PolscyGracze.pl
Dołącz do naszej grupy!

Rework Warwicka – opis umiejętności!

Rework Warwicka jest pierwszą aktualizacją w tym roku. Po ujrzeniu zapowiedzi jego reworka nie musieliśmy długo czekać na poznanie oficjalnego opisu umiejętności. Warwick otrzymał nowy model, splash arty, a także umiejętności.

Dudniąc stopami o bruk ulic w Zaun, ofiary Warwicka uciekają w desperacji. Zapach krwi unosi w powietrzu, naprowadzając bestię na jej łup. Próby ucieczki są daremne. Z futrem umazanym krwią, Warwick uderza błyskawicznie, a jego przeciwnik natychmiast umiera. Jeden szkodnik zabity, ale pozostało jeszcze wielu.

Umiejętność bierna: Wieczne Pragnienie

Podstawowe ataki Warwicka zadają dodatkowe obrażenia magiczne. Kiedy Warwick ma mniej niż połowę zdrowia, zostaje uleczony o wartość dodatkowych obrażeń.

Q: Kły Bestii

Warwick rzuca się naprzód i gryzie swoją ofiarę, lecząc się za część zadanych obrażeń. Przytrzymanie przycisku blokuje go na celu i powoduje, że Warwick skacze za niego.

W: Krwawe Łowy

Wrodzy bohaterowie mający mniej niż połowę zdrowia zostawiają za sobą krwawy ślad i są Naznaczeni Krwią. Warwick ma zwiększoną szybkość ataku przeciwko celom Naznaczonym Krwią i znacznie zwiększoną prędkość ruchu poza walką, gdy porusza się w stronę takich celów. Te bonusy są potrojone przeciwko celom z bardzo małą ilością zdrowia.

Użycie

Na krótko pokazuje krwawe ślady prowadzące do wszystkich bohaterów na dużym obszarze, nawet jeśli mają pełne zdrowie. Następnie najbliższy bohater zostaje Naznaczony Krwią. Użycie Krwawych Łowów ma długi czas odnowienia, ale odnawia się dwa razy szybciej, gdy żaden z przeciwników nie jest Naznaczony

E: Pierwotny Zew

Warwick przez chwilę otrzymuje zmniejszone obrażenia. Pod koniec czasu działania — lub po ponownym użyciu — Warwick wyje, w wyniku czego pobliscy wrogowie uciekają w przerażeniu.

R: Bezkresna Niewola

Warwick skacze w wybranym kierunku i przygważdża pierwszego trafionego przeciwnika, zadając mu obrażenia i nakładając efekty przy trafieniu przez cały czas działania. Zasięg skoku zwiększa się w zależności od prędkości ruchu Warwicka, a on sam leczy się za wszystkie obrażenia zadane w trakcie Bezkresnej Niewoli. Podczas skoku Warwick jest niewrażliwy na efekty kontroli tłumu.

„Nadal świetnie nadaje się dla nowych dżunglerów, ale nauczył się kilku nowych, bestialskich sztuczek.”

GRA JAKO WARWICK

Warwick to nieustający szturmowiec, który wyróżnia się w ściganiu rannych celów. Nadal świetnie nadaje się dla nowych dżunglerów, ale nauczył się kilku nowych, bestialskich sztuczek.
Jego nowe umiejętności odbierają mu trochę niezawodności w zamian za większą elastyczność. Masz więcej możliwości niż tylko „zultować go i liczyć, że umrze”. Krwawe Łowy zapewniają ci prędkość potrzebną do dogonienia ofiary i zatrzymania jej do czasu przybycia reszty stada. Może też ją oskrzydlić, odciąć drogę ucieczki i przyhamować za pomocą Kłów Bestii. Albo możesz po prostu rzucić się na cel za pomocą Bezkresnej Niewoli (choć od teraz można jej uniknąć lub ktoś może ją zablokować).
Jeśli spotkasz delikatnego bohatera, rzuć się na niego za pomocą Bezkresnej Niewoli, by go unieruchomić, a potem wydaj z siebie Pierwotny Zew, aby przestraszyć go na śmierć i dokończyć robotę. Następnie możesz dać nura albo kontynuować swą ucztę.

SPOJRZENIE NA BOHATERA

W opowieściach wilkołaki zazwyczaj starają się opanować swoją wewnętrzną bestię, trzymając się resztek człowieczeństwa. Nowy Warwick człowieczeństwa ma już bardzo mało. Jest bestią, która zaakceptowała swoją dzikość.

„Jest kimś, kto pamięta, jak w przeszłości robił dobre rzeczy, pomagał ludziom; i nic to nie dało” — mówi autor fabuły, David „Interlocutioner” Slagle. „Zaun jest tak zdeprawowane, że nie był w stanie nic zmienić”. Jego nowe moce pozwalają mu oczyszczać ulice Zaun brutalnością.

„Singed nie chciał przemienić Warwicka konkretnie w wilka, a jedynie mieszał geny. Dodał tam DNA wielu różnych potworów, więc rezultat jest czymś w rodzaju chimery”.
Warwick

„Widzieliśmy już każdy typ wilkołaka” — mówi projektant graficzny Larry „TheBravoRay” Ray. „Długo zastanawiałem się, jak możemy uczynić go naszym”. Rozwiązanie, które zaproponował TheBravoRay, to skupienie się na fakcie, że Singed nie chciał przemienić Warwicka konkretnie w wilka, a jedynie mieszał geny. Dodał tam DNA wielu różnych potworów, więc rezultat jest czymś w rodzaju chimery. Warwick ma uszy nietoperza, dłuższy ogon lisa i technologię chemiczną, która wiąże go z Zaun.

