Patch 7.7 – Opis zmian //Patch notes


Reklama

Patch 7.7 zawiera sporo zmian w bohaterach, dodatkowo pojawia się dwie nowe skórki, w tym jedna, której nie będzie można kupić za RP, a jedynie zdobyć dzięki 10 Gemstone. Karma otrzyma nowe splash arty. Przez kolejne dwa weekendy prawdopodobnie zagramy na trybie ARSR (All Random Summoner’s Rift), czyli na ARAMie tylko na Summoner’s Rift.

Czołem!

Witajcie w opisie patcha 7.7, tego, w którym zmieniamy sporo rzeczy — na przykład zapomnianych wspierających oraz słabych dżunglerów. Dodatkowo grafika nagłówka zmieniła się na fajniejszą. (Znaleźliśmy folder z fajnymi zdjęciami z poprzednich sezonów, więc będziemy je zmieniać między patchami!).

Jeżeli chodzi o ważne zmiany, to lepiej nagradzamy Barda za zbieranie dzwonków, a Amumu dostaje lepsze narzędzia do wspierania sojuszników. Może teraz zostaną dłużej po zakończeniu meczu i się zaprzyjaźnią. Mamy także trochę wzmocnień dla niektórych dżunglerów, którzy nie są teraz zbyt popularni, jak na przykład Volibear czy też Jarvan IV. Ponadto, biorąc pod uwagę, że niedługo zaczyna się MSI, po raz kolejny przyglądamy się profesjonalnej scenie (twarze będą znajome).

Jeżeli natomiast chodzi o inne najważniejsze rzeczy, to zaktualizowany klient wprowadził usprawnienia do oglądania najlepszych zagrywek (spoiler: nie musicie już korzystać z eksploratora plików). Te szczegóły oraz resztę rzeczy związanych z aktualizacją klienta można znaleźć, jak zwykle, niżej w opisie patcha.

To wszystko w tym patchu! Zapnijcie pasy i rzućcie się na zmiany znajdujące się poniżej. Do zobaczenia na Summoner’s Rift!

Paul „Aether” Perscheid Phillip „Costy” Costigan Mattias „Gentleman Gustaf” Lehman Lucas „Luqizilla” Moutinho

Bohaterowie

Amumu

Umiejętność bierna sprawia, że obrażenia magiczne przeciwko celowi zadają dodatkowe nieuchronne obrażenia, zamiast obniżać odporność na magię. W zadaje więcej obrażeń, a draśnięcia występują szybciej.

Spójrzmy prawdzie w oczy: Amumu miał ważny powód, żeby być Smutną Mumią. Nie miał skutecznego sposobu na wykorzystanie swojej umiejętności biernej i chociaż mógł w jakiś sposób wzmacniać obrażenia magiczne „przyjaciół”, nie mógł utrzymywać tego zbyt długo. Chcemy, aby Amumu umożliwiał działanie innym graczom, więc dajemy mu narzędzia, aby robił to, co potrafi najlepiej: płakał i próbował przytulać innych. Mamy nadzieję, że Amumu wreszcie zyska jakichś przyjaciół.

AKTUALIZACJAUmiejętność bierna — Przeklęty Dotyk

CZY TO JEST MIŁOŚĆPodstawowe ataki Amumu zmniejszają odporność na magię przeciwników o 15/20/25 pkt. (na poziomach 1/7/13) sprawiają, że 15% wszystkich obrażeń magicznych zadanych celowi zostanie zadanych raz jeszcze jako nieuchronne obrażenia

W — Rozpacz

OBRAŻENIA8/12/16/20/24 pkt. co sekundę 10/15/20/25/30 pkt. co sekundę
CZĘSTOTLIWOŚĆ DRAŚNIĘĆRaz na sekundę Raz na pół sekundy (połowa obrażeń na draśnięcie)
NOWOŚĆWASZE ŁZY SĄ PYSZNERozpacz odnawia Przeklęty Dotyk na wszystkich trafionych wrogach

R — Klątwa Smutnej Mumii

NOWOŚĆPRZYTUL ICH NA ŚMIERĆNakłada Przeklęty Dotyk na wrogów po zadaniu obrażeń

Alistar

Umiejętność bierna leczy wszystkich pobliskich sojuszników. Krótszy czas odnowienia E, wzmocniony atak zadaje większe obrażenia.

