Poradnik Maestrii Bohaterów


CZYM JEST MAESTRIA BOHATERÓW?

System maestrii został zaprojektowany w celu nagrodzenia gracza za grę danym bohaterem i wykorzystuje system oparty na umiejętnościach, aby określać postępy. Gdy gracz wygra mecz, otrzyma PB (punkty bohatera), które służą do zdobywania poziomów mistrza danego bohatera, co daje różne nagrody. Liczba zdobytych PB w dużej mierze zależy od osiągnięć drużyny.

ODBLOKOWANIE MAESTRII BOHATERÓW

Musisz mieć co najmniej 5. poziom przywoływacza, aby odblokować maestrie bohaterów.

Wszyscy bohaterowie zaczynają na 1. poziomie maestrii i mają 0 PB (punktów bohatera). Grając i zdobywając PB, będziesz osiągać nowe poziomy i odblokowywać związane z nimi nagrody. W swoim profilu zobaczysz:

  • Najlepszych 3 bohaterów
  • Wynik maestrii (sumę wszystkich poziomów odblokowanych bohaterów)
  • Bohaterowie najbliżsi maestrii

Zaraz po premierze maestria bohaterów będzie dostępna wyłącznie w meczach zwykłych na Summoner’s Rift.

PUNKTY BOHATERA (PB)

Punkty bohatera są zdobywane za wygrywanie meczów konkretnym bohaterem. Zdobywanie PB umożliwi awansowanie na poziomy maestrii danego bohatera i zdobywanie nagród. Otrzymane punkty są wyliczone na podstawie osiągnięć twojej drużyny i twojego własnego wkładu w grę. Liczbę zdobytych PB zobaczysz po zakończeniu każdego meczu.

UWAGA: PB nie będą przyznawane za wcześniejsze mecze.

Należy pamiętać, że więcej PB będzie przyznawanych za umawianie się z innymi graczami. Im większa drużyna, tym większa premia. :)

Rozmiar drużyny Premia
Jedna osoba Brak
Dwie osoby 10% zdobytych PB
Trzy osoby 20% zdobytych PB
Cztery osoby 30% zdobytych PB
Pięć osób 50% zdobytych PB

Przykładowo, jeżeli zagrasz z dwoma innymi graczami (czyli w umówionej drużynie będą 3 osoby) i zdobędziesz 25 PB po zakończeniu meczu, otrzymasz dodatkowe 20% z 25 PB – 5 PB. Łącznie da ci to 30 PB.

RANGI

Po zakończeniu meczu, najedź kursorem na pasek punktowy maestrii bohatera, żeby zobaczyć rangę przyznaną przez nasz nowy system. Rangi są przyznawane na podstawie skuteczności gry tym bohaterem i tego, gdzie nim grałeś/-aś.

Możliwe do zdobycia rangi to:

S+, S, S-, A+, A, A-, B+, B, B-, C+ C, C-, D+ D, D-

 

DOSTĘPNE TRYBY GRY

Zaraz po premierze dostępne będą tylko mecze zwykłe na Summoner’s Rift. Gdy upewnimy się, że funkcja działa prawidłowo, rozszerzymy ją na inne mapy i trybu. Podzielcie się z nami opiniami, abyśmy wspólnie mogli ulepszyć tę funkcję.


NAGRODY

POZIOMY NAGRÓD

W zależności od poziomu gracz otrzyma różne nagrody dla danego bohatera:

Poziom Nagrody
1
2
3
4 Emotka maestrii, obramowanie ekranu wczytywania, baner komunikatu zabójstwa
5 Emotka maestrii, obramowanie ekranu wczytywania, baner komunikatu zabójstwa

To dopiero początek! W miarę rozwijania systemu będziemy odblokowywać dodatkowe kręgi i nagrody.

EMOTKA MAESTRII

Wymagany poziom maestrii: 4. lub wyższy

To sposób na pokazanie swojego osiągnięcia podczas meczu. Jest ona przypisana do klawisza podobnie jak istniejące emotki (śmiech, taniec itp.). Klawisz będzie w menu skrótów klawiszowych:

Można także skorzystać z komendy, aby użyć emotki. Wciśnij Enter, aby otworzyć wiersz poleceń i wpisz „/mastery”.

OBRAMOWANIE EKRANU WCZYTYWANIA

Wymagany poziom maestrii: 4. lub wyższy

Jeżeli odblokujesz tę nagrodę, zobaczysz obramowanie wokół portretu bohatera podczas wczytywania. Będzie na nim wyświetlony poziom maestrii, widoczny tylko dla graczy twojej drużyny.

 

BANER KOMUNIKATU ZABÓJSTWA

Wymagany poziom maestrii: 4. lub wyższy

Banner pojawi się pod ogłoszeniem wielobójstwa podczas meczu, jeżeli:

  • Ty lub gracz z twojej drużyny zabiją przeciwnika.
  • Ten, kto dokonał zabójstwa, gra bohaterem z poziomem 5. lub wyższym


źródło: riotgames.com


Podziel się ze znajomymi!