Duża część fabuły Warwicka oparta jest na jego wyglądzie — szczególnie na jego przemianie i jej efektach: rury biegnące po jego ciele; ręka, którą stracił i którą zastąpiono hardkorowymi, metalowymi pazurami czy też zbiornik chemiczny na jego plecach. Warwick cały się poharatał, próbując pozbyć się wszystkich tych urządzeń i rur, ale usunięcie ich jest dla niego zbyt bolesne.

Warwick

UWOLNIJ BESTIĘ

Warwick zawsze był dżunglerem dla nowych graczy. Jest prosty do gry z mechanicznego punktu widzenia, a w dżungli radzi sobie bardzo dobrze. Niestety model jego rozgrywki nie jest zbyt rozwinięty. Przystępność jest świetna, ale nie powinno się dać całkowicie opanować bohatera podczas kilku gier. Nowy Warwick nie jest całkowicie odmieniony, a raczej udoskonalony.

„To pierwsza aktualizacja bohatera, gdzie przystępność była głównym celem” — mówi projektant rozgrywki, Bradford „CertainlyT” Wenban. Weźmy na przykład Krwawe Łowy. Zamiast zmuszania graczy do ciągłego włączania i wyłączania, aby uniknąć ujawnienia swojej pozycji, umiejętność ta teraz globalnie odkrywa ranne cele, a Warwick będzie widział ślady ich krwi, które doprowadzą go do nich. Pozwoli to nowym graczom — którzy być może używają zablokowanej kamery — lepiej rozumieć, jakie opcje taktyczne się dla nich otwierają.

„To pierwsza aktualizacja bohatera, gdzie przystępność była głównym celem”. — CertainlyT
Warwick Transform

Gdy grasz jako wilkołak, musisz mieć możliwość utraty kontroli nad sobą, szturmowania wież i poddawania się swej rządzy krwi. Granie jako Warwick to przyjęcie tej wewnętrznej dzikości. „Podczas testów miałem grającego głównie Janną, który szturmował dwie wieże, próbując zabić wroga” — z dumą mówi CertainlyT.

Warwick doskonale się do tego nadaje: ogromne bonusy do prędkości ruchu i ataku, zdolność trzymania się wroga i możliwość unieruchamiania wrogów, gdy rozrywa ich na strzępy. Podczas polowania na ofiarę zauważysz, że Warwick przestaje mówić. Kiedy zbliża się do rannego nieprzyjaciela, staje się najprawdziwszą, odrażającą bestią. I myśli tylko o jednym…

A-UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

KLIPY Z GRY

  • Cooyari

    W sumie działa jak stary warwick tylko ulepszony na dzisiejsze standardy :D

    • Dawid Pawlak

      Bo tak właśnie miało być

    • Canzas

      Brawo… Powiem ci sekret *szept* tak działają reworki *koniec szeptu*

      Hehe

      • andre133123

        Tak?

        A co powiesz na to, że sporo reworków było wyrzuceniem postaci i zaprojektowaniem jej od nowa? Np. Yorick czy Ryze. Warwick to pierwszy od dawna (nie wiem czy nie od zawsze) rework w prawdziwym tego słowa znaczeniu, czyli odświeżeniem postaci, nie wywaleniem jej i zaprojektowaniem od nowa. Nowy Warwick „pracuje” jak stary, tylko dostał parę nowych mechanizmów no i oczywiście nowy wygląd.

        • TehKyre

          Eh..

        • Canzas

          Wait, wut?

          Yorick. Postać, która ma to samo Q, W dalej spowalnia, E zmienione na klatkę i R zamiast słabego klona kogoś masz swoją wiedźme.

          Ryze… walenie głową w klawiaturę… Zawsze to samo było w każdym „reworku”. Teraz tylko trzeba w dobrej kolejności aby jak najwięcej Q wyrzucić z siebie.

          • andre133123

            Nope.

            Q faktycznie zostało podobne (nie takie samo, jedyne co jest podobne to to, że przywołuje ghule i polega na mocniejszym walnięciu łopatą), ale cała reszta się zmieniła. W ma ze starym tylko to wspólnego, że slowuje, ale działa zupełnie inaczej (jest to teraz skillshot i nie przywołuje ghuli). E się zmieniło całkowicie, podobnie jak i ult. 3 skile całkowicie zmienione, jeden został podobny. Mechanika Yoricka uległa więc zmianie. To już nie jest ta sama mechanika, co u starego Yoricka.

            To samo Ryze. Mechanicznie jest teraz inny niż był.

            Rework tych dwóch postaci był ich wyrzuceniem i zaprojektowaniem od nowa, ponieważ zmianie uległa ich mechanika i sposób gry. I tak to wyglądało w większości reworków, jak nie we wszystkich. Warwick mechanicznie pozostanie podobny, poprostu odświeżono i urozmaicono jego gameplay i tyle. Nadal ult polega na wskoczeniu na kogoś i zatrzymaniu go, nadal masz life steal, nadal masz także wyczuwanie kogoś na low HP. To wszystko ma stary Warwick i będzie miał też nowy.

  • Paweł Piątkowski

    Trochę z pyska Kuramę przypomina.

  • Ser

    Szczerze, zdecydowanie najlepszy rework jaki im do tej pory wyszedł. W koncu jest to DOSŁOWNIE rework, a nie wyrzucenie starej postaci i dodanie nowej. To nadal stary, dobry warwick, tylko przystosowany do obecnych standardów.

  • Wreszcie zwiększona mobilność przeciwko tym wszystkim nowym postaciom z milionem skoków i darmowych flashy.

  • fsdf saf

    Trochę xD ten ww :v

  • XDD

    Dołączam do dyskusji