Patch 7.1 będzie pierwszą aktualizacją w roku 2017. Z racji iż cały cykl trwa niemal miesiąc, w aktualizacji tej znajdzie się znacznie więcej nowości jak chociażby skórki na wydarzenie Lunar Revel jak i skórki na walentynki. Poza skórkami i ikonkami pojawią się także zmiany w balansie.
Witajcie, Przywoływacze.
Witamy w patchu 7.1, tym, w którym nadganiamy trochę zaległości. Mamy za sobą długą przerwę i dane z całego miesiąca do przeanalizowania, więc zasiadamy do pracy, aby stworzyć plan działania na kilka najbliższych patchów, aby zająć się największymi problemami League.
Kluczowym zwrotem jest „najbliższych patchów”, a teraz skupmy się na tym patchu. W związku z tym, że w grze jest wiele potężnych zagrożeń powstałych wskutek przedsezonowych zmian, 7.1 będzie zawierał więcej osłabień niż przeciętny patch. Do osłabianej grupy zaliczają się zarówno nowsze rzeczy (Camille oraz nowo odkryta potęga dżungli), jak i starzy znajomi byćmożewyposażeniwmagicznymłotdobrzewieszkimjesteś. Gdy ugasimy największe pożary w pierwszym rzucie, będziemy mogli skupić się na innych rzeczach.
Jednakże nie wszystko będzie mroczne i straszne! Mimo że strzelcy (i inni z dolnej alei) odczuwają braki mocy, do której byli przyzwyczajeni, przynosimy prezenty dla tych znajdujących się na strzeleckim dnie. Będziemy przyglądać się tej klasie w ciągu najbliższych patchów, ale sprawienie, że Lucian nie będzie kluczowy do zwycięstwa waszej drużyny będzie dobrym początkiem.
Dorzućmy trochę dodatków do aktualizacji klienta League oraz fajne skórki z Walczących Królestw i to tyle z naszej strony. Wyczekujcie przyszłych aktualizacji (i gaszenia pożarów), gdy będziemy się tym wszystkim zajmować i do zobaczenia na Rift, gdzie będziecie ciskać materiałami hexplozywnymi w dolnej alei.
Powodzenia, bawcie się dobrze.
Bohaterowie
Anivia
R błyska, gdy skończy się rozrastać. Naprawiono błąd z czasem rozrastania R.
Zmiany w 6.23 sprawiły, że mechanika rozrastania Burzy Lodu stała się znacznie ważniejsza. Dodajemy wskazówkę graficzną, aby zasygnalizować, kiedy burza będzie w pełni uformowana.
R – Burza Lodu
Camille
Zysk zdrowia co poziom zmniejszony. Skrócony czas działania tarczy z umiejętności biernej. Skrócony czas ogłuszenia R.
Spójrzmy prawdzie w oczy – Camille jest dość silna. Jako szturmowiec musi posiadać mobilność, aby odizolować priorytetowy cel i dobrą możliwość walki 1 na 1, aby go zabić, gdy to zrobi. Uważamy, że całkiem nieźle spełnia te warunki. Jednakże każdy bohater musi gdzieś ponosić porażki, a w przypadku szturmowców oznacza to możliwość bycia zabitym, gdy rzucą się na tylne szeregi oraz mniejszą skuteczność podczas walk drużynowych, gdy grają bezpieczniej.
Camille musi dać szansę przeciwnej drużynie na zabicie jej, zanim poszatkuje ich na kawałki. Nogami. Aktualnie jest zbyt wytrzymała, aby mogli zareagować w odpowiedni sposób, więc trochę ją osłabiamy. Użyteczność Camille podczas walk drużynowych zapewnia jej zbyt duże bezpieczeństwo, co oznacza, że wcale nie musi nikogo szturmować. Po zmniejszeniu jej użyteczności mamy nadzieję, że Camille będzie musiała grać trochę bardziej agresywnie, co powinno umożliwić przeciwnikom kontrowanie jej (co powinno być łatwiejsze przeciwko nowej, mniej wytrzymałej Camille).
Statystyki podstawowe
Biernie – Defensywa Adaptacyjna
E – Haki
R – Hextechowe Ultimatum
Draven
Q posiada teraz obrażenia podstawowe i skaluje się od dodatkowych, a nie całkowitych, obrażeń od ataku. Koszt many W zmniejszony na wyższych poziomach.
