PolscyGracze.pl
Dołącz do naszej grupy!

PBE 09/12/2016 Hextech, zmiany w balansie

Hextech, zmiany w balansie…
PBE to wersja testowa League of Legends. Każda zmiana, zanim zostanie wprowadzona na serwer live jest najpierw testowana na PBE.

Poprzednie aktualizacje PBE

Aktualizacja skórek

Hextech

Dodano 4 nowe materiały i jedną skrzynkę.

    

Bohaterowie

Draven

  • Spinning Axe (Q) obrażenia zmieniono na [30/35/40/45/50 + 65/75/85/95/105% of bonusu AD] z [45/55/65/75/85% ogólnego AD]
  • Blood Rush (W) koszt many zmniejszono do 40/35/30/25/20 z 40.

Ivern

  • Triggerseed (E):
    • Wartość tarczy zmieniono na 70/110/130/160/190 z 80/120/160/200/240
    • Czas spowolnienia zmniejszono do 2 sekund z 3 sekund.

Kennen

  • Slicing Malestrom (R) [dodano nowy efekt – „udane ataki zadają dodatkowe X% obrażeń za każde trafienie w burzy]
LeBlanc
  • Shatter Orb (Q)  SoM Q odbijające się obrażenia od minionów zmniejszono do 50% z 80%
  • Distortion (W) obrażenia zmniejszono do 85/120/155/190/225 z 85/125/165/205/245

Lee Sin

  • (E)

Shaco

  • (Q) Przelicznik AP zmniejszono do 40% z 50%
  • (E) Przelicznik AP zmniejszono do 75% z 90%
  • (R) Obrażenia eksplozji zmniejszono do 200/300/400 z 300/450/600

Ryze

  • Overload (Q)
    • [Przywrócono obrażenia do 60-185 z 60-160]
    • Tarczę zmniejszono do do 65-150 z 60-200

Taliyah

  • Threaded Volley (Q)
    • Obrażenia zwiększono do 70/95/120/145/170 z 60/80/100/120/140
    • Przelicznik AP zwiększono do 45% z 40%
    • [Wyjaławianie ziemi zmniejszono do 100 z 120]
    • Kolejne ataki zadają teraz 60% mniejsze obrażenia zamiast 50%
  • Lee Sin:
    (E)
    ….
    to nerf czy buff, czy nie będzie miał 4 skili ?

    • Gabio95

      Wydaje mi się, że jest tu ogromny błąd.
      Z tego co widziałem, to miał otrzymać nerfa i nie na E tylko na R (z 200/400/600 na 150/300/450)