIE! Naprawiono błąd, który sprawiał, że Gonitwa czasami nie była nakładana przez Doskok.
ZA DALEKO Naprawiono błąd, który sprawiał, że Doskok czasami wyrzucał Quinn z zasięgu podstawowych ataków, gdy użyła go na celach znajdujących się blisko.
UNIKI Odskoczenie od przeciwnika, aby ominąć teren, jest teraz łatwiejsze.

Rammus

Zmniejszony koszt Q.

Mimo że Rammus odniósł duże korzyści z Żaru, jego zasoby many potrafiły ucierpieć w późnej fazie gry. To powinno pomóc. OK? OK.

Q – Kula Mocy

KOSZT 70/80/90/100/110 pkt. many 60/65/70/75/80 pkt. many

Ryze

Zwiększenie obrażeń Q.

Widzieliśmy to już wcześniej. Ryze, niegdyś postrach górnej alei, dziś jest cieniem swej dawnej potęgi – zwiększamy więc siłę Przeciążenia, aby sprawdzić, czy uda nam się go wzmocnić. Bardzo ostrożnie.

Q – Przeciążenie

PODSTAWOWE OBRAŻENIA 40/60/80/100/120 pkt. obrażeń magicznych 55/75/95/115/135 pkt. obrażeń magicznych

Sejuani

Zmniejszone obrażenia W. Spowolnienie R jest słabsze, gdy nie uda ci się ogłuszyć przeciwników.

Sejuani była jedną z najbardziej przerażających przeciwniczek w dżungli przed wprowadzeniem Żaru, a zmiany dżungli w patchu 5.5 nie wpłynęły korzystnie na żadnego bohatera tak bardzo, jak na nią. Nie osłabiamy jej zdolności do dżunglowania, ale chcemy osłabić nagły wzrost jej obrażeń w środkowej fazie gry, do którego z reguły dochodzi, zanim przeciwnicy kupią niezbędne przedmioty, nie mówiąc o powstrzymaniu jej szaleńczej serii unieruchomień. Na koniec, wprowadzamy potężną karę za nietrafienie bolasem, ponieważ w większości przypadków Sejuani, która nie trafiła, została nagradzana tak potężnym spowolnieniem przeciwników, że większość drużyn i tak przegrywała.

W – Korbacz Północnych Wiatrów

POCZĄTKOWE OBRAŻENAI 4/6/8/10/12% 4/5,5/7/8,5/10% maksymalnego zdrowia celu

R – Lodowcowe Więzienie

SPOWOLNIENIE 90% 30%

Singed

E zadaje obrażenia od maksymalnego zdrowia celu.

Niezależnie od tego, czy wstrząsa górną aleją, czy miesza podczas potyczek, każdy wie, co się dzieje, gdy Singed stanie się niepowstrzymany. To powiedziawszy, gdy nie będzie on w stanie zaatakować tylnych szeregów przeciwników, nawet Szalony Chemik będzie potrzebował pomocy. To powinno umożliwić mu swobodne rzucanie wojownikami, gdy walka nie będzie przebiegać po jego myśli.

E – Rzut

OBRAŻENIA 80/125/170/215/260 (+0,75 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych 50/65/80/95/110 (+0,75 pkt. obrażeń magicznych) + (6/6,5/7/7,5/8% maksymalnego zdrowia celu) pkt. obrażeń magicznych

Sion

Q zadaje mniejsze obrażenia potworom. Zmniejszone obrażenia efektu odepchnięcia przez E.

Sion jest głównie uważany za jednego z najlepszych walczących w alejach, ale wprowadzenie Żaru sprawiło, że mógł szaleć w dżungli bez większych problemów. Same zmiany są dość proste, ale podkreślają ważną rzecz – Sion powinien być dobrym wyborem ze względu na możliwości ograniczenia kontroli oraz wytrzymałość, a nie ze względu na obrażenia (szczególnie, jeżeli stawia na wytrzymałość).