Draven to arogancki szpaner, który chce wgnieść swojego przeciwnika w ziemię i utrzymać go tam aż do środkowej fazy gry. Od czasu zmian Widmowego Ostrza Youmuu Draven miał problemy z utrzymaniem przewagi, gdy zaliczył dobry start. Chcemy przywrócić to uczucie siły, więc trochę wzmacniamy Dravena tam (wtedy?), gdzie jego ofiary odczują największy ból.
Q – Wirujący Topór
W – Gorąca Krew
Kalista
Rozdarcie kumuluje się, gdy umiejętność się odnawia i wymaga tylko zabić jednostek, aby odzyskać manę.
Kalista jest trudną bohaterką do opanowania – poza wymaganymi zdolnościami mechanicznymi (wskoczyliście kiedyś w środek drużyny przeciwnej przez pomyłkę?), jej umiejętności są dość skomplikowane. Te zmiany są skierowane dla każdego grającego Kalistą, ponieważ miała ciężki przedsezon, ale przede wszystkim mają na celu ułatwienie uczenia się postaci przez łatwiejsze działanie Rozdarcia.
E – Rozdarcie
Karma
Obrażenia W wzmocnionego Mantrą są zadawane dwukrotnie. Osłabiona tarcza E wzmocnionego Mantrą.
Przez prawie rok Karma powoli dorastała do roli ogólnej wspierającej pośród najlepszych graczy League. Wywodzi się to od zmiany wprowadzonej w 6.6, w której chcieliśmy dać jej trochę lepsze skalowanie, aby Karma była nagrodzona za dobre występy. Jesteśmy zadowoleni z jej skalowania, ale wzmocnienie podstawowej tarczy Karmy w tym samym patchu znacznie zwiększyło jej skuteczność, przez co niewiele innych postaci mogło jej dorównać. Ze względu na jej dominację podczas walki w alei, cofamy skuteczność tarczy Karmy do wcześniejszego poziomu, jednocześnie zachowując jej przyrost siły.
Jeżeli chodzi o zmianę Skupionej Woli, efekt ten zadawał obrażenia częściej niż podobne zaklęcia. Oznaczało to, że naturalny sposób kontrowania (ucieczka) był mniej skuteczny niż powinien, ponieważ Karma zadawała większość obrażeń przed zerwaniem połączenia. Warto wspomnieć, że podczas gdy całkowite obrażenia Skupionej Woli pozostają bez zmian, utrata jednego draśnięcia wpływa na interakcję jej umiejętności biernej z czasem odnowienia Mantry. Wciąż uważamy, że to odpowiednie osłabienie Oświeconej w połączeniu z redukcją tarczy, ale będziemy uważnie się przyglądać, aby sprawdzić, czy za bardzo nie straci skuteczności.
W – Skupiona Wola
E z Mantrą – Nieustępliwość
Kennen
Obrażenia zadawane przez superumiejętność Kennena są skupione bardziej na końcu, niż początku.
Kennen świetnie sprawdza się przy niszczeniu całych drużyn za pomocą obrażeń obszarowych, gdy przeciwnicy nie mają jak uciec, i jest to dla niego interesująca nisza. Aktualnie zadaje on najwięcej obrażeń zanim ktokolwiek zdąży zareagować. Przenosimy obrażenia na późniejsze draśnięcia, aby Kennen mógł zabłysnąć, gdy uda mu się utrzymać przeciwników w środku burzy, nawet wtedy, gdy ogłuszenie przestanie działać.
R – Tnąca Burza
Lee Sin
Modernizacja E i zmniejszenie obrażeń R.
Nie potrzeba doświadczonego analityka, aby się zorientować, że dżunglerzy są trochę przegięci w 7.1. Podczas gdy szukamy sposobów na zajęcie się ich siłą i częstotliwością gankowania (więcej o tym poniżej), Lee Sin, jak można się było spodziewać, znalazł się na szczycie pod względem skuteczności. Jego kombinacja R-Q-Q to wyrok śmierci dla wszystkich, którzy nie są zbyt wytrzymali i mimo tego, że była dostępna od dawna, Ślepy Mnich nie był dość problematyczny, abyśmy podjęli jakieś działania w jego kierunku. Teraz, gdy powrócił na szczyt, wykorzystujemy okazję, aby osłabić siłę tej interakcji – Smoczy Gniew pozostanie skutecznym narzędziem przemieszczenia, ale zmniejszamy jego skuteczność jako wykończenia.
E – Nawałnica
R – Smoczy Gniew
Lucian
Obrażenia umiejętności biernej zwiększone na wczesnych poziomach. Zwiększone skalowanie Q.
