PBE 09/10/2014 Eksperymentalne przed-sezonowe zmiany


Reklama

Na PBE właśnie pojawiła się aktualizacja, w której możemy ujrzeć sporo zmian m.in. nowy buff na topie i przy smoku, zmiany w wieżach smoku i baronie, sporo nowych przedmiotów, a jeden z pracowników Riotu postanowił przybliżyć nam powyższe zmiany.

Czyszczenie jungli

Zmiany w bonusach

  1. Ilość golda za zabicie nie jest dłużej ograniczana przez 4 pierwsze minuty
  2. Gold za asysty teraz skaluje się z 25% do 50% po pierwszych 210 sekundach gry.

Zegary Śmierci

  1. Zegary śmierci zostały zwiększone o 2% co 30 sekund od 35 minuty, a nie jak poprzednio 2% za każde 60 sekund od 25 minuty.

Wieże

  • Wieże już nie otrzymują bonusowego armora i MR w czasie, ale zyskują dodatkowe obrażenia
  • Armor i MR wieży zostały zmienione na 100
  • HP wieży zostało zmienione na:
  • Zewnętrzna: 2000 HP
  • Wewnętrzna 2000 HP
  • Przy inhibitorze 2500 HP
  • Przy Nexusie 2000 HP
  • Wieże wewnętrzne mają nowa mechanikę: Wieże mają tarcze, które otrzymują po 60 sekundach bycia w spoczynku, tarcze otrzymują również sojusznicze jednostki.
  • Wieże inhibitorów również mają zmienioną mechanikę: Wieża może atakować jeden cel do 4 razy na sekundę, jej obrażenia wzrastają ze 100% do 260% w ciągu 6,5 sekundy.
  • Regeneracja zdrowia wieży została zmniejszona do 5 HP/5 zamiast 15 HP/5

Miniony

  1. Miniony otrzymują armor i MR.
  2. Miniony otrzymują większą ilość zdrowia w tempie porównywalnym do starych.

Homefield Advantage

  1. Gdy postać jest w bazie otrzymuje ona dodatkowe MR i armor (mini buff).

Spawn Inhibitorów

  1. Inhibitory teraz respawnią się po 300 sekundach (5min) zamiast 240.

Blue Buff

  1. Czas trwania niebieskiego buffa został zmniejszony do 120 sekund z 150

Red Buff

  1. Daje teraz 1% maksymalnego zdrowia co 5 sekund
  2. Czas trwania zmniejszono do 120 sekund z 150
  3. Redukuje spowolnienie 5-10% / 8-15% dla postaci melee od 5-10% / 8-24%
  4. Podpalenie zadaje teraz 5-56 obrażeń na sekundę zamiast 10-44
  5. Można teraz podpalać wieże

Nowy buff: Still Waters

  1. W pasie górnej alei przy wejściu do rzeki po 20 minutach gry pojawi się buff, będzie pojawiał się później co 3 minuty.
  2. Dzięki buffowi otrzymujemy:
  • +50 prędkości poruszania się
  • Co 0,5 sekundy daje dodatkową wizje zwiększoną o 25%

Eliksiry

  1. Eliksiry Fortitude i Brilliance zostały usunięte
  2. Można użyć tylko jednego eliksiru
  3. Eliksir może zostać kupiony na poziomie 9 lub wyżej
  4. Cena eliksirów wzrosła do 400 golda
  5. Dodano nowe eliksiry:
  • Elixir of Ruin: Dodaje x HP, które redukuje obrażenia od od wieży, miony w pobliżu zadają dodatkowe x obrażeń dla wieży, a ich prędkość poruszania się jest 90% prędkości poruszania się naszej postaci.
  • Elixir of Iron: Daje dodatkową wytrzymałość oraz redukuje spowolnienie. Zostawia ślad, który zwiększa prędkość poruszania się o 10%
  • Elixir of Sorcery: Daje AP MP / 5 i zadaje true damage dla wież oraz postaci
  • Elixir of Wrath: Daje AD 10% physical vamp, zabicie pozwala zwiększyć czas trwania eliksiru o 30 sekund

Baron

  1. Regeneracja zdrowa została usunięta (bonusowe AD i AP zostają takie same)
  2. Buff zmniejsza czas powrotu o 4 sekundy, oraz uzdrawia, daje na 8 sekund zwiększenie prędkości poruszania się.
  3. Miniony w pobliżu otrzymują 90% naszej prędkości poruszania się
  • Stworzy wręcz: Dostają 80% redukcji obrażeń.
  • Stwory z zasięgiem: Zyskują zwiększone obrażenia oraz niewielki wzrost zasięgu
  • Stwory Siege: Zyskują zwiększony zasięg. Ich ataki są o 50% wolniejsze ale zadają obrażenia AoE o 4-krotnie większe
  • Super Stwory: Otrzymują 70% prędkości ruchu pobliskich wrogów oraz 25% prędkości ataku

