Na PBE właśnie pojawiła się aktualizacja, w której możemy ujrzeć sporo zmian m.in. nowy buff na topie i przy smoku, zmiany w wieżach smoku i baronie, sporo nowych przedmiotów, a jeden z pracowników Riotu postanowił przybliżyć nam powyższe zmiany.
Czyszczenie jungli
- Ilość golda za zabicie nie jest dłużej ograniczana przez 4 pierwsze minuty
- Gold za asysty teraz skaluje się z 25% do 50% po pierwszych 210 sekundach gry.
Zegary Śmierci
- Zegary śmierci zostały zwiększone o 2% co 30 sekund od 35 minuty, a nie jak poprzednio 2% za każde 60 sekund od 25 minuty.
Wieże
- Wieże już nie otrzymują bonusowego armora i MR w czasie, ale zyskują dodatkowe obrażenia
- Armor i MR wieży zostały zmienione na 100
- HP wieży zostało zmienione na:
- Zewnętrzna: 2000 HP
- Wewnętrzna 2000 HP
- Przy inhibitorze 2500 HP
- Przy Nexusie 2000 HP
- Wieże wewnętrzne mają nowa mechanikę: Wieże mają tarcze, które otrzymują po 60 sekundach bycia w spoczynku, tarcze otrzymują również sojusznicze jednostki.
- Wieże inhibitorów również mają zmienioną mechanikę: Wieża może atakować jeden cel do 4 razy na sekundę, jej obrażenia wzrastają ze 100% do 260% w ciągu 6,5 sekundy.
- Regeneracja zdrowia wieży została zmniejszona do 5 HP/5 zamiast 15 HP/5
Miniony
- Miniony otrzymują armor i MR.
- Miniony otrzymują większą ilość zdrowia w tempie porównywalnym do starych.
Homefield Advantage
- Gdy postać jest w bazie otrzymuje ona dodatkowe MR i armor (mini buff).
Spawn Inhibitorów
- Inhibitory teraz respawnią się po 300 sekundach (5min) zamiast 240.
Blue Buff
- Czas trwania niebieskiego buffa został zmniejszony do 120 sekund z 150
Red Buff
- Daje teraz 1% maksymalnego zdrowia co 5 sekund
- Czas trwania zmniejszono do 120 sekund z 150
- Redukuje spowolnienie 5-10% / 8-15% dla postaci melee od 5-10% / 8-24%
- Podpalenie zadaje teraz 5-56 obrażeń na sekundę zamiast 10-44
- Można teraz podpalać wieże
Nowy buff: Still Waters
- W pasie górnej alei przy wejściu do rzeki po 20 minutach gry pojawi się buff, będzie pojawiał się później co 3 minuty.
- Dzięki buffowi otrzymujemy:
- +50 prędkości poruszania się
- Co 0,5 sekundy daje dodatkową wizje zwiększoną o 25%
Eliksiry
- Eliksiry Fortitude i Brilliance zostały usunięte
- Można użyć tylko jednego eliksiru
- Eliksir może zostać kupiony na poziomie 9 lub wyżej
- Cena eliksirów wzrosła do 400 golda
- Dodano nowe eliksiry:
- Elixir of Ruin: Dodaje x HP, które redukuje obrażenia od od wieży, miony w pobliżu zadają dodatkowe x obrażeń dla wieży, a ich prędkość poruszania się jest 90% prędkości poruszania się naszej postaci.
- Elixir of Iron: Daje dodatkową wytrzymałość oraz redukuje spowolnienie. Zostawia ślad, który zwiększa prędkość poruszania się o 10%
- Elixir of Sorcery: Daje AP MP / 5 i zadaje true damage dla wież oraz postaci
- Elixir of Wrath: Daje AD 10% physical vamp, zabicie pozwala zwiększyć czas trwania eliksiru o 30 sekund
Baron
- Regeneracja zdrowa została usunięta (bonusowe AD i AP zostają takie same)
- Buff zmniejsza czas powrotu o 4 sekundy, oraz uzdrawia, daje na 8 sekund zwiększenie prędkości poruszania się.
- Miniony w pobliżu otrzymują 90% naszej prędkości poruszania się
- Stworzy wręcz: Dostają 80% redukcji obrażeń.