Q – Dziesiątkujące Uderzenie

OBRAŻENIA ZADAWANE POTWOROM 90% 80%

E – Ryk Zabójcy

PREMIA DO OBRAŻEŃ ODEPCHNIĘCIA 50% 30%

Twitch

Zwiększenie obrażeń umiejętności biernej.

Twitch stanowi poważne zagrożenie w późnej fazie gry poprzez połączenie obrażeń, podstępów oraz brzydkich zapachów, dzięki czemu pokonuje przeciwników… chyba że oni nie pozwolą mu wzrosnąć w siłę. Ponieważ ma słabszy początek niż większość strzelców, zwiększamy trochę obrażenia jego trucizny, aby zachęcić i wynagrodzić rozważne wymiany ciosów, które są mu potrzebne do odniesienia sukcesu.

Bierna – Śmiertelny Jad

OBRAŻENIA ZA KAŻDY ŁADUNEK 1/2/3/4/5/6 pkt. nieuchronnych obrażeń (na poziomach 1/4/7/10/13/16) 2/3/4/5/6 pkt. nieuchronnych obrażeń (na poziomach 1/5/9/13/17)

Veigar

Zwiększona bierna regeneracja. Zwiększony zasięg Q. E zatrzymuje doskoki.

Po aktualizacji 5.2 przeciwnicy przystosowali się do Horyzontu Zdarzeń, więc postanowiliśmy dodać coś specjalnego, co wyróżni go na tle innych umiejętności. W połączeniu z usprawnieniem jego wczesnej fazy gry, dobry gracz Veigarem będzie mógł unieruchomić ruchliwych przeciwników w swojej klatce, dzięki czemu może ich męczyć bez ryzyka ucieczki.

Bierna – Równowaga

REGENERACJA MANY +1% za każdy 1% brakującej many +1,5% za każdy 1% brakującej many

Q – Złowrogie Uderzenie

ZASIĘG 850 jedn. 950 jedn.

E – Horyzont Zdarzeń

nowośćNIE PRZEJDZIESZ Wrogie doskoki przez ściany Horyzontu Zdarzeń zostaną zatrzymane.

Vel’Koz

W tym konkretnym przypadku, gdy Vel’Koz użył swojej superumiejętności w złym miejscu, nie był w stanie kliknąć Latarni Thresha, aby się uratować. Zamiast tego musiał przerwać superumiejętność, wciskając R, a następnie kliknąć, co z reguły kończyło się jego śmiercią, ponieważ trwa to długo. Kliknięcie umożliwia bezpieczne dołączenie do Thresha, cofając to, co mogło być złą decyzją (wyobrażacie sobie co by było, gdyby użycie latarni nie przerywało superumiejętności?).

R – Promień Dezintegracji Istot Żywych

nowośćOCZOPLĄS Vel’Koz może teraz przerwać swoją superumiejętność, klikając Latarnię Thresha.

Yorick

Usprawnienia odczuć Q.

Większość umiejętności resetujących podstawowy atak (które nie są doskokami lub innym rodzajem ruchu) ma trochę dodatkowego zasięgu, aby mogły łatwiej trafić. Omen Wojny nie miał, więc dodajemy mu trochę zasięgu i nową animację, aby osoba, która nim oberwie, zapamiętała Yoricka na dobre.

Q – Omen Wojny

nowośćŁOPATOLOGIA Yorick używa teraz animacji trafienia krytycznego, gdy uderza przeciwników Omenem Wojny.
ZASIĘG 125 jedn. 175 jedn.

Ziggs

Zmniejszony koszt Q.

O rany. Wzmocnienia dla Ziggsa. Ziggs od dawna był kojarzony z przeciąganiem gier i oblężeniami. Jednakże ostatnio ten sympatyczny świrus nie był w stanie nadążyć za najlepszymi środkowymi w grze. Ze względu na sezonową zmianę, która osłabiła regenerację many, uznaliśmy, że możemy mu trochę pomóc, aby mógł wrócić do swojego bombardowania.