Podobnie jak Draven, Lucian miał w przeszłości bardzo mocną środkową fazę gry, w której bez problemów pokonywał innych strzelców. Jednakże zmiany Ferworu i przebicia pancerza zostawiły go w dość opłakanym stanie. Zwiększamy siłę Luciana we wcześniejszej fazie gry, aby mógł rozwinąć skrzydła w środkowej (i zdziałać coś sensownego).
Biernie – Miotacz Światła
Q – Przebijające Światło
Poppy
Skrócony czas działania tarczy z umiejętności biernej. Obrażenia superumiejętności przy natychmiastowym rzuceniu zmniejszone o połowę.
Obrońcy powinni słynąć z kontrolowania kilku celów podczas walk drużynowych, a nie z miażdżenia przeciwników w alei 1 na 1. Poppy od jakiegoś czasu robi obie te rzeczy, a to nie jest fajne. Wojownicy poświęcają użyteczność podczas walk drużynowych na rzecz skuteczności w pojedynkach i z tego powodu muszą powoli wygrywać potyczki przeciwko obrońcom i w końcu ich wykańczać. Poppy na ogół wygrywa potyczki z silnymi przeciwnikami, ponieważ ma częsty dostęp do tarczy dzięki swojej umiejętności biernej i Odwadze Kolosa. Z drugiej strony, natychmiastowe rzucenie superumiejętności zadaje dostatecznie wysokie podstawowe obrażenia, dzięki czemu z łatwością może zabić cel i utrudnia zaatakowanie jej. Osłabiamy ją w obu tych miejscach, aby więcej bohaterów miało szanse z nią walczyć.
Biernie – Żelazna Ambasador
R – Osąd Strażniczki
Ryze
Słabsza tarcza i premia do prędkości ruchu od Q.
Jednym z celów aktualizacji Ryze’a w 2016 roku było zróżnicowanie jego siły poza czystym zagrożeniem ofensywnym. Dodanie defensywnych i użytkowych elementów oznaczało, że nie możemy skupiać się wyłącznie na samych jego obrażeniach. No i dochodzimy do dziś. Ryze zachował swój słynny potencjał z późnej fazy gry, ale nie ma problemów z dotarciem tam. Tarcza i przyspieszenie z Przeciążenia dają za dużo bezpieczeństwa, szczególnie na początku, gdy Ryze wciąż rośnie w siłę. Uczynienie go bardziej podatnym na ataki powinno dać przeciwnikom szansę na powstrzymanie jego rozwoju w kierunku prowadzącego w późnej fazie gry, ale jeżeli Ryze poradzi sobie ze zwiększonym ryzykiem, będzie równie potężny jak wcześniej.
Q – Przeciążenie
Shyvana
W nie zadaje już dodatkowych obrażeń potworom.
Z radością stwierdzamy, że niedawna aktualizacja umiejętności Shyvany znacznie usprawniła problemy z rozgrywką, które chcieliśmy wyeliminować, chociaż od tego czasu radzi sobie zbyt dobrze. Aby trochę sprowadzić ją na ziemię, celujemy w jej mniej interesujące mocne strony, które skumulowały się u niej wraz z upływem czasu. W tym wypadku chodzi o wzmocnienie Wypalenia w dżungli, które dodaliśmy kilka sezonów temu.
W – Wypalenie
Syndra
Zmniejszone obrażenia i skalowanie W. Bierny efekt W zmieniony. Zwiększony czas odnowienia R na wczesnych poziomach.
Jako eksplozywny mag Syndra zawsze powinna być zagrożeniem dla priorytetowych celów, biorąc pod uwagę, że musi się odpowiednio przygotować do ich zlikwidowania. Jeżeli graliście niedawno w League of Legends to zapewne wiecie, że nie do końca tak to wygląda. Jest to w dużej mierze związane ze zmianami, które zostały wprowadzone w aktualizacji Syndry w zeszłym roku – głównie chodzi o konsekwencję z jaką może być skuteczna, a nie o samą skuteczność.
Najbardziej jest to związane ze zdolnością Siły Woli do pochwycenia (i odnowienia) kilku Mrocznych Kul. Tam, gdzie grający Syndrą wcześniej musieli odpowiednio wymierzyć i rzucać zaklęcia, aby Wyzwolona Moc zadała maksymalne obrażenia, teraz bez problemów odpalają supery z 7 kulami. Zamiast zmniejszać obrażenia Syndry (czym jest mag eksplozywny bez eksplozji?), uniemożliwiamy wielokulowe działanie Siły Woli, aby przywrócić wyższy poziom umiejętności wymagany do zadawania dużych obrażeń superumiejętnością. Wciąż będzie mogła zadać olbrzymie obrażenia pojedynczemu celowi, gdy się rozkręci, jednakże szalejąca Syndra to ponownie coś, co drużyny będą mogły powstrzymać.