W przedsezonie daliśmy Alistarowi zupełnie nowe narzędzia — celem było umożliwienie mu dłuższego pozostawania w walkach drużynowych i uniemożliwienie mu bycia chodzącą apteczką podczas fazy gry w alei. Przyglądając się temu, Ali może działać dłużej podczas walk drużynowych, a jego leczenie jest znacznie lepsze, ale mógłby skalować się lepiej w późniejszych fazach gry. Nagroda za pełne skumulowanie Tratowania powinna być większa, biorąc pod uwagę czas, przez jaki Alistar musi być w samym środku walki, aby to zrobić. Teraz, gdy nie może spamować swojego leczenia, chętnie przywrócimy mu zdolność leczenia całej drużyny.

Umiejętność bierna — Triumfalny Ryk

KROWIA ŁASKALeczy najbliższego sojusznika Leczy wszystkich pobliskich sojuszników

E — Tratowanie

CZAS ODNOWIENIA16/15,5/15/14,5/14 sek. 12/11,5/11/10,5/10 sek.
DODATKOWE OBRAŻENIA WZMOCNIONEGO ATAKU40 pkt. + 10 pkt. co poziom (maks. 220 pkt. na poziomie 18) 40 pkt. + 15 pkt. co poziom (maks. 310 pkt. na poziomie 18)
NAPRAWIONY BŁĄDStwory znajdujące się pod wpływem Tratowania wyświetlają prawidłowe efekty graficzne

Bard

Bard zyskuje dodatkowe obrażenia meepów na każdym kręgu dzwonków. Usunięto kręgi wyłącznie z obrażeniami, pozostałe — zmieniono. Bard może teraz posiadać maksymalnie dziewięć meepów.

Mimo że Bard stał się widocznie lepszy po ostatniej serii wzmocnień, sporo mu brakuje do bycia w dobrej formie. Bard jest dość słaby w porównaniu z innymi wspierającymi, czego przyczyną w dużej mierze jest to, jak bardzo męczące jest zbieranie dzwonków. Z tego powodu zmieniamy nagrody, jakie dostaje za wędrowanie po mapie! Z góry zaznaczamy, że nie będą to wielkie zmiany mocy: choć meepy powinny być dla Barda na tyle ważne, że będzie chciał opuścić aleję w celu zbierania dzwonków, to nie powinien zupełnie jej porzucić. Chcemy zagwarantować, że wczesne dzwonki zebrane przez Barda dadzą mu dostatecznie dużą premię, aby mógł wywrzeć dużą presję w alei, gdy powróci z wędrówki.

Umiejętność bierna — Zew Wędrowca

NOWOŚĆROŚNIJCIE, MOJE MEEPYMeepy zyskują teraz 15 pkt. obrażeń co pięć dzwonków poza innymi premiami z dzwonków
HA, HA, HA!Kręgi nagród za dzwonki zostały zmienione. Wszystkie kręgi z obrażeniami zostały usunięte, a każdy krąg zwiększa teraz użyteczność.
ODSZUKANO MNIE!Bard może teraz posiadać maksymalnie dziewięć meepów… jeżeli zbierze odpowiednią liczbę dzwonków
SKUTECZNOŚĆKręgi po 150 dzwonkach 105 dzwonkach nie dają żadnych efektów poza obrażeniami
  • Pełna lista kręgów dzwonków

Camille

W nie leczy już z celów niebędących bohaterami. Skrócony czas działania R na niższych poziomach.

Camille jest w znacznie lepszym położeniu, niż była przy premierze, ale Stalowy Cień wciąż radzi sobie zbyt dobrze w niektórych sytuacjach, szczególnie w fazie gry w alei. Jako niezwykle mobilny i zadający wysokie obrażenia szturmowiec, Camille w naturalny sposób jest w stanie wspierać ganki. Hextechowe Ultimatum jest jedną z najpotężniejszych umiejętności do uwięzienia celów, ale we wczesnej fazie gry działa tak długo, że przeciwnicy praktycznie nie mają szans, żeby uniknąć śmierci. Pozostawiamy skuteczność Hextechowego Ultimatum w późnej fazie gry bez zmian, ale osłabiamy czas działania we wczesnej fazie, aby przeciwnicy Camille mieli choć minimalną szansę przeżycia ganku.

Z drugiej strony chcemy, aby przeciwnicy Camille mieli więcej okazji na skuteczne gankowanie jej. Stalowy Cień posiada wiele narzędzi, dzięki którym może uciec przed gankami, ale dodatkowo łatwość utrzymywania się przy życiu sprawia, że jest w stanie przetrwać starcia, których nie udało się jej uniknąć. Poważne obrażenia będą bardziej wpływać na Camille, dzięki czemu przeciwnicy będą mogli ją zabić, gdy nadarzy się okazja, albo przynajmniej przegonić ją z alei.

