Patch 6.21 – Opis zmian //Patch notes


Reklama

Patch 6.21 jest ostatnią aktualizacją, która nie wprowadza rewolucji w grze. Kolejna aktualizacja będzie skupiać się na przed-sezonowych zmianach, ale wraz ze wprowadzeniem patcha 6.21 ujrzymy ponownie Doom Boty, do gry zostaną dodane cztery nowe skórki nawiązujące do klimatu halloween, a także nie ominą nas inne drobne zmiany i nowości.

Czołem, Przywoływacze.

Przedsezon zbliża się wielkimi krokami, a zatem w tym patchu skupimy się przede wszystkim na utrzymaniu stabilności przez kilka najbliższych tygodni, dopóki różne nowości — takie jakie aktualizacja zabójców — nie trafią pod wasze klawisze QWER.

Patch jest dosyć niewielki, aczkolwiek zajęliśmy się w nim kilkoma ważnymi rzeczami. Niektóre dotyczą naszych dobrych znajomych (takich jak Koggy czy Nunu), pojawiło się również kilka imion, których nie widzieliśmy od jakiegoś czasu (Nidalee, Graves). Nie wyciągnęliśmy ich tylko po to żeby zgadzała się liczba słów, więc rzućcie okiem na poniższe informacje!

Dla przypomnienia: górna część listy bohaterów zarezerwowana jest dla najważniejszej zmiany w patchu. Tak się składa, że po raz pierwszy imię bohatera nie zaczyna się od A, więc teraz już wiecie, że to tak serio.

Powodzenia, bawcie się dobrze i widzimy się w przedsezonie!

Patrick „Scarizard” Scarborough Paul „Aether” Perscheid Mattias „Gentleman Gustaf” Lehman Lucas „Luqizilla” Moutinho

Bohaterowie

Nidalee

Dłuższe czasy odnowienia w postaci pumy. Pierwotna Moc leczy teraz za mniej przy wyższej liczbie punktów zdrowia.

Nidalee pojawiała się już w opisach patchów, ale znów do niej wracamy, aby spróbować zrobić coś z frustracją, która dotyka jej przeciwników, próbujących ukarać ją za błędy. W dżungli kara polega nie tyle na wymianach, ile na poświęceniach. Czyszczenie obozów zajmuje czas potrzebny na wywieranie presji na mapie, wywieranie presji na mapie zajmuje czas potrzebny na czyszczenie, a niski poziom zdrowia sprawia, że obie te rzeczy stają się niebezpieczne.

Nidalee unika obecnie tej kary troszeczkę zbyt dobrze. Jej wysoka mobilność i szybkość czyszczenia minimalizuje poświęcenie presji na mapie na potrzeby farmienia, a jej zdrowie nigdy nie spada poniżej pewnego poziomu dzięki jej świetnym możliwościom utrzymywania się na mapie. Nawet gdy przyłapiecie ją z odnawiającymi się umiejętnościami, to dzieje się to tak szybko, że i tak ma szansę na zwycięstwo w walce.

Ogólnie rzecz biorąc, Nidalee nie pozostawia zbyt wiele opcji przeciwnikom. Zwyczajne problemy, takie jak czas odnowienia umiejętności czy brak zdrowia, nie dotykają jej wystarczająco mocno. Chcieliśmy, by jej przeciwnicy poczuli, że mają wystarczająco dużo czasu na podjęcie z nią walki, zamiast pozwalać jej stale dyktować tempo starcia.

Postać Pumy Q — Dobijanie

CZAS ODNOWIENIA 5 sek. na wszystkich poziomach 6 sek. na wszystkich poziomach

Postać Pumy W — Sus

CZAS ODNOWIENIA 5 sek. na wszystkich poziomach 6 sek. na wszystkich poziomach

Postać Pumy E — Zamach

CZAS ODNOWIENIA 5 sek. na wszystkich poziomach 6 sek. na wszystkich poziomach

Postać Ludzka E — Pierwotna Moc

LECZENIE 45/85/125/165/205 pkt. 25-50/45-90/65-130/85-170/105-210 pkt. (w zależności od brakującego zdrowia)
SKALOWANIE 0,5 pkt. mocy umiejętności 0,275-0,55 pkt. mocy umiejętności (w zależności od brakującego zdrowia)

Ashe

Naprawiony błąd związany z kosztem many Q.

