Ryze – umiejętności, przeliczniki, gameplay


Reklama

Ryze miewał problemy z rozgrywką od dawna, więc doczekał się drobnych zmian w swoim zestawie, które mają mu pomóc, wielu graczy podchodzi do tego z dystansem. Bohater prawdopodobnie nadal będzie gościł na topie i midzie.

Jeden z pracowników Riotu podzielił się także wskazówkami dotyczącymi rozgrywki Ryze, a także ogólnikowym opisem zmian każdej z umiejętności.

  • Arcane Mastery (P)
    • Umiejętność pasywna ma być niezwykle prosta. Chcemy, aby niektóre umiejętności Ryze pozostały po prostej stronie
  • Overload (Q)
    • Podstawową zasadą jest to, że można oznaczyć cel i raz jeszcze rzucić na niego Q pomiędzy każdym innym zaklęciem w celu zadania maksymalnych obrażeń lub w celu obrony pozycji.
  • Rune Prison (W)
    • Ta sama umiejętność, którą wszyscy znają i kochają (lub nienawidzą).
  • Spell Flux (E)
    • Umiejętność ta ma bardzo niski czas odnowienia, używajcie jej skutecznie zwłaszcza w połączeniu z Q i jego efektami, prawdopodobnie będzie to największe wyzwanie podczas walk z Ryzem.
  • Realm Warp (R) 
    • Umiejętność ta ma tylko dwa poziomy zasięgu, na początku gry umiejętność ta będzie znacznie słabsza niż później. Na drugim poziomie umiejętność ta ma maksymalny zasięg.

Porady:

  • Pierwszy raz Ryzem: używaj Q między innymi umiejętnościami
  • Początkujący Ryze: wykorzystuj kombinacje z E
  • Pośredni Ryze: wykorzystuj pasywę Q w celu zadania największej ilości obrażeń, otrzymania tarczy i bonusu poruszania się
  • Ekspert Ryze: przewiduj kiedy można zaskoczyć przeciwnika korzystając z R lub używaj do do ucieczki i ratowania sojuszników

ryze-splash-banner[1]

Statystyki

  • Bazowe zdrowie: 558.48
  • Przyrost zdrowia: 86
  • Regeneracja zdrowia: 1.4
  • Przyrost regeneracji zdrowia: 0.11
  • Mana: 400
  • Przyrost many: 50
  • Regeneracja many: 1.2
  • Przyrost regeneracji many: 0.16
  • Prędkośc poruszania się: 340
  • Zasięg ataku: 550
  • Atak: 55.04
  • Przyrost ataku: 3
  • Armor: 21.552
  • Przyrost armora: 3
  • MR: 30

Biernie: Mistrzostwo Magii

Zaklęcia Ryze’a zadają dodatkowe obrażenia zależne od ilości jego dodatkowej many, a jego maksymalna mana zostaje zwiększona o 5% jego mocy umiejętności na 100 AP.

Q: Przeciążenie

40 many
6 sekund czasu odnowienia

Biernie: Po rzuceniu innych zaklęć Ryze’a resetuje się czas odnowienia na 4 sekundy Przeciążenia i rozpoczyna się ładowanie runy. Rzuć w tym czasie inne zaklęcie (nie Przeciążenie), aby w pełni naładować runę, lub rzuć Przeciążenie, aby anulować ładowanie.

Użycie: Wywołaj runiczny wybuch zadający 60/85/110/135/160/x (+45% AP) (+3% bonusowej many) obrażeń pierwszemu trafionemu przeciwnikowi. Jeśli podczas rzucania Przeciążenia Ryze ma w pełni naładowaną runę, zyskuje tarczę [60-200] (+60% AP) (+3% bonusowej many) i tymczasową premię do prędkości ruchu 25/30/35/40/45/x% na 2 sekundy.

W: Runiczne Więzienie

50/60/70/80/90 many

13/12/11/10/9 sekund czasu odnowienia

Natychmiast unieruchamia cel na 1 sekundę i zadaje 80/100/120/140/160 (+20% AP) (+1% bonusowej many) obrażeń.

E: Fluktuacja Magii

 40/55/70/85/100 many

2.25 sekund czasu odnowienia

Zadaje 50/75/100/125/150 (+30% AP) (+2% bonusowej many) obrażeń magicznych i naznacza cel. Kolejne zaklęcie rzucone przez Ryze’a na naznaczony cel wywoła dodatkowe efekty:

  • Przeciążenie zadaje 60/70/80/90/100% dodatkowych obrażeń i przeskakuje na pobliskich naznaczonych wrogów.
  • Czas unieruchomienia pod wpływem Runicznego Więzienia zostaje dwukrotnie wydłużony do 2 sekund.
  • Fluktuacja Magii naznacza wszystkich pobliskich wrogów.

Jeśli naznaczony cel zostanie zabity przez dowolnego bohatera, wszyscy pobliscy wrogowie również zostaną naznaczeni.

R: Zagięcie Czasoprzestrzeni

100 many
120 sekund czasu odnowienia

Otwiera portal do znajdującego się 1500/3000 jednostek dalej. 2 sekundy później zostają tam przeniesione wszystkie sojusznicze jednostki w zasięgu portalu. Zaklęcia nie można rzucić na siebie – przenoszenie się do samego siebie nie byłoby zbyt mądre.

Nowe modele

Reklama

Podziel się ze znajomymi!