W — Taktyczne Podcięcie

USUNIĘTOLECZENIE OD NIEBOHATERÓWCamille nie odzyskuje już 10% maksymalnego zdrowia, gdy zewnętrzna część Taktycznego Podcięcia zada obrażenia stworom lub potworom

R — Hextechowe Ultimatum

CZAS DZIAŁANIA4 sek. na wszystkich poziomach 2,5/3,25/4 sek.

Galio

Zmniejszone obrażenia umiejętności biernej oraz obrażenia obszarowe tornada, zwiększone skalowanie pocisku Q.

Jesteśmy zadowoleni z tego, w jakim stylu Galio wylądował na Summoner’s Rift i mimo że podoba nam się, jak dobrze pochłania obrażenia i chroni sojuszników, skupiając się na przedmiotach obronnych, nie powinien zadawać tak wysokich obrażeń bez zainwestowania w moc umiejętności.

Umiejętność bierna — Uderzenie Kolosa

OBRAŻENIA15-100 pkt. (na poziomach 1-18) 12-80 pkt. (na poziomach 1-18)

Q — Wichry Wojny

SKALOWANIE POCZĄTKOWEGO UDERZENIA WIATRU0,6 pkt. mocy umiejętności 0,75 pkt. mocy umiejętności
OBRAŻENIA OBSZAROWE TORNADA9% maksymalnego zdrowia celu 6% maksymalnego zdrowia celu

Graves

Prawdziwe Męstwo nie daje już odporności na magię.

Jesteśmy pewni, że moglibyśmy napisać „Graves jest totalnie przegięty, więc go osłabiamy” i na tym zakończyć, ale powiedzmy coś więcej. Na chwilę obecną kowboj jest niezwykle wszechstronny: zadaje absurdalne obrażenia, dobrze zabija grupy stworów, jest niezwykle wytrzymały jak na strzelca… możemy długo wymieniać.

Graves potrzebuje jakichś słabych stron, które przeciwnicy mogliby wykorzystać i stwierdziliśmy, że Prawdziwe Męstwo jest sposobem na dodanie mu takiej. Jest teraz znacznie bardziej podatny na obrażenia magiczne, niezależnie od tego, czy zechcą zaatakować go wcześnie (Elise mówi „Hej!”), czy spróbują załatwić go podczas walk drużynowych. Jak postanowicie to wykorzystać, zależy wyłącznie od was, ale teraz macie lepsze sposoby na radzenie sobie z Gravesem niż spamowanie przycisku banowania podczas wyboru bohaterów.

E — Rozpęd

USUNIĘTOKOWBOJE NIENAWIDZĄ MAGIIPrawdziwe Męstwo nie daje już 5/7,5/10/12,5/15 pkt. odporności na magię za każdy ładunek (40/60/80/100/120 pkt. odporności na magię przy maksymalnej liczbie ładunków)

Jarvan IV

Podstawowa wytrzymałość tarczy W zwiększona na wcześniejszych poziomach, odrobinę zmniejszona na poziomie 5. Dodatkowa wytrzymałość tarczy W za każdego trafionego przeciwnika zależy teraz od maksymalnego zdrowia Jarvana IV.

Jarvan lubi zaczynać walki, kontynuować je i kończyć, rzucając się na całą wrogą drużynę i pozostając tam, dopóki starcie nie dobiegnie końca. Jak na bohatera z tak bezpośrednim stylem gry, Jarvan czuje się dziwnie, gdy musi kupować przedmioty obronne. Chcemy, aby kupowanie wytrzymałości było znacznie lepsze dla Wzoru dla Demacian, więc dajemy jego tarczy ze Złotej Egidy skalowanie, które będzie pasowało do „wielkiego gościa, który wbija flagi w przeciwników i przejmuje teren dla swojej drużyny”.

W — Złota Egida

PODSTAWOWA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY50/80/110/140/170 pkt. 65/90/115/140/165 pkt.
DODATKOWA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY20/40/60/80/100 pkt. za każdego trafionego wrogiego bohatera 2/2,5/3/3,5/4% maksymalnego zdrowia Jarvana IV za każdego trafionego wrogiego bohatera

Jinx

Krótszy czas odnowienia E na wyższych poziomach.

Gdy osobowości bohaterów stawały się coraz bardziej rozbudowane i zróżnicowane wraz z upływem czasu, staliśmy się bardziej pewni co do dania strzelcom odrobiny użyteczności. Sukces takich postaci jak Ashe i Jhin pokazały nam, jak powinna wyglądać dobra użyteczność strzelca w walce drużynowej. W ten sposób przechodzimy do Jinx. Obrażenia zadawane przez Wystrzałową Wariatkę podczas walk drużynowych są odpowiednie, ale przydałoby się trochę więcej bezpieczeństwa i/lub unieruchamiania dzięki Ognistym Gryzakom. Zwiększenie użyteczności Jinx powinno przywrócić ją do łask.