Z dedykacją dla wszystkich spamujących klawisze na świecie.

Q — Skupienie Tropicielki

NAPRAWIONY BŁĄD Naprawiono błąd, w którym szybkie wciśnięcie Q, gdy tylko Skupienie osiągnie cztery ładunki, może powodować zwielokrotniony koszt many za użycie umiejętności

Graves

Rozpęd daje teraz mniej pancerza i odporności na magię bez użycia doskoku.

Graves jest strzelcem idealnym dla graczy, którzy lubią atakować bezpośrednio. Prawdziwe Męstwo daje mu wystarczająco dużo wytrzymałości, aby poradzić sobie z kilkoma ciosami w bezpośredniej walce, ale czyni go też zbyt odpornym, gdy wycofuje się z walki. Jego obronność skupia się na wykonywaniu agresywnych Rozpędów, więc obniżyliśmy ten bonus, gdy tego nie robi.

E — Rozpęd

PRAWDZIWE MĘSTWO 4 ładunki 8 ładunków
MOŻESZ ZACISKAĆ ZĘBY ZE ZŁOŚCI Otrzymuje teraz dwa ładunki Prawdziwego Męstwa po wykonaniu doskoku w stronę wrogiego bohatera
ODPORNOŚĆ NA ŁADUNEK 10/15/20/25/30 pkt. dodatkowego pancerza i odporności na magię 5/7,5/10/12,5/15 pkt. dodatkowego pancerza i odporności na magię (maksymalna wartość nie zmieniła się)

Ivern

Przypomnienie o zmianach z patcha 6.20.

Te zmiany wprowadzono w ostatnim patchu. Upewniamy się, że o nich pamiętacie.

Ogólne

PRZYROST ZDROWIA 74 pkt. 90 pkt.
PODSTAWOWA ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 30 pkt. 32 pkt.
PODSTAWOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU 0,625 jedn. 0,644 jedn.
PRZYROST PRĘDKOŚCI ATAKU 2,8% 3,4%

Kog’Maw

Koszt many za rzucenie R zmniejszony, obrażenia zwiększone.

Przy okazji aktualizacji strzelców zmieniliśmy Żywy Pocisk, by stanowił bardziej narzędzie do eliminacji przeciwników, którzy się wycofują, a nie podstawowe narzędzie do zadawania obrażeń, jakim był do tej pory. Jako że Kog’Maw powrócił do starych sposobów trzymania wrogów na dystans i ciskania zaklęć, regularnie rzuca on swoją superumiejętność (i kumuluje jej koszt many) na długo, zanim przeciwnicy zbliżą się do swojej granicy wytrzymałości. To sprawia, że Żywy Pocisk jest raczej mało atrakcyjny. Podkręcamy go więc nieco, aby lepiej dostosować do nowego (starego?) stylu walki Koga, jednocześnie zachowując poczucie bycia katem, które uzyskaliśmy dzięki aktualizacji strzelców.

R — Żywy Pocisk

KOSZT 50 pkt. many + 50 pkt. za rzucenie (maksymalnie 500 pkt. many) 40 pkt. many + 40 pkt. za rzucenie (maksymalnie 400 pkt. many)
CZAS DZIAŁANIA OSŁABIENIA MANY 10 sek. 8 sek.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA 70/110/150 pkt. 100/140/180 pkt.
GRANICA WYTRZYMAŁOŚCI Zadaje 200% obrażeń celom posiadającym od 25% do 50% zdrowia Zadaje do 150% obrażeń celom, których poziom zdrowia zbliża się do 40%
GRANICA WYTRZYMAŁOŚCI 2 Zadaje 300% obrażeń celom posiadającym mniej niż 25% zdrowia Zadaje do 200% obrażeń celom posiadającym mniej niż 40% zdrowia

Lee Sin

W patchu 6.19 naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że Lee Sin doskakiwał dokładnie w miejsce, w którym znajdował się jego cel, zamiast tuż obok niego. Okazało się, że spowodowało to jeszcze gorszy problem — Lee może się teraz znaleźć po złej stronie ścian. Usunęliśmy więc zmiany wprowadzone w patchu 6.19.

