Piąty rework Ryze?


Sytuacja Ryze z dnia na dzień się pogarsza, otrzymał on już 4 reworki, które miały mu pomóc, tak po ostatniej aktualizacji ma jedno z najniższych winratio w grze. Ryze w patchu 7.4 wygrywał około 46% gier co nie jest najgorszym wynikiem. Natomiast w patchu 7.5 wygrywa niecałe 38% gier na midzie i wybierany jest tam w nieco ponad 3% gier.

Co jest powodem spadku winratio? Skrócenie czasu działania na W i nerf czasu odnowienia E na niższych poziomach.

Ryze był stałym bywalcem opisów patchów w tym roku — jest to związane z faktem, że wciąż staramy się zmniejszyć przepaść między profesjonalną rozgrywką i zwykłą. Tym razem chcemy zmniejszyć jego zdolność do przygotowywania ganków — sposób używania Runicznego Więzienia gwarantuje sukces zdecydowanie zbyt często. Długi czas unieruchomienia umożliwia także graczom z lepszym połączeniem na używanie kombinacji (WQEQ), które są praktycznie niemożliwe nawet przy najmniejszym opóźnieniu. Dodatkowo zmniejszamy presję, jaką wywiera na fale stworów i wrogów — chcemy, aby jego przeciwnicy mieli więcej okazji do interakcji z falami, bez obrywania Fluktuacją po twarzy.

W — Runiczne Więzienie

PODSTAWOWY CZAS DZIAŁANIA UNIERUCHOMIENIA1 sek. 0,75 sek. (czas wzmocnionego działania bez zmian)

E — Fluktuacja Magii

CZAS ODNOWIENIA2,25 sek. 3,25/3/2,75/2,5/2,25 sek.

Niestety jak widać Ryze jest wrażliwy na nawet najdrobniejsze zmiany. Na ustabilizowanie jego sytuacji będziemy musieli czekać prawdopodobnie kilka tygodni.


Podziel się ze znajomymi!