E — Ogniste Gryzaki!

CZAS ODNOWIENIA24/22/20/18/16 sek. 24/20,5/17/13,5/10 sek.

Kassadin

Atak W nie będzie już przerywany w przypadku celów, które opuszczą jego zasięg. Krótszy czas odnowienia E. Zwiększone skalowanie R.

O rany, pora na Kassadina. Wędrowiec Pustki zawsze oferował absurdalną mobilność i gigantyczne obrażenia wraz z postępami meczu, ale jego aktualna forma w późnej fazie gry pozostawia wiele do życzenia. Wzmacnianie Kassadina w przeszłości było bardzo ryzykowne, więc będziemy bardzo ostrożni w tym względzie. Krótszy czas odnowienia Pulsu Mocy pomaga tylko, gdy może go szybko skumulować ponownie (co jest dość trudne podczas fazy gry w alei), a wzmocnienie Kroku przez Wymiary jest powiązane z jego podstawową skutecznością, a nie ze skalowaniem na każde rzucenie.

W — Piekielne Ostrze

WZMOCNIENIE-NAPRAWIENIEWzmocniony atak Piekielnego Ostrza nie jest już przerywany, jeżeli cel opuści zasięg podczas przygotowywania

E — Puls Mocy

CZAS ODNOWIENIA6 sek. 5 sek.

R — Krok przez Wymiary

SKALOWANIE0,2 pkt. mocy umiejętności 0,3 pkt. mocy umiejętności

Katarina

Dłuższy czas odnowienia E na wczesnych poziomach.

Aktualnie dość ciężko jest ukarać Katarinę we wczesnej fazie gry ze względu na krótki czas odnowienia Shunpo, nawet jeżeli nie wykorzystuje częściowego resetowania po skoku do sztyletu. Zwiększenie czasu odnowienia Shunpo daje więcej możliwości dorwania Katariny, szczególnie, jeżeli zmusi się ją do użycia Shunpo na nienajlepszym celu.

E — Shunpo

CZAS ODNOWIENIA10/9,5/9/8,5/8 sek. 14/12,5/11/9,5/8 sek.

Lux

Jeżeli R zabije bohatera, część jego czasu odnowienia zostaje zwrócona.

Lux jest dobra w wykańczaniu przeciwników, w dużej mierze dzięki Ostatniej Iskrze. Jednakże jej długie czasy odnowienia powodują, że nawet jeśli Lux odstrzeli ważny cel, brakuje jej narzędzi, by przekuć zabójstwo w znaczną przewagę. To może prowadzić do sytuacji, w których Lux przeciąga grę, bo brakuje jej mocy, aby ją zakończyć. Kiedy Pani Jasności naprawdę spisze się w potyczce, zostanie nagrodzona szybszym odnowieniem swojej najgroźniejszej umiejętności, co pozwoli jej drużynie zrobić użytek z przewagi.

R — Ostatnia Iskra

NOWOŚĆJUŻ I TAK JESTEM POTĘŻNAJeżeli Ostatnia Iskra zabije wrogiego bohatera, 10/30/50% pozostałego czasu odnowienia zostaje zwrócone

Nunu

Umiejętność bierna sprawia, że następna użyta przez Nunu umiejętność zachowa się, jakby miała jeden poziom więcej, niż Nunu ją rozwinął. Zmniejszone podstawowe zdrowie i podstawowa regeneracja zdrowia.

Rzucenie darmowego zaklęcia nie sprzyja podejmowaniu ciekawych decyzji: po prostu używa się go na najbardziej kosztownym zaklęciu. Bum, decyzja podjęta. Aktualizujemy Wizjonera, aby Nunu miał do podjęcia prawdziwą decyzję: którą umiejętność musi wzmocnić podczas danej walki?

Podstawowe statystyki

PODSTAWOWE ZDROWIE598,28 pkt. 575 pkt.
PODSTAWOWA REGENERACJA ZDROWIA8,4 pkt. co 5 sek. 7 pkt. co 5 sek.

