Reklama
Przed nami kolejny patch i kolejna dawka błędów i problemów zaserwowana przez Riot. W przypadku napotkania problemów z patchem, zachęcamy do odwiedzenia tego wątku. Jeżeli sami znaleźliście jakiś błąd, napiszcie o nim w komentarzu. W przypadku problemów nie zapomnij najpierw skorzystać z narzędzia naprawczego Hextech.
Występuje poważny problem z auto atakami, twórcy gry wiedzą o problemie i pracują nad jego usunięciem.
Zdajemy sobie sprawę z błędu, który wpływa na resetowanie auto ataków, pracuje nad jego rozwiązaniem.
- W nowego Galio nie skaluje się z armorem (i tak też być powinno), jednak opis umiejętności wskazuje coś innego.
- Ashe przestaje atakować cel, jeżeli będzie klikało się Q zanim jeszcze będzie gotowe.
- Atakowanie z Q Nasusa, zamraża bohatera i wymaga użycia umiejętności raz jeszcze.
- Dźwięk animacji tańca w skórce Final Boss Veigar jest nieprawidłowy.
- Po użyciu W przez Jaxa, Q lub W Xina lub Q Trundle, jego kolejny auto atak jest anulowany i bohater zatrzymuje się.
- Auto ataki resetują się, jeżeli nie wybierzemy poprzedniego celu.
- W Fiory już nie unieruchamia celów.
- E Vi zużywa wszystkie stacki podczas aktywacji.
- Drugi i trzeci Smok Powietrza, nie nakładają prawidłowo buffów.
- Ult Galio jest rzucany nieprawidłowo, po skoku bohater znajduje się w nieprawidłowym miejscu i spory kawałek od sojusznika.
- Opis Warlord’s Bloodlust nadal jest nieprawidłowy [obrazek]
- Partner Tarica nie otrzymuje armora na W.
- Strony na runy się Glitchują [obrazek]
- Żołnierze po użyciu R Azira wyświetlają się nieprawidłowo [obrazek]
- Bot Galio może użyć ulta na wrogów.
Postaramy się aktualizować ten wpis, jeżeli będą pojawiać się błędy warte uwagi.
Reklama