Rework Warwicka – opis umiejętności!


Rework Warwicka jest pierwszą aktualizacją w tym roku. Po ujrzeniu zapowiedzi jego reworka nie musieliśmy długo czekać na poznanie oficjalnego opisu umiejętności. Warwick otrzymał nowy model, splash arty, a także umiejętności.

Dudniąc stopami o bruk ulic w Zaun, ofiary Warwicka uciekają w desperacji. Zapach krwi unosi w powietrzu, naprowadzając bestię na jej łup. Próby ucieczki są daremne. Z futrem umazanym krwią, Warwick uderza błyskawicznie, a jego przeciwnik natychmiast umiera. Jeden szkodnik zabity, ale pozostało jeszcze wielu.

Umiejętność bierna: Wieczne Pragnienie

Podstawowe ataki Warwicka zadają dodatkowe obrażenia magiczne. Kiedy Warwick ma mniej niż połowę zdrowia, zostaje uleczony o wartość dodatkowych obrażeń.

Video

Q: Kły Bestii

Warwick rzuca się naprzód i gryzie swoją ofiarę, lecząc się za część zadanych obrażeń. Przytrzymanie przycisku blokuje go na celu i powoduje, że Warwick skacze za niego.

Video

W: Krwawe Łowy

Wrodzy bohaterowie mający mniej niż połowę zdrowia zostawiają za sobą krwawy ślad i są Naznaczeni Krwią. Warwick ma zwiększoną szybkość ataku przeciwko celom Naznaczonym Krwią i znacznie zwiększoną prędkość ruchu poza walką, gdy porusza się w stronę takich celów. Te bonusy są potrojone przeciwko celom z bardzo małą ilością zdrowia.

Użycie

Na krótko pokazuje krwawe ślady prowadzące do wszystkich bohaterów na dużym obszarze, nawet jeśli mają pełne zdrowie. Następnie najbliższy bohater zostaje Naznaczony Krwią. Użycie Krwawych Łowów ma długi czas odnowienia, ale odnawia się dwa razy szybciej, gdy żaden z przeciwników nie jest Naznaczony

Video

E: Pierwotny Zew

Warwick przez chwilę otrzymuje zmniejszone obrażenia. Pod koniec czasu działania — lub po ponownym użyciu — Warwick wyje, w wyniku czego pobliscy wrogowie uciekają w przerażeniu.

Video

R: Bezkresna Niewola

Warwick skacze w wybranym kierunku i przygważdża pierwszego trafionego przeciwnika, zadając mu obrażenia i nakładając efekty przy trafieniu przez cały czas działania. Zasięg skoku zwiększa się w zależności od prędkości ruchu Warwicka, a on sam leczy się za wszystkie obrażenia zadane w trakcie Bezkresnej Niewoli. Podczas skoku Warwick jest niewrażliwy na efekty kontroli tłumu.

Video

„Nadal świetnie nadaje się dla nowych dżunglerów, ale nauczył się kilku nowych, bestialskich sztuczek.”

GRA JAKO WARWICK

Warwick to nieustający szturmowiec, który wyróżnia się w ściganiu rannych celów. Nadal świetnie nadaje się dla nowych dżunglerów, ale nauczył się kilku nowych, bestialskich sztuczek.
Jego nowe umiejętności odbierają mu trochę niezawodności w zamian za większą elastyczność. Masz więcej możliwości niż tylko „zultować go i liczyć, że umrze”. Krwawe Łowy zapewniają ci prędkość potrzebną do dogonienia ofiary i zatrzymania jej do czasu przybycia reszty stada. Może też ją oskrzydlić, odciąć drogę ucieczki i przyhamować za pomocą Kłów Bestii. Albo możesz po prostu rzucić się na cel za pomocą Bezkresnej Niewoli (choć od teraz można jej uniknąć lub ktoś może ją zablokować).
Jeśli spotkasz delikatnego bohatera, rzuć się na niego za pomocą Bezkresnej Niewoli, by go unieruchomić, a potem wydaj z siebie Pierwotny Zew, aby przestraszyć go na śmierć i dokończyć robotę. Następnie możesz dać nura albo kontynuować swą ucztę.