Q – Skacząca Bomba

KOSZT 50/60/70/80/90 pkt. many 50/55/60/65/70 pkt. many

Zilean

Wzmacniamy wszystko.

Mimo że podoba nam się aktualizacją, którą dla niego zaplanowaliśmy, zdaliśmy sobie sprawę, że trochę nie trafiliśmy z liczbami (szczególnie jeżeli chodzi o środkową aleję). Te zmiany mają na celu umożliwienie mu podjęcie ryzyka w celu wykonania ciekawej zagrywki i zagwarantowanie, że zostanie nagrodzony, gdy mu się to uda.

Ogólne

PRZYROST ZDROWIA CO POZIOM 71 pkt. 77 pkt.

Q – Bomba Zegarowa

PROPORCJA 0,8 pkt. mocy umiejętności 0,9 pkt. mocy umiejętności
KOSZT 60/70/80/90/100 pkt. many 60/65/70/75/80 pkt. many

W – Cofnięcie

CZAS ODNOWIENIA 18/15/12/9/6 sek. 14/12/10/8/6 sek.
KOSZT 50 pkt. many 35 pkt. many

E – Zagięcie Czasu

KOSZT 50/55/60/65/70 pkt. many 50 pkt. many

Masowa zmiana tekstur (część 9)

Kontynuujemy aktualizowanie starszych tekstur postaci w grze. Tak jak przy poprzednich zmianach, naszym celem jest utrzymanie ich na równi z nowszymi postaciami oraz upewnienie się, że wszyscy będą wyglądać dobrze na Rift.

Kayle

  • Podstawowa, Wojownicza, Sędzia, Srebrna, Bez Hełmu, Wirydianowa

Lee Sin

  • Podstawowy, Akolita, Smocza Pięść, Tajski Bokser, Tradycyjny

Pantheon

  • Podstawowy, Stalowy, Myrmidon, Perseusz, Bezwzględny

Rumble

  • Podstawowy, Wilk Morski, z Dżungli

Ryze

  • Podstawowy, Mrocznych Kryształów, Ludzki, Pirat, Profesor, Plemienny, Zwycięzca, Wujek, Zombi

Przedmioty

Kielich Harmonii

TAŃSZY.

Pełny kontekst podamy niżej, słowo.

KOSZT 1000 szt. złota 900 szt. złota (całkowity koszt Athene i Mikaela bez zmian)

Bluźnierczy Graal Athene

Więcej regeneracji many WSZĘDZIE.

Sprawa z Bluźnierczym Graalem Athene wygląda tak, że jest to przedmiot stworzony do biernej rozgrywki. Statystyki obronne, olbrzymia regeneracja many (a we wcześniejszych wersjach regeneracja, która zwiększała się wraz ze wzrostem użycia many), skrócenie czasu odnowienia – wiecie, o co chodzi. Z tego powodu niechętnie chcemy ponownie wprowadzić ten przedmiot na salony. To powiedziawszy, obecnie dochodzi do sytuacji, w których Morellonomicon jest standardowym przedmiotem do regeneracji many, który wypacza niektóre statystyki (leczenie, regeneracja zdrowia) na różne sposoby. Nie chcemy, żeby ten opis dotyczył Morellonomiconu (za późno), ale przynajmniej możemy wprowadzić trochę różnorodności do przedmiotów regenerujących manę.

REGENERACJA MANY 50% 100%
ODNOWIENIE MANY PRZY ZABICIU / ASYŚCIE 15% 30%

Słuszna Chwała

Ups.

SŁUSZNE BUDOWLE Naprawiono błąd, który sprawiał, że premia do prędkości ruchu podczas zmierzania w stronę wież i punktów strategicznych po użyciu przedmiotu nie była przyznawana.

Summoner’s Rift

Wędrujący Krab

Naprawiono błąd, który sprawiał, że zasięg wizji Kaplicy Prędkości był znacznie większy niż planowany.

To znaczne zmniejszenie zasięgu wizji, ale gdy rozgrywka nie zgadza się z grafiką, coś musi zostać zrobione. Można oczywiście postawić argument, że wzmocnienie z ołtarza powinno być zwiększone do 1350 jednostek, aby zgadzało się z błędną wizją, ale to byłoby szalone.