WIDOK Z GÓRY Uderzenie Rezonansu oraz Osłona ponownie sprawiają, że Lee Sin trafia dokładnie w miejsce znajdowania się swojego celu

Master Yi

Naprawiono błędy związane z umiejętnościami: Bierną, Q oraz E.

Podobnie jak Zed, Azir i wielu innych przed nimi, Master Yi miał gruntowny przegląd kodu, w wyniku którego mieliśmy naprawić kilka błędów, ale wpadliśmy na lepszy pomysł: napisanie od nowa popsutych rzeczy. W tym patchu zajęliśmy się gruntownymi zmianami Ciosu Alfa, aby się upewnić, że umrzesz od niego jedynie wtedy, gdy na to zasługujesz.

Biernie — Podwójne Uderzenie

KRYTYCZNY BŁĄD Naprawiony błąd, w którym Master Yi nie był w stanie trafić krytycznie potwora po wykonaniu Podwójnego Uderzenia przy konkretnych wartościach prędkości ataku

Q — Cios Alfa

BYŁEM W FAZIE ALFA Śmierć podczas wykonywania Ciosu Alfa będzie poprawnie odtwarzała animację, umieszczając Mastera Yi tam, gdzie posłał go Cios
noweMINIMALNY CZAS TRWANIA ODPORNOŚCI NA BYCIE OBRANYM ZA CEL 0,25 sekundy (przypomnienie: odporność na bycie obranym za cel nie oznacza bycia nietykalnym)
CIOS BETA Naprawiono błąd, w którym Cios Alfa był czasem niemożliwy do rzucenia, ale i tak przechodził w odnowienie i nie można go było zresetować za pomocą podstawowego ataku, dopóki Master Yi nie rzucił go ponownie
noweTERAZ TO WIDZĘ Cios Alfa daje teraz Masterowi Yi możliwość zobaczenia, gdzie uderzy po kolejnym odbiciu
CZEMU WUJU TO ROBI Cios Alfa nie powoduje już znalezienia się nad Baronem Nashorem, gdy jest on celem
SPOKO, ZAŁATWIĘ TO Po nieudanym wykonaniu Ciosu Alfa Medytacja nie zostaje już na moment zablokowana
PRZYSIĘGAM, ŻE TO ZAŁATWIĘ Master Yi może od teraz otrzymywać asysty, gdy tylko Cios Alfa wizualnie odbije się od celu (nawet jeśli obrażenia zostaną zadane jedynie pod koniec animacji)

E — Styl Wuju

WUJU SIĘ TYM ZAJMIE Naprawiono błąd, w którym bierna premia do obrażeń od ataku Stylu Wuju nie liczyła się do 25% dodatkowego skalowania obrażeń od ataku, wynikającego z użycia, jeśli Styl Wuju rzucono tuż po odnowieniu

Nasus

R daje teraz dodatkowy pancerz i odporność na magię, zamiast obrażeń od ataku po trafieniu przeciwnika.

Nasus to klasyczny moloch. Jest dla wrogiego zespołu niczym niepowstrzymana siła lub wręcz rajdowy boss. Nie ma żadnych wątpliwości, że w późniejszej fazie gry zapewnia ogromną ilość obrażeń, dzięki swojemu superskumulowanemu Wysysającemu Uderzeniu, ale obrażenia nic nie znaczą, jeśli Nasus zginie, zanim dotrze do przeciwników. Sprawiliśmy więc, że Furia Pustyni, zamiast być jeszcze jednym źródłem zadawania obrażeń, daje teraz Nasusowi możliwość przetrwania wystarczająco długo, aby mógł dostać się w sam środek walki.

Q — Wysysające Uderzenie

LASKA Bonusowy zasięg ataku kumuluje się teraz ze zwiększonym zasięgiem R — Furii Pustyni. (Zasięg: 175 jedn. 200 jedn.).