W – Siła Woli
R – Wyzwolona Moc
Talon
Zwiększenie leczenia Q. Zwiększenie regeneracji many na poziom.
Po aktualizacji Talona, pozwalającej przeciwnikowi skontrować jego schemat działania, możemy dać mu metody wycofania się ze złego starcia. Dajemy mu więcej możliwości bezpiecznej interakcji ze stworami, gdy musi farmić pod wieżą.
Statystyki podstawowe
Biernie – Koniec Ostrza
Q – Noxiańska Dyplomacja
EFEKTY Lux Władczyni Żywiołów
Otrzymaliśmy uwagi dotyczące efektów wizualnych Lux Władczyni Żywiołów i wprowadziliśmy kilka zmian.
- Pocisk E – Świetlistej Osobliwości został zmieniony, by odróżniał się od innych efektów. Teraz wygląda jak wstęgi światła.
- Dopracowano wygląd tarczy W – Pryzmatycznej Bariery, by jej formy miały podobny poziom jasności
- Wskaźnik zagrożenia R – Ostatniej Iskry dostosowano tak, by był natychmiast widoczny, a nie rozjaśniał się z czasem
Przedmioty
Portal Zz’rot
Zmniejszono czas odnowienia i trwania portalu. Zmniejszono skalowanie zdrowia pomiotów i przyspieszono ich zanikanie. Zadają też większe obrażenia budowlom.
Portal Zz’rot powinien być głównym przedmiotem defensywnym dla obrońców, którzy chcą też nacierać. Chcemy jednak, by był czymś, co wpływa na styl gry, a nie pociskiem typu „odpal i zapomnij”. Duży zasięg Pomiotów zapewnia przedmiotowi dużą wydajność, gdy właściciel nie jest w pobliżu. Chcemy sprawić, by był głównym przedmiotem do oblężeń, jednocześnie utrudniając kontrolowanie alei z daleka.
Summoner’s Rift
Żywa dżungla
Nowe mechaniki sprawiają czasem problemy, więc poprawiamy kilka interakcji z roślinami. Teraz musimy poprawić jasność i konsekwencję, wprowadzając kilka zmian, które poprawią sytuację roślin.
Ogólne
Rozkwit Wróżbity
Miodowy owoc
Wybuchowa szyszka
Doświadczenie w dżungli
Zmniejszono doświadczenie, otrzymywane za pierwsze przejście dżungli. Część doświadczenia przerzucono na Brzytwodzioby.
Ponieważ obozy pojawiają się rzadziej, ale zapewniają większe nagrody, wzmocniły one dżunglerów. Po oczyszczeniu mają oni teraz więcej zdrowia, doświadczenia i złota oraz więcej czasu do wykorzystania przed odrodzeniem obozów. Wprowadziliśmy zmiany, by gankowanie stało się bardziej atrakcyjne, kosztem zysków z czyszczenia dżungli w późniejszej fazie gry. Dżunglerzy muszą mieć wpływ na grę od początku, gdyż ich moc słabnie z czasem. Jednak aktualnie są oni potężniejsi od graczy z alej, przez co wręcz dyktują warunki na początku gry.
By temu zaradzić osłabiliśmy leczenie z Porażenia, a teraz zmniejszamy doświadczenie za pierwsze oczyszczenie dżungli. Pierwszy obóz ze wzmocnieniem i dwa małe zapewnią 3. poziom, ale do 4. potrzeba sześciu obozów, a nie pięciu. Po osłabieniu leczenia i doświadczenia naturalnie wpłynie to na złoto, dostępne dżunglerom. Będziemy monitorować sytuację w najbliższym czasie.
(Uwaga: Szkarłatny Brzytwodziób zapewnia teoretycznie mniej doświadczenia niż mały Brzytwodziób, ale to duży potwór, więc przedmioty zapewniają dodatkowe 50. Matematyka!)
Doświadczenie za potwory
Twisted Treeline
Większość zmian w równowadze bohaterów wprowadzonych z myślą o Twisted Treeline zostało nadpisanych przez różne wzmocnienia, osłabienia i aktualizacje. W tym patchu zajmiemy się ostatnimi przypadkami (Syndra i Wukong).