AKTUALIZACJAUmiejętność bierna — Wizjoner

NOWOŚĆSTAĆ MNIE NA WIĘCEJNastępna umiejętność Nunu zostaje ulepszona o 1 poziom:
POŻARCIE+160 pkt. obrażeń i +50 pkt. leczenia (Poziom 6: 1140 pkt. obrażeń i 300 pkt. leczenia)
WRZĄCA KREW+1% prędkości ruchu i +5% prędkości ataku (Poziom 6: 13% prędkości ruchu i 50% prędkości ataku)
UDERZENIE LODU+40 pkt. obrażeń i +5% zmniejszenia prędkości ruchu (Poziom 6: 280 pkt. obrażeń i 65% zmniejszenia prędkości ruchu)
ZERO BEZWZGLĘDNE+250 pkt. maksymalnych obrażeń (Poziom 4: 1375 pkt. maksymalnych obrażeń)

Rengar

Podstawowe obrażenia Q zmniejszone na niższych poziomach.

Rengar wciąż masakruje wszystkich w profesjonalnych rozgrywkach pomimo wielokrotnych wizyt w opisach patchów. Kontynuujemy zmiany z patcha 7.5, które mają osłabić wczesną wytrzymałość Rengara poprzez zmniejszenie zadawanych wcześnie obrażeń. Zmniejszenie obrażeń Dzikości wydłuży jego wczesne czyszczenie dżungli, jednocześnie zmniejszając bezpośrednie obrażenia, jakie zadaje po rzuceniu się na cel. Dzięki wolniejszemu czyszczeniu dżungli będzie musiał bardziej pracować na złoto na początku, co sprawi, że będzie bardziej zależny od dobrze przeprowadzonych ganków.

Q — Dzikość

OBRAŻENIA NA UDERZENIE35/55/75/95/115 pkt. 25/45/65/85/105 pkt. (wzmocnione obrażenia bez zmian)
SKALOWANIE NA UDERZENIE0,3/0,4/0,5/0,6/0,7 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku 0,2/0,3/0,4/0,5/0,6 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku (wzmocnione obrażenia bez zmian)

Rumble

Zwiększony czas ładowania E.

Od momentu zmiany Elektroharpuna na system amunicji w poprzednim sezonie Rumble o wiele za łatwo zarządza grupami stworów, kontroluje Nagrzanie i zadaje ostatnie ciosy z bezpiecznej odległości. (Okazało się, że możliwość wystrzeliwania harpunów pojedynczo uczyniła umiejętność suuuper elastyczną). Ponownie zwiększamy wyzwanie związane z walką w alei, jednocześnie dając przeciwnikom trochę więcej swobody w dłuższych starciach, wydłużając czas przerwy między kolejnymi harpunami.

E — Elektroharpun

CZAS ŁADOWANIA5 sek. 6 sek.

Shaco

Zmniejszone skalowanie umiejętności biernej od obrażeń od ataku. Usunięto podstawowe obrażenia Q, zwiększono czas odnowienia. Skalowanie Q od mocy umiejętności zostało przeniesione na umiejętność bierną.

Miniaktualizacja Shaco sprawiła, że stał się jednym z najlepszych dżunglerów w kolejce solo, a do tego zaczął pojawiać się w profesjonalnych rozgrywkach. Aktualnie zadaje olbrzymie obrażenia, gdy staje się widzialny, a większość z nich jest niemożliwa do uniknięcia (szczególnie w twoim wypadku, Shaco z obrażeniami od ataku). Zmniejszamy jego nagłe obrażenia do bardziej sensownych poziomów.

Umiejętność bierna — Cios w Plecy

NOWOŚĆSKALOWANIE OD MOCY UMIEJĘTNOŚCI0,4 pkt. mocy umiejętności
SKALOWANIE OD OBRAŻEŃ OD ATAKU1,2-1,45 pkt. całkowitych obrażeń od ataku (na poziomach 1-11) 1,3 pkt. całkowitych obrażeń od ataku na wszystkich poziomach

Q — Podstęp

USUNIĘTOOBRAŻENIA PODSTAWOWENie ma już 20/35/50/65/80 pkt. podstawowych obrażeń
USUNIĘTOSKALOWANIE OD MOCY UMIEJĘTNOŚCINie skaluje się już z 0,4 pkt. mocy umiejętności
CZAS ODNOWIENIA14 sek. na wszystkich poziomach 16/15,5/15/14,5/14 sek.

Syndra

Naprawione błędy!

R — Wyzwolona Moc

PRZESADNE WYZWOLENIECzas odnowienia Wyzwolonej Mocy nie jest już resetowany, jeżeli pierwsze rzucenie zostało przerwane (przerwane rzucenie nie zadawało obrażeń, ale wciąż tworzyło trzy kule)
KOPANIE LEŻĄCEGOJeżeli cel Syndry zginie w trakcie rzucania, pozostałe pobliskie Mroczne Kule uderzą w jego zwłoki
KRYZYS EGZYSTENCJALNYJeżeli cel Syndry stanie się niemożliwy do trafienia podczas Wyzwolonej Mocy, Mroczne Kule, które były w trakcie lotu, upadną na ziemię, zamiast znikać całkowicie

Talon

Zmniejszone obrażenia Q na niższych poziomach.