R — Furia Pustyni

usuniętoPIASKOWY MIECZ Nie zmienia już obrażeń zadanych przez Furię Pustyni w obrażenia od ataku
nowePIASKOWA TARCZA Przyznaje teraz 15/35/55 pkt. pancerza oraz odporności na magię w momencie użycia oraz dodatkowo 1/2/3 pkt. pancerza i odporności na magię co sekundę (w sumie 30/65/100 pkt. pancerza i odporności na magię w 15 sekundzie)

Nocturne

W przypadku Nocturne’a niezwykle trudno było dostrzec Całun Mroku na niektórych jego skórkach. Zmieniliśmy je, dodając efekty wizualne skórki podstawowej, aby wszystko było widoczne.

W — Całun Mroku

PRZEJRZYSTOŚĆ CIENIA Nocturne z Pustki oraz Nocturne z lodowego koszmaru używają teraz cząsteczek podstawowej skórki na tarczy magii

Nunu

Osłabiono wzmocnienie zdrowia przy Pożarciu.

W patchu 6.20 daliśmy Nunu parę ulepszeń do Pożarcia i wygląda na to, że nieco przesadziliśmy. Nowa ilość dodatkowego zdrowia, przyznawana przez Q, w połączeniu z poprawnie funkcjonującym mnożnikiem Żaru (huuura dla poprawek) sprawia, że Nunu zbyt łatwo staje się bardzo wytrzymały. Obniżyliśmy nieco kumulację jego zdrowia, aby przeciwnicy mieli szansę go zabić — przynajmniej raz na jakiś czas.

Q — Pożarcie

DODATKOWE ZDROWIE ZA ŁADUNEK 3% 2%

Zac

E wyświetla teraz ostrzegawczy znacznik na 0,75 sekundy przed wylądowaniem Zaca.

Zac pojawił się na naszym celowniku dzięki unikalnym gankom Elastycznej Procy. Jeśli kontra dla danej umiejętności polega w dużej mierze na uniknięciu jej, ważne jest, aby gracze mieli szczegółową informację, gdzie ta umiejętność uderzy. Elastyczna Proca obecnie nie daje tej informacji, więc sprawiliśmy, aby stało się bardziej jasne, gdzie powinno się (albo nie powinno się) stać, jeśli nie chce się oberwać mazią.

Ogólne

TO WAŻNIEJSZE, NIŻ MYŚLISZ Rekomendowane przedmioty zaktualizowane

E — Elastyczna Proca

WSZYSTKO JASNE Wskaźnik ostrzegawczy i cień pojawiają się teraz na 0,75 sek. przed wylądowaniem Zaca. Jeżeli czas lotu jest krótszy, pojawią się natychmiast.
JESZCZE WIĘCEJ JASNOŚCI Zaktualizowano zasięg rzucania, aby był precyzyjniejszy dla Zaca.

Yorick

Dziewica podąża teraz aleją, w której została przywołana, nawet jeśli w pobliżu nie ma żadnych wrogich stworów.

Yorick ma narzędzia do przeprowadzania dywersji, ale czasami Mglista Dziewica zdaje się tego nie rozumieć. Obecnie, jeśli w pobliżu nie ma żadnych stworów, gdy zostaje przywołana, wędruje sobie beztrosko za Yorickiem. Yorick powinien być w stanie wysłać ją aleją bez konieczności powrotu do fali stworów, pomogliśmy jej więc nieco w odnajdywaniu drogi.

R — Chluba Wysp

ROZPROSZENIE UWAGI Jeśli Yorick przyzwie Dziewicę w alei, zacznie ona naciskać w tej właśnie alei

Ziggs

Miny stawiane za pomocą E częściej sprawdzają kolizję.

Kiedy doskakiwało się przez pole minowe Ziggsa, czasami nie otrzymywało się obrażeń. Nie zdarzało się to często, ale było dosyć dziwne. Sprawiliśmy więc, że Hextechowe Miny działają tak, jak można się tego po nich spodziewać.

E — Hextechowe Miny

ODLICZANIE DO WYBUCHU Sprawdzanie kolizji co 0,25 sek. Sprawdzanie kolizji co 0,1 sek.

Aktualizacja portretów skórek

Dwa najstarsze portrety Vladimira zostały zaktualizowane w tym patchu!

Czary przywoływacza

Teleportacja

Naprawiony błąd.

