PayPal żąda podania hasła do konta bankowego na zewnętrznym serwisie. Banki odmawiają współpracy


Reklama

Bardzo kontrowersyjne zmiany zostały wprowadzone w serwisie PayPal.


PayPal być może właśnie strzelił sobie w stopę, zmieniając firmę, która obsługuje funkcję błyskawicznego doładowania konta. Do tej pory odpowiedzialna za tę możliwość była firma Bluemedia, jednak PayPal postanowił zmienić ją na Trustly.

Problem jednak w tym, że Trustly wymaga wpisania jednych z najważniejszych danych, które nigdy nie powinny być podawane na żadnych zewnętrznych stronach, innych niż banku. W skrócie loginu i hasła do konta bankowego.

Na efekt nie trzeba było długo czekać, znaczna część użytkowników już deklaruje odejście od usług serwisu. W dodatku dwa polskie banki iPKO oraz mBank zareagowały na zmiany uniemożliwiając błyskawiczne doładowanie konta tą opcją.

Nigdy nie udostępniaj osobom trzecim swojego identyfikatora, haseł i jednorazowych narzędzi autoryzacji, nie podawaj ich na nieszyfrowanych stronach oraz innych niż strony Banku – pierwszy punkt regulaminu mBanku.

Czy Trustly zmieni sposób doładowania konta? Pozostaje czekać i na ten moment bardzo mocno zastanowić się nad błyskawicznym przelewaniem pieniędzy.

Reklama

Podziel się ze znajomymi!