ZASIĘG WIZJI 1350 jedn. 525 jedn.

Bramy w bazie

BRAMY SĄ OTWARTE Można teraz przywoływać zwierzątka, budowle i stwory w bramach do bazy waszej drużyny (np. Portale Pustki, wieżyczki Heimerdingera, Zabawki Niespodzianki Shaco).

PD w dżungli

Dżungla daje więcej punktów doświadczenia na wyższych poziomach.

Jeżeli chodzi o postęp na wczesnych poziomach, chcieliśmy, aby dżunglerzy znaleźli się gdzieś między solowymi a podwójnymi alejami – skuteczni dżunglerzy powinni być bliżej solowych alei. Jednakże na chwilę obecną, doświadczenie z dżungli spada dość gwałtownie, co oznacza, że dżunglerzy mają większe problemy w nadążaniu. Wydaje się to niewielkim problemem, ale wiemy, że takie zmiany mogą mieć duży wpływ, więc zachowujemy ostrożność.

POZIOMY 1-4 Bez zmian
POZIOMY 5-7 3% więcej doświadczenia
POZIOMY 8-10 6% więcej doświadczenia
POZIOMY 11-18 10% więcej doświadczenia

Aktualizacje po zakończeniu beta-testów

Mamy kilka drobnych aktualizacji do Summoner’s Rift po zakończeniu beta-testów! W tym wypadku jedna z tych aktualizacji jest dezaktualizacją – zauważyliśmy, że nowe animowane ekrany zwycięstwa/porażki wpływały negatywnie na działanie gry u niektórych, więc chwilowo je usuwamy, aby naprawić problem.

nowośćEFEKT DRAMATYCZNY Nowa muzyka podczas wyboru bohaterów została dodana podczas gry na Summoner’s Rift!
KOLEJNE ZMIANY TEKSTUR Poprawiono tekstury terenu w różnych miejscach.
UJEDNOLICENIE „Beta” została usunięta z nazwy mapy Summoner’s Rift w różnych kolejkach / poczekalniach.
usuniętoNAZWIJCIE TO ZWIASTUNEM Animowane ekrany zwycięstwa/porażki zostały wyłączone, aby naprawić ich działanie.

Twisted Treeline i Crystal Scar

usunięto

Echo Luden

Przepraszamy!

Nie myślcie o tym jak o „żegnajcie”, ale raczej jak o „do zobaczenia”! … „Z działającą ścieżką rozwoju!”

Howling Abyss

Kula Zimy

Zmieniamy przepis.

Skoro Płaszcz Negacji powrócił, możemy go wykorzystać w przepisach.

PRZEPIS Opończa Antymagiczna + Opończa Antymagiczna + Koralik Odrodzenia + Koralik Odrodzenia Płaszcz Negacji + Koralik Odrodzenia + Koralik Odrodzenia
KOSZT POŁĄCZENIA 850 szt. złota 990 szt. złota
KOSZT CAŁKOWITY 2210 szt. złota 2200 szt. złota

Opisy graczy

Jak wspominaliśmy wcześniej, chcemy, aby opisy graczy były wygodnym i łatwo dostępnym miejscem do podstawowych informacji o graczu. Dodanie ich do listy sugerowanych graczy ma sens.

W CO TY W OGÓLE GRASZ Członkowie poczekalni zobaczą teraz opisy graczy, gdy najadą na nich kursorem na liście sugerowanych graczy.

Naprawione błędy

  • Rozwiązano problem awarii z systemem Windows 10 Technical Preview.
  • Bot Veigar nauczył się korzystania z nowego Q – Złowrogiego Uderzenia.
  • Jak wspomnieliśmy w poprzednim patchu, skalowanie obrażeń zewnętrznych i wewnętrznych wież przeciwko stworom zaczyna się teraz prawidłowo po 9 minutach.
Reklama

Podziel się ze znajomymi!