- Stwory z zasięgiem: Zyskują zwiększone obrażenia oraz niewielki wzrost zasięgu
- Stwory Siege: Zyskują zwiększony zasięg. Ich ataki są o 50% wolniejsze ale zadają obrażenia AoE o 4-krotnie większe
- Super Stwory: Otrzymują 70% prędkości ruchu pobliskich wrogów oraz 25% prędkości ataku
Smok
- Zabicie smoka daje teraz dodatkowo buffa „Dragonsplayer”, który się kumuluje
- Stak 1: Zwiększona regeneracja
- Stak 2: Zwiększone AD/AP
- Stak 3: Zwiększona prędkość poruszania się
- Stak 4: Zwiększona ilość HP
- Stak 5: Powyższe premie mają potrójną moc
- Smok daje 50% zmniejszonego XP
- Smok nie daje wszystkim złota
- Smok zwiększa obrażenia o 20% dla każdej osoby w drużynie
- Smok daje 7% redukcji obrażeń od jednostek
Aktualizacja przedmiotów
Enchantment: Captain’s
- Usunięto bonus do prędkości poruszania się minionom
Pancerz i odporność na magię
- Wszystkie przedmioty na armor i MR budowane są z cloth armor / null magic mantle
- Przedmioty polecane, koszt złota zostały odpowiednio zmienione, aby uwzględnić powyższe zmiany
Zdrowie i regeneracja many
- Przedmioty które dają zdrowie i regeneracje many teraz pozwalają przyznać % bazowej regeneracji HP lub % bazowej regeneracji many
- % Podstawowa regeneracja HP / Many uwzględnia teraz regeneracje zdrowie i mane na poziom
- Pod uwagę nie są brane teraz runy masterki, a jedynie statystyki postaci
Nowe przedmioty
Crystalline Bracer
- Daje dodatkowe HP i regeneracje
Righteous Glory
- Daje HP i regeneracje many
- Po użyciu daje +60% prędkości poruszania się dla pobliskich jednostek wokół podczas przemieszczania się w kierunku wrogów na 2 sekundy.
Warmog Armor
- Ilość bonusowego zdrowia została zmniejszona do 800 z 1000
- Regeneracja HP potraja się poza walką
- Koszt został zmniejszony
Raptor Cloak
- Daje bonusową prędkość poruszania się gdy w pobliżu jest wieża lub Zzrot Gates
Ohmwrecker
- Zwiększa obrażenia pobliskich wież o 100% lub zapobiega przed atakowaniem wież przeciwnika
Dżungla
Ogólne
- Poziom trudności oraz otrzymywane nagrody zostały zwiększone
- Czas pojawienia się blue i red buffa zostały przeniesione do 02:30
Nowy camp: Scuttle crab
- Występuje on w górnej i dolnej części rzeki
- Próbuje uciekać
- Na rzece pojawia się okrąg, w którym otrzymamy bonusową prędkość poruszania się, zapewnia także wizje dla całego zespołu
Smite
- Przy ikonce smite pokazywana jest ilość obrażeń którą zadaje w danym momencie, a także przyznaje bonusową ilość XP.
Brambleback
- Odnawia dużą ilość zdrowia
Blue Guardian
- Przywraca dużą ilość many
Krugs
- Daje bonus – dodatkowe obrażenia
Gromp
- Daje bonus – dodatkowy armor i zatruwa wrogów atakujących ciebie.
Raptors
- Daje bonus – daje buffa, który polepsza wizję na chwilę
Murkwolf
- Daje bonus – po zabiciu pojawia się mały wilk, który ostrzega o nadchodzącym przeciwniku w naszej jungli
Ulepszenia
Teraz maczetę łowcy można ulepszyć do 4 przedmiotów, które współgrają ze smite, w zależności co chcesz robić: gankować, junglować, pushować, counter junglować…
Stalker Blade
- Po użyciu smite na 3 potworach możesz użyć go na przeciwniku, zadając małe obrażenia i zmniejszyć jego prędkość poruszania się o 50% na 2 sekundy
Poacher Knife
- Ulepszając smite do szybkiego smite możesz zmniejszyć czas odnowienia, dodatkowo daje większa ilość premii złota jeśli użyje się go na jungli przeciwnika.
Skirmisher Saber
- Smite zadaje true damage po użyciu na przeciwniku
Ranger Trailblazer
- Smite zadaje dodatkowe 50% obrażeń na start dla pobliskich potworów ogłuszając je na 1,5 sekundy
Więcej ulepszeń
Enchantment: Warrior
- Daje AD i lifesteal
Enchantment: Magus
- Daje AP i CDR
Enchantment: Juggernaut
- Daje HP, CDR i bonus do prędkości poruszania się
Enchantment: Slayer
- Zwiększa prędkość ataku, daje CDR i stakujący się bonus do prędkości ataku