Może zabrzmi to dziwnie, biorąc pod uwagę, że pod koniec zeszłego roku zapewniliśmy Shyvanie dodatkowy sposób na kumulowanie jej biernej umiejętności. Różnica polega na tym, że jej umiejętności nie dało się użyć na mapie bez Smoków Żywiołów. Spodziewamy się, że bohaterowie różnią się w zależności od mapy, ale nie chcemy, by niektóre umiejętności nie działały w ogóle poza Rift. Będziemy wciąż monitorować te zmiany wraz z dodawaniem i aktualizacją bohaterów, ale odsuwamy się od zmian, dotyczących poszczególnych map.
Syndra
Zmniejszono czas odnowienia R, by był taki sam, jak na Summoner’s Rift.
R – Wyzwolona Moc
Wukong
Zmniejszono skalowanie umiejętności biernej, by było takie samo, jak na Summoner’s Rift.
Biernie – Kamienna Skóra
Aktualizacja klienta League
Dalej będziemy pracować nad działaniem i błędami, przebudowując klasyczne elementy klienta. Więcej informacji znajdziecie poniżej! Poprawiono wydajność animacji wyboru bohaterów i wzmocniono tryb dla słabszych komputerów. Jeśli macie problemy z wydajnością, zalecamy wypróbowanie trybu dla słabszych komputerów.
W przypadku pytań dotyczących otwartej bety aktualizacji klienta zachęcamy do zajrzenia do działu FAQ otwartej bety.
Jeśli macie problemy techniczne, uniemożliwiające korzystanie z gry, wciąż macie dostęp do starego klienta. Zaznaczcie opcję „stary klient” przed zalogowaniem się. Rozwiązania powszechnych problemów znajdziecie na stronie Znane problemy.
Nowe funkcje
Poniżej znajdują się główne nowe funkcje klienta z tego patcha.
Dla tych, którzy nie wybrali otwartej bety, wypuścimy sporo nowych plików (ok. 500 MB). Ma to podzielić zaktualizowaną wersję klienta na mniejsze części, by pobieranie go nie było zbyt uciążliwe, gdy w końcu go wypuścimy. Każdy, kto bierze udział w becie, pobrał już te pliki, więc nie dotyczą one tych graczy.
Naprawione duże błędy
- Wydaje nam się, że naprawiliśmy błąd, który uniemożliwiał graczom edytowanie specjalizacji. Nadal będziemy monitorować ten problem.
- Naprawiono błąd z niewyświetlaniem się siatki wyboru bohaterów na odpowiednim ekranie.
- Naprawiono błąd, który powodował migotanie ekranu wyboru bohatera.
- Przerobiliśmy animacje wyboru bohaterów, a tryb dla słabszych komputerów wpływa teraz na wiele elementów. SERIO, JEŚLI MACIE PROBLEMY Z WYDAJNOŚCIĄ, WYPRÓBUJCIE TEN TRYB.
- Naprawiono błąd, który powodował zawieszenie komputera, jeśli gracz nie wybrał bohatera.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom ponowne dołączenie do gry po rozłączeniu podczas opuszczania ekranu wyboru bohatera.
- Dźwięki w kliencie i grze biorą pod uwagę ustawienia dźwięku
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał czasem zgłoszenie do gotowości i wciśnięcie przycisku „AKCEPTUJ”
- Wydaje nam się, że naprawiliśmy błąd, który uniemożliwiał graczom zgłoszenie się do gotowości, kiedy zrobią to inni gracze w drużynie
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że przycisk „GRAJ” był nieaktywny po ukończeniu samouczka
- Naprawiono błąd, który sprawiał czasem, że ikonka przywoływacza była źle wyświetlana
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że lista znajomych drżała podczas przesuwania ich między folderami
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że listy specjalizacji, stworzone w starym kliencie wyświetlały się z błędami w nowym
- Naprawiono błąd, który powodował niewyświetlenie powiadomienia o ucieczce z kolejki, kiedy ktoś po raz drugi uciekł z ekranu wyboru bohatera
- Gracze nie będą otrzymywać powiadomień dotyczących już otrzymanych prezentów
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przeglądanie skórek na stronach bohatera
- Poprawiono czytelność tekstu PZ/RP na ekranie głównym
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał oglądanie gier znajomych
Aktualizacja zdrowia w kolejce
Kolejka Solo/Duo
Rankingowa Elastyczna
Naprawione błędy
- Naprawiono kilka przypadków, w których umiejętności, tworzące obiekty (np. E – Demaciański Sztandar Jarvana) sprawiały, że rzucający nie był uznawany za odizolowany cel na potrzeby Umiejętności Biernej Kha’Zixa – Ukrytego Zagrożenia.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że czas odnowienia W – Zniekształcenia LeBlanc resetował się, co powodowało, że umiejętność zaczęła się odnawiać po skopiowaniu za pomocą R – Naśladowcy.