NIE TUTAJ CHCIAŁEM SIĘ DOSTAĆ Teleportacja do totemu umieszczonego w pobliżu cienkiej ściany nie będzie już powodowała, że bohater pojawia się po jej drugiej stronie

Niszczące Boty Zagłady

Zbierzcie drużynę, aby pokonać przeklęte Niszczące Boty Zagłady oraz ich złego władcę, zanim wszystko, co kochacie i czym się cieszycie PRZEPADNIE! Diaboliczne Boty Zagłady sieją spustoszenie nie w jednym, ale w dwóch grywalnych trybach w kolejce rotacyjnych trybów gry w tym patchu. Walczcie z botami w trybie standardowym lub sprawdźcie swoją wytrzymałość dzięki niemal nieskończenie zwiększającym się poziomom trudności. Przygotujcie się na więcej informacji na temat Botów Zagłady i ich intryg, ale uważajcie: gdy wpatrujecie się zbyt długo w otchłań, ona również prześwietla was wzrokiem.

Wskaźnik ekranu wczytywania

Dysponujemy technologią.

POCZEKAJCIE CHWILĘ Dodano wirującą ikonę w prawym, dolnym rogu ekranu ładowania. Jeżeli przestanie się kręcić, to znaczy, że coś poszło nie tak.

Tryb obserwatora

Dla zwiększenia napięcia podczas prób zabicia Barona / Smoka.

MGLIŚCIE Naprawiono większość przypadków, w których efekty graficzne umiejętności przeciwników były widoczne przez mgłę wojny, gdy tryb obserwatora ustawiono na widok jednej drużyny. Być może wszystkie. W League jest dużo umiejętności.

Naprawione błędy

  • Dźwięk wzmocnionych ataków Odłamka Kircheis, Kosy Statikka i Szybkiej Ognistej Armaty nie jest już odtwarzany przez mgłę wojny
  • Q — Wyrok Śmierci Tresha nie posyła go już czasem w dziwne miejsca, gdy próbuje przefrunąć przez bramę bazy
  • SpowolnienieR — Lodowcowej Szczeliny Brauma nie działa już niespójnie na wrogach ukrytych we mgle wojny
  • Riven nie jest już powstrzymywana przed przeskoczeniem przez ściany podczas trzeciego rzucenia Q — Połamanych Skrzydeł, jeśli znajduje się pod wpływem E — Waleczności
  • Kwestia wypowiadana przez Cybernetycznego Ezreala przy powrocie nie przestaje już działać po jego śmierci
  • Efekt dźwiękowy Q — Wirującego Topora Dravena w Centrum Uwagi został zaktualizowany, aby brzmiał wyraźniej
  • R — Tornado Śmierci Dravena Żniwiarza Dusz odtwarza teraz efekt dźwiękowy, gdy trafia we wrogów
  • Naprawiono błąd, powodujący, że Q — Wyjąca Wichura Pogodynki Janny nie odtwarzała dźwięku po osiągnięciu maksymalnego naładowania
  • Gdy Basenowa Fiora zabija wroga podstawowym atakiem, niebieskie, wirujące efekty wizualne są wyświetlane poprawnie
  • Gdy umiejętność bierna Żelazna Ambasador Czarodziejki Gwiazd Poppy daje jej tarczę, efekt dźwiękowy nie odtwarza się już z opóźnieniem wobec efektów wizualnych
  • Basenowa Leona poprawnie ustawia kamerę podczas jej animacji powrotu, gdy ma na sobie efekt Namiestnika Barona
  • Usunięto efekt pikseli na wskaźniku maksymalnego zasięgu podczas trzeciego rzucania Q — Nawałnicy Stali PROJEKTU: Yasuo
  • Naprawiono błąd powodujący, że animacje umiejętności Udyra Strażnika Przodków (nie efekty wizualne) odtwarzały się więcej niż raz podczas zmiany formy w biegu
  • Usunięto dziwnie wyglądającą teksturę, pojawiającą się z tyłu głowy Stokrotki ze skórką Cukierkowego Króla Iverna

Nowe skórki

W patchu 6.21 udostępnimy następujące skórki:

Barwy

W patchu 6.21 udostępnimy następujące barwy:

Reklama

Podziel się ze znajomymi!