Aktualizacja Talona zwiększyła skuteczność Noxiańskiej Dyplomacji w przypadku celów znajdujących się blisko i mimo że teraz zwiększyła się liczba podejmowanych przez Talona decyzji (oraz ich rezultatów) przeciwko bohaterom walczącym z dystansu w środkowej alei, Cień Ostrza absolutnie miażdży przeciwników walczących wręcz w górnej alei. Jeżeli musisz podejść do Talona, aby zadać mu obrażenia, gwarantowane masz oberwanie wzmocnionym Q… ale jeżeli nigdy nie rozpoczniesz walki, nigdy nie pokonasz go w alei. Zmniejszamy trochę obrażenia Noxiańskiej Dyplomacji, aby przeciwnicy walczący wręcz mieli więcej okazji do nawiązania walki.

Q — Noxiańska Dyplomacja

OBRAŻENIA PODSTAWOWE80/100/120/140/160 pkt. 60/85/110/135/160 pkt.

Volibear

R może się odbić do dwukrotnie większej liczby wrogów.

Niezależnie od tego, czy lubicie opancerzone niedźwiedzie, czy nie (w ogóle można ich nie lubić?), wiele umiejętności Volibeara nie jest zbyt satysfakcjonujących w użyciu. W to właśnie celuje nasza zmiana Szponów Gromu: niszczenie wrogów za pomocą naelektryzowanych niedźwiedzich szponów powinno być czadowe.

R — Szpony Gromu

MAKSYMALNA LICZBA ODBIĆ4 8
POŁĄCZ KROPKIOd teraz występuje niewielkie opóźnienie między odbiciami
PIORUNOCHRONSzpony Gromu lepiej wyszukują kolejne cele, zanim przerwą łańcuch odbić

Aktualizacja portretów Karmy

Trzy najstarsze portrety Karmy zostały zaktualizowane!

Summoner’s Rift

Brzytwodzioby

Więcej zdrowia, mniej obrażeń.

Brzytwodzioby były najbardziej agresywnym obozem na Summoner’s Rift od czasu aktualizacji przedsezonowej i mimo że niektórzy bohaterowie są w stanie poradzić sobie z nimi dość szybko nie tracąc przy tym dużo zdrowia, cała reszta wychodzi ze starcia z nimi podziobana do kości. Podoba nam się, że niektóre style czyszczenia dżungli preferują jedne obozy od innych, lecz w tym przypadku rozstrzał jest zbyt duży.


Brzytwodzioby

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU16 pkt. 13,33 pkt.
ZDROWIE350-612,5 pkt. (na poziomach 1-10) 400-680 pkt. (na poziomach 1-10)

Interakcje kradzieży życia

Atakowanie jednostek z takimi punktami zdrowia jak totemy, nie daje już kradzieży życia tak, jakby miały normalny pasek zdrowia.

Wprowadziliśmy tę zmianę w przypadku totemów w przedsezonie, ale nie przenieśliśmy jej na żadne inne rzeczy, które nie mają „prawdziwego” zdrowia. Możecie to nazwać wprowadzaniem spójności.

Jednostki, których to dotyczy:

  • Ściana W — Mrocznej Procesji Yoricka;
  • Pusklęta W — Roju Pustki Malzahara;
  • Macki Umiejętności biernej — Proroka Starszego Boga Illaoi;
  • Duch W — Strażnika Kalisty;
  • Pułapki W — Pułapki Nidalee, E — Ująć Widownię Jhina i R — Trującej Pułapki Teemo.

Interfejs tarczy chroniącej przed obrażeniami magicznymi

W związku z waszymi uwagami po ostatnim patchu usprawniamy czytelność tarcz chroniących przed obrażeniami magicznymi!

KOLOR TARCZY CHRONIĄCEJ PRZED OBRAŻENIAMI MAGICZNYMILekko różowy Niebiesko-fioletowy

Rotacyjne tryb gry

Wszyscy Losowo powraca na Summoner’s Rift! Namieszajcie trochę w trybie Wszyscy Losowo na Summoner’s Rift (ARSR — All Random Summoner’s Rift) od 21:00 CEST 7.04.2017 r. do 13:00 CEST 11.04.2017 r. i od 21:00 CEST 14.04.2017 r. do 13:00 CEST 18.04.2017 r.