- W – Zabawki Niespodzianki Shaco ponownie ukrywają się po ujawnieniu ich, gdy efekt ujawniający (np. Badawcza Soczewka) dobiegnie końca.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że ogłuszenie Q – Kosmicznego Uwiązania Barda trwało zbyt długo
- Efekt odrzucenia wrogów R – Mącenia Wody Fizza nie odrzuca już celów osłoniętych tarczą magii, jednocześnie niszcząc ją
- Naprawiono błąd który sprawiał, że po trafieniu celu E – Pochwyceniem Dariusa, ten automatycznie atakował cel, nie zważając na rozkazy wydane po rzuceniu Pochwycenia
- E- Niszczycielska Szarża Hecarima nie może już krytycznie trafić budynków
- Naprawiono błąd, powodujący, że wrogowie ujawnieni przez duchy Roszczenia Królowej Lodu ujawniali też ukryte jednostki, przez które przeszli
- Naprawiono błąd powodujący, że dźwięki wykrywania totemów Mrocznego Ostrza Draktharru ustawiały się w kolejkę po śmierci i były odtwarzane naraz po odrodzeniu
- Podstawowy efekt graficzny W – Odnowy Karmy nie ma już dziwnego koloru
- Cząsteczki trafienia E – Mrocznego Wichru Fiddlesticksa Niespodzianki wyświetlane są prawidłowo
- Granica R – Hextechowego Ultimatum Cyber Camille nie znika już pod wzniesieniami
- Zielony trójkąt R – Hextechowego Ultimatum Cyber Camille pojawi się, nawet jeśli kamera przesunęła się od użycia umiejętności
- Skórki kolorystyczne Mecha Malphite’a posiadają teraz ostrza na pięściach po użyciu W – Brutalnych Uderzeń
- Dodano brakujące efekty dodatkowych obrażeń przeciwko rannym bohaterom W – Równoległej Konwergencji PROJEKTU: Ekko
- Prawa płetwa Nami Rzecznego Ducha nie znika przy niektórych animacjach
- Kolorowe skórki Nami Koi używają odpowiednich cząsteczek podczas animacji chodzenia
- Wybuch E – Ognistego Podmuchu Smoczej Formy Supergalaktycznej Shyvany nie zostawia po sobie stałych efektów na mapie
- Naprawiono błędy, które sprawiały, że śnieżne dekoracje ogłuszenia Q – Kosmicznego Uwiązania Śnieżnego Barda pojawiały się w dziwnych miejscach
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że przy niektórych animacjach znikały języki ognia z sukni Lux Mistrzyni Żywiołów
- Różdżka Czarodziejki Gwiazd Lux nie utyka już na maksymalnym zasięgu W – Pryzmatycznej Bariery
- Naprawiono błąd, sprawiający, że efekty niektórych wzmocnień (np. Całunu Banshee) podskakiwały podczas animacji R – Niepowstrzymanej Rzezi Mecha Zero Siona
- Poprawiono animację cząsteczek plecaka odrzutowego Mecha Zero Siona
- Cień Zeda Burzowego Ostrza nie zmienia się już podczas animacji tańca
- Kwiat tworzony przez Iverna podczas animacji prowokacji (cukierek w skórce Cukierkowego Króla) nie znika już, jeśli kamera się od niego odsunie
- Twarz poro Brauma Mikołaja nie mutuje już podczas animacji żartu
Nadchodzące skórki i zestawy chromatyczne
W patchu 7.1 pojawią się następujące skórki:
W patchu 7.1 pojawią się zestawy chromatyczne:
Wygasanie materiałów ze Snowdown
Przypominamy, że materiały ze Snowdown (fragmenty Słodkości Snowdown i Skrzyni ze Skarbami Króla Poro) znikną 17 stycznia o 8.59. Zimowe Skrzynie, Skrzynie Snowdown, Klasyczne Skrzynie i Skrzynie ze Skarbami Króla Poro wciąż będą aktywne, lecz nie będzie z nich można uzyskać materiałów, które wygasły. Pamiętajcie, by zakończyć wytwórstwo do tego czasu!