Smok

  • Zabicie smoka daje teraz dodatkowo buffa „Dragonsplayer”, który się kumuluje
  • Stak 1: Zwiększona regeneracja
  • Stak 2: Zwiększone AD/AP
  • Stak 3: Zwiększona prędkość poruszania się
  • Stak 4: Zwiększona ilość HP
  • Stak 5: Powyższe premie mają potrójną moc
  • Smok daje 50% zmniejszonego XP
  • Smok nie daje wszystkim złota
  • Smok zwiększa obrażenia o 20% dla każdej osoby w drużynie
  • Smok daje 7% redukcji obrażeń od jednostek

Aktualizacja przedmiotów

Enchantment: Captain’s

  • Usunięto bonus do prędkości poruszania się minionom

Pancerz i odporność na magię

  1. Wszystkie przedmioty na armor i MR budowane są z cloth armor / null magic mantle
  2. Przedmioty polecane, koszt złota zostały odpowiednio zmienione, aby uwzględnić powyższe zmiany

Zdrowie i regeneracja many

  1. Przedmioty które dają zdrowie i regeneracje many teraz pozwalają przyznać % bazowej regeneracji HP lub % bazowej regeneracji many
  2. % Podstawowa regeneracja HP / Many uwzględnia teraz regeneracje zdrowie i mane na poziom
  3. Pod uwagę nie są brane teraz runy masterki, a jedynie statystyki postaci

Nowe przedmioty

Crystalline Bracer

  • Daje dodatkowe HP i regeneracje

Righteous Glory

  • Daje HP i regeneracje many
  • Po użyciu daje +60% prędkości poruszania się dla pobliskich jednostek wokół podczas przemieszczania się w kierunku wrogów na 2 sekundy.

Warmog Armor

  • Ilość bonusowego zdrowia została zmniejszona do 800 z 1000
  • Regeneracja HP potraja się poza walką
  • Koszt został zmniejszony

Raptor Cloak

  • Daje bonusową prędkość poruszania się gdy w pobliżu jest wieża lub Zzrot Gates

Ohmwrecker

  • Zwiększa obrażenia pobliskich wież o 100% lub zapobiega przed atakowaniem wież przeciwnika

Dżungla

Ogólne

  1. Poziom trudności oraz otrzymywane nagrody zostały zwiększone
  2. Czas pojawienia się blue i red buffa zostały przeniesione do 02:30

Nowy camp: Scuttle crab

  1. Występuje on w górnej i dolnej części rzeki
  2. Próbuje uciekać
  3. Na rzece pojawia się okrąg, w którym otrzymamy bonusową prędkość poruszania się, zapewnia także wizje dla całego zespołu

Smite

  • Przy ikonce smite pokazywana jest ilość obrażeń którą zadaje w danym momencie, a także przyznaje bonusową ilość XP.

Brambleback

  • Odnawia dużą ilość zdrowia

Blue Guardian

  • Przywraca dużą ilość many

Krugs

  • Daje bonus – dodatkowe obrażenia

Gromp

  • Daje bonus – dodatkowy armor i zatruwa wrogów atakujących ciebie.

Raptors

  • Daje bonus – daje buffa, który polepsza wizję na chwilę

Murkwolf

  • Daje bonus – po zabiciu pojawia się mały wilk, który ostrzega o nadchodzącym przeciwniku w naszej jungli
Ulepszenia

Teraz maczetę łowcy można ulepszyć do 4 przedmiotów, które współgrają ze smite, w zależności co chcesz robić: gankować, junglować, pushować, counter junglować…

Stalker Blade

  • Po użyciu smite na 3 potworach możesz użyć go na przeciwniku, zadając małe obrażenia i zmniejszyć jego prędkość poruszania się o 50% na 2 sekundy

Poacher Knife

  • Ulepszając smite do szybkiego smite możesz zmniejszyć czas odnowienia, dodatkowo daje większa ilość premii złota jeśli użyje się go na jungli przeciwnika.

Skirmisher Saber

  • Smite zadaje true damage po użyciu na przeciwniku

Ranger Trailblazer

  • Smite zadaje dodatkowe 50% obrażeń na start dla pobliskich potworów ogłuszając je na 1,5 sekundy
Więcej ulepszeń

Enchantment: Warrior

  • Daje AD i lifesteal

Enchantment: Magus

  • Daje AP i CDR

Enchantment: Juggernaut

  • Daje HP, CDR i bonus do prędkości poruszania się

Enchantment: Slayer

  • Zwiększa prędkość ataku, daje CDR i stakujący się bonus do prędkości ataku

 

Więcej informacji

Reklama

Podziel się ze znajomymi!