W skrócie:

  • Bohaterowie są wybierani losowo z waszej własnej puli bohaterów oraz darmowej rotacji.
  • Wszystkie pozostałe mechaniki rozgrywki pozostają bez zmian: wciąż otrzymujecie złoto i z czasem zyskujecie doświadczenie, możecie dokonywać wymian itd.
  • Nagrody maestrii działają identycznie jak na zwykłym SR: wciąż możecie zdobywać klucze hextech, skrzynie hextech i tokeny maestrii.

Powodzenia (w losowaniu) i bawcie się dobrze.

Aktualizacja klienta League of Legends

W każdym patchu wprowadzamy usprawnienia wydajności — tym razem jeszcze bardziej poprawiamy szybkość oraz elastyczność podczas wyboru bohaterów. Szczególnie zmienianie specjalizacji powinno być szybsze.

Dodaliśmy także możliwość oglądania zapisanych klipów z powtórek (najlepszych zagrywek) na stronie profilu.

Rozwiązania większości najbardziej powszechnych problemów znajdziecie w dziale Znane problemy na naszej stronie wsparcia.


Nowe funkcje

NOWOŚĆNAJLEPSZE ZAGRYWKINajlepsze zagrywki umożliwiają wycinanie najlepszych fragmentów z powtórek i zapisywanie ich w formacie .webm, abyście zawsze mogli ponownie przeżyć swoje najlepsze chwile podczas gry. W swoim profilu znajdziecie dział najlepszych zagrywek, w którym będziecie mogli oglądać, zmieniać nazwy oraz kasować zapisane klipy.

Najlepsze zagrywki są dostępne tylko w zaktualizowanym kliencie. Aby uzyskać więcej szczegółów, zajrzyjcie do sekcji najlepsze zagrywki w opisie patcha.

NOWOŚĆULEPSZONA HISTORIA GIERDodaliśmy możliwość zobaczenia oceny maestrii oraz zdobytych PZ na stronie historii gier.
NOWOŚĆOPCJA ZAMKNIĘCIA KLIENTA PODCZAS GRYDodaliśmy opcjonalną funkcję w ustawieniach, która umożliwia wyłączenie klienta podczas gry. Włączenie jej zwiększy liczbę klatek animacji na sekundę podczas gry, jednakże wydłuży czas potrzebny na przejście do tablicy wyników po zakończeniu rozgrywki.

Zalecamy skorzystanie z tej opcji, jeżeli macie słabsze komputery i bardzo mało klatek na sekundę w trakcie gry.


Ważniejsze poprawki

  • Renderowanie tła jest bardziej wydajne, dzięki czemu wybór bohaterów działa zdecydowanie szybciej.
  • Edytowanie specjalizacji podczas wyboru bohaterów jest teraz znacznie szybsze.

Aktualizacja najlepszych zagrywek

Najlepsze zagrywki umożliwiają graczom ponowne przeżycie najlepszych momentów z gry. W przeszłości były ciężkie do oglądania i udostępniania, więc wysłuchaliśmy waszych komentarzy i postanowiliśmy usprawnić ich system. Teraz w swoim profilu znajdziecie dział najlepszych zagrywek, w którym będziecie mogli oglądać, zmieniać nazwy oraz kasować zapisane klipy.

Aktualizacja najlepszych zagrywek jest dostępna tylko w zaktualizowanym kliencie.


Nowe funkcje

KLIPY W KLIENCIE, NARESZCIEMożecie oglądać najlepsze zagrywki w profilu
NAUKAJeżeli nigdy wcześniej nie tworzyliście najlepszej zagrywki, instrukcja wyświetli się podczas pierwszej wizyty w dziale najlepszych zagrywek
ZNAJDOWANIE I UDOSTĘPNIANIEOd teraz można sprawdzić, gdzie na komputerze przechowywane są klipy z najlepszymi zagrywkami
NAZYWAJCIE SWOJE PENTAKILLEOd teraz możecie zmieniać nazwy plików z najlepszymi zagrywkami w kliencie
WYBÓR NALEŻY DO WASOd teraz możecie zmieniać miejsce, w którym zapisywane są najlepsze zagrywki i powtórki z poziomu menu ustawień w kliencie

Ważniejsze poprawki

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że specjalne znaki w nazwach plików powodowały problemy z odtwarzaniem.

