Reklama
Aktualizacja ikonek, zmiany na Twisted Treeline, zmiany w balansie bohaterów…
PBE to wersja testowa League of Legends. Każda zmiana, zanim zostanie wprowadzona na serwer live jest najpierw testowana na PBE.
Zmiany skórek
Cosmic Blade Master Yi
Cosmic Dawn Rakan
Kosmetyczne zmiany MSI
Zmiany w ikonkach i emotkach.
Nowe bannery
Twisted Treeline
- Death Timers
- Czas trwania odrodzenia na początku został zwiększony i później obniżony
- Doświadczenie
- Jeżeli masz wyższy poziom niż twój cel, otrzymasz mniej doświadczenia.
- Wieże przy nexusie
- Prędkość ataku zmniejszono z 2.5 do 2 sekund
- Vilemaw
- Bazowe zdrowie zmniejszono z 5500 do 4500
- Poprawki błędów
- Relikty zdrowia nie lecza już podwójnie.
Bohaterowie
Malzahar
- Koszt Voidling zmniejszono z 10g do 5g.
Shen
- Twilight Assault (Q) Wzmocnione auto ataki, bazowe obrażenia zwiększono z 15 na [15/20/25/30/35/40 na poziomach 1/4/7/10/13/16]
Udyr
- Tiger Stance (Q) :
- Koszt many zmieniono z 47/44/41/38/35 na 50
- Koszt many zmniejsza się o 1 za każdym razem, gdy zyskuje kolejny poziom
- [Nowość] Trwały efekt: Pierwszy atak Udyra i co trzeci podczas wykonania Tiger Strike zadaje bonus 30/60/90/120/150 (+X) fizycznych obrażeń przez 2 sekundy. Jeżeli cel ma nałożony efekt Tiger Strike, kolejne nałożenie zada dodatkowe obrażenia natychmiastowo.
Aktywacja: Zwiększono prędkość ataku o 30/40/50/60/70% na 5 sekund. Koszt many zmniejsza się o 1 za każdym razem, gdy zyskuje kolejny poziom.
- Turtle Stance (W):
- Koszt many zmieniono z 47/44/41/38/35 na 50
- Koszt many zmniejsza się o 1 za każdym razem, gdy zyskuje kolejny poziom
- Trwały efekt zmieniono z [ 10/12/14/16/18% kradzieży życia] na [ „Pierwszy atak Udyra i co trzeci leczą go za (+X) (2.5% maksymalnej ilości zdrowia), wzrasta o 1% za każdy procent brakującej ilości zdrowia Udyra”]
- Bear Stance (E):
- Koszt many zmieniono z 47/44/41/38/35 na 50
- Koszt many zmniejsza się o 1 za każdym razem, gdy zyskuje kolejny poziom
- Phoenix Stance (R):
- Koszt many zmieniono z 47/44/41/38/35 na 50
- Koszt many zmniejsza się o 1 za każdym razem, gdy zyskuje kolejny poziom
Reklama