SPOJRZENIE NA BOHATERA

W opowieściach wilkołaki zazwyczaj starają się opanować swoją wewnętrzną bestię, trzymając się resztek człowieczeństwa. Nowy Warwick człowieczeństwa ma już bardzo mało. Jest bestią, która zaakceptowała swoją dzikość.

„Jest kimś, kto pamięta, jak w przeszłości robił dobre rzeczy, pomagał ludziom; i nic to nie dało” — mówi autor fabuły, David „Interlocutioner” Slagle. „Zaun jest tak zdeprawowane, że nie był w stanie nic zmienić”. Jego nowe moce pozwalają mu oczyszczać ulice Zaun brutalnością.

„Singed nie chciał przemienić Warwicka konkretnie w wilka, a jedynie mieszał geny. Dodał tam DNA wielu różnych potworów, więc rezultat jest czymś w rodzaju chimery”.
Warwick

„Widzieliśmy już każdy typ wilkołaka” — mówi projektant graficzny Larry „TheBravoRay” Ray. „Długo zastanawiałem się, jak możemy uczynić go naszym”. Rozwiązanie, które zaproponował TheBravoRay, to skupienie się na fakcie, że Singed nie chciał przemienić Warwicka konkretnie w wilka, a jedynie mieszał geny. Dodał tam DNA wielu różnych potworów, więc rezultat jest czymś w rodzaju chimery. Warwick ma uszy nietoperza, dłuższy ogon lisa i technologię chemiczną, która wiąże go z Zaun.

Duża część fabuły Warwicka oparta jest na jego wyglądzie — szczególnie na jego przemianie i jej efektach: rury biegnące po jego ciele; ręka, którą stracił i którą zastąpiono hardkorowymi, metalowymi pazurami czy też zbiornik chemiczny na jego plecach. Warwick cały się poharatał, próbując pozbyć się wszystkich tych urządzeń i rur, ale usunięcie ich jest dla niego zbyt bolesne.

Warwick

UWOLNIJ BESTIĘ

Warwick zawsze był dżunglerem dla nowych graczy. Jest prosty do gry z mechanicznego punktu widzenia, a w dżungli radzi sobie bardzo dobrze. Niestety model jego rozgrywki nie jest zbyt rozwinięty. Przystępność jest świetna, ale nie powinno się dać całkowicie opanować bohatera podczas kilku gier. Nowy Warwick nie jest całkowicie odmieniony, a raczej udoskonalony.

„To pierwsza aktualizacja bohatera, gdzie przystępność była głównym celem” — mówi projektant rozgrywki, Bradford „CertainlyT” Wenban. Weźmy na przykład Krwawe Łowy. Zamiast zmuszania graczy do ciągłego włączania i wyłączania, aby uniknąć ujawnienia swojej pozycji, umiejętność ta teraz globalnie odkrywa ranne cele, a Warwick będzie widział ślady ich krwi, które doprowadzą go do nich. Pozwoli to nowym graczom — którzy być może używają zablokowanej kamery — lepiej rozumieć, jakie opcje taktyczne się dla nich otwierają.

„To pierwsza aktualizacja bohatera, gdzie przystępność była głównym celem”. — CertainlyT
Warwick Transform

Gdy grasz jako wilkołak, musisz mieć możliwość utraty kontroli nad sobą, szturmowania wież i poddawania się swej rządzy krwi. Granie jako Warwick to przyjęcie tej wewnętrznej dzikości. „Podczas testów miałem grającego głównie Janną, który szturmował dwie wieże, próbując zabić wroga” — z dumą mówi CertainlyT.

Warwick doskonale się do tego nadaje: ogromne bonusy do prędkości ruchu i ataku, zdolność trzymania się wroga i możliwość unieruchamiania wrogów, gdy rozrywa ich na strzępy. Podczas polowania na ofiarę zauważysz, że Warwick przestaje mówić. Kiedy zbliża się do rannego nieprzyjaciela, staje się najprawdziwszą, odrażającą bestią. I myśli tylko o jednym…

A-UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

KLIPY Z GRY

Video
Video

Podziel się ze znajomymi!