Aktualizacja stanu kolejki

Rankingowa solo/duet

Rankingowa elastyczna

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Arcade Miss Fortune odtwarzała nieprawidłowy dźwięk trafienia krytycznego.
  • Jeżeli Galio utraci połączenie podczas lotu R — Bohaterskim Wejściem, nie straci możliwości atakowania jednostek i budowli po ponownym połączeniu.
  • Wskaźnik zabicia R — Uczty Cho’Gatha teraz prawidłowo bierze pod uwagę moc umiejętności.
  • Naprawiono kilka błędów związanych z używaniem kombinacji Shift + lewy klik do wysyłania sygnałów.
  • Kiedy nie żyjesz, sygnalizowanie odnawiających się umiejętności nie powiadamia już sojuszników, że są gotowe do użycia.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Błyśnięcie natychmiast po użyciu E — Elastycznej Procy zmieniało pozycję Zaca i przesuwało wskaźnik zasięgu, ale obrażenia i podrzucenie w powietrze występowały w oryginalnym miejscu.
  • Naprawiono rzadki błąd, który sprawiał, że Umiejętność bierna — Podział Komórkowy Zaca czasami ożywiała go natychmiast (i potencjalnie ożywiała go po raz drugi, jeżeli został zabity ponownie, zanim jego kawałki się połączyły).
  • Zastępstwa kamieni Mega Dino Gnara i Mega Gnara Dżentelmena podczas Q — Daj Kamienia! nie znikają graficznie wcześniej, niż było to zamierzone.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Lucian mógł wykonywać podstawowe ataki podczas R — Rzezi, jeżeli wystrzelił naładowany atak natychmiast przed jej użyciem.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że odsunięcie kamery od Powracającego Mistrza Wsadów Dariusa desynchronizowało dźwięk.
  • Naprawiono ciemne tekstury, które pojawiały się na skalpelu Dr. Kennena podczas podstawowych ataków.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że losowe efekty cząsteczkowe pojawiały się podczas używania E — Prędkości Błyskawicy Kennena Krwawego Księżyca.
  • Naprawiono kilka przypadków, w których efekt polimorfii W — Fanaberii Lulu nie przerywał prawidłowo niektórych efektów i umiejętności.
  • Modele bohaterów nie wylatują już za ekran w stronę nieba (i nie potrzebują dużo czasu, aby pojawić się ponownie), jeżeli zyskasz na nich wizję w momencie, gdy trafią ich niektóre efekty przemieszczające.
  • Jeżeli Elise użyje R — Pajęczej Postaci w tym samym momencie, w którym trafi Q — Wyrok Śmierci Thresha, nie anuluje już jego efektu.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że R — Atak i Pobicie Vi oraz R — Bomba Głębinowa Nautilusa prawidłowo usuwały tarcze magii z bohaterów na swojej drodze, ale i tak ich przemieszczały.
  • Naprawiono uszkodzone tekstury na szponach W — Nigdyruchu Swaina.
  • Tahm Kench nie może już W — Pożreć Czerwonego Krzewogrzbieta lub Niebieskiego Strażnika bez wcześniejszego skumulowania swojej umiejętności biernej, gdy w pobliżu przebywają wrodzy bohaterowie.
  • Naprawiono opisy R — Stokrotko, zaczekaj! Iverna (te, które pojawiają się, gdy Stokrotka jest aktywna).
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre rodzaje obrażeń wrogich bohaterów (np. Podpalenie, Kolosalna Hydra, Kosa Statikka itd.) nie przerywały R — Za Linią Wroga Quinn.
  • Efekty cząsteczkowe pierwszego trafienia E — Szermierki Dyrektorki Fiory nie wykraczają już poza długość linijki.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że model Leony nie znikał podczas jej animacji śmierci w przypadku podstawowej skórki i kilku innych.
  • Naprawiono kilka dziwnych interakcji, przez które tarcze magii uniemożliwiały używanie niektórych umiejętności.
  • Przywrócono brakujące efekty cząsteczkowe Pogromcy Smoków Brauma oraz El Tigre Brauma, gdy zabijał przeciwnika za pomocą Q — Kąsającego Mrozu.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre umiejętności opierające się na amunicji (np. R — Trująca Pułapka Teemo) nie zużywały ładunku, jeżeli zostały użyte w chwili zyskania nowego ładunku.
  • Jeżeli Cybernetyczny Ezreal użyje Q — Mistyczny Strzał, gdy znajduje się pod wpływem działania wzmocnienia z aury Q — Hymnu Odwagi Sony, prawidłowo użyje swojego efektu dźwiękowego, zamiast Sony.

Nadchodzące skórki i chromatyczne zestawy

Lee Sin Boska Pięść pojawi się wraz z patchem 7.7!

Kosmiczny Pirat Darius dołącza do Hextechowej Annie oraz Vayne Złodziejki Dusz jako skórka ekskluzywna dla Warsztatu hextech!

Reklama

Podziel się ze znajomymi!