Fabuła Xayah Rakan, zmiany w przedmiotach i bohaterach…
PBE to wersja testowa League of Legends. Każda zmiana, zanim zostanie wprowadzona na serwer live jest najpierw testowana na PBE.
Fabuła Xayah i Rakan
Rakan:
As mercurial as he is charming, Rakan is an infamous vastayan troublemaker and the greatest battle-dancer in Lhotlan tribal history. To the humans of the Ionian highlands, his name has long been synonymous with wild festivals, uncontrollable parties, and anarchic music. Few would suspect this energetic, traveling showman is also partner to the rebel Xayah, and is dedicated to her cause.
“I got freedom. I got a lady. I got a cause I’d die for.”
Xayah:
Deadly and precise, Xayah is a vastayan revolutionary waging a personal war to save her people. She uses her speed, guile, and razor-sharp feather blades to cut down anyone who stands in her way. Xayah fights alongside her partner and lover, Rakan, to protect their dwindling tribe, and restore their race to her vision of its former glory
“Ever been stabbed by a feather?”
Xayah wybór bohatera:
Xayah banowanie bohatera:
Rakan banowanie bohatera:
Bohaterowie
Amumu
- Cursed Touch (Passive) zmniejszono z 15% do 8%
Lissandra
- Iceborn (Passive)
- Czas odnowienia zmieniono z 18 na 18/15/12/9
- „Naprawiono z niezmniejszającym się czasem odnowienia Iceborn podczas zabijania jednostki z Ring of Frost”
- Ice Shard (Q) przelicznik AP zwiększono z 65% do 70%
Nautilus
- Przyrost regeneracji many zmniejszono z 0.14 na sekundę do 0.10
- Riptide (E) Obrażenia przywrócono z 40/70/100/130/160 do 55/85/115/145/175.
Xayah
- Clean Cuts (Passive) czas trwania pióra zmniejszono z 8 do 6 sekund.
Przedmioty
- Odporność na magię zmniejszono z 70 do 55
- Efekt pasywy zwiększono z 15% do 20%
- Czas trwania unikalnej pasywy zmniejszono z 5 sekund do 3 sekund
- Odporność na magię zmniejszono z 60 do 45
- AP zwiększono z 60 do 70
- Ogólny koszt zmniejszono z 2900 do 2700
- Odświeżanie efektu zmieniono z [44-8 sekund na poziom] do 40 sekund.
- [Teraz zadaje 11 + 1 obrażeń na poziom, ale nie wszystkie przedmioty korzystające z niego mają zaktualizowane statystyki.]
- AD zwiększono z 75 do 80
- Unique Passive – zmieniono z 15% na 30% obrażeń w postacie krwawienia przez 3 sekundy.
- Efekt pobudzonych obrażeń zadaje teraz 50 magicznych obrażeń, a nie 40.
- Penetracje armora zmieniono z 45% na 35%
- Giant Slayer – efekt zwiększono z 15% do 20%
- Penetracje armora zmieniono z 45% na 35%
- Penetracje armora zmieniono z 45% na 35%
- Obrażenia podczas pobudzenia zmniejszono z [50-160] na [50-120]
- [nowy efekt] Ataki zwiększają ładowanie o 25%.
Ravenous Hydra
- AD zwiększono do 80 z 75
- [Zmiany w budowie]
- Obrażenia zwiększono z 25% do 40% AD.
- [removed] Unikalna pasywa: Podstawowe ataki zadają dodatkowe 15 obrażeń fizycznych.
Statikk Shiv
- Obrażenia zadawane przez pioruny zmieniono z 50-120 na 60-160
- Bonus obrażeń zadawany minionom zmniejszono z 120% do 65%
- Obrażenia AoE zmieniono z [7 + 2 na poziom] na [11 + 1 na poziom]
- Bonusowe obrażenia zadawane minionom i stworom zwiększono do 200% z 100%
- Redukcję armora na unikalnej pasywie na stack zmniejszono z 5% do 4%
- Koszt zmniejszono z 1300 do 1200.