Środek sezonu 2017 – Zmiany w przedmiotach AD


Reklama

Na PBE pojawiły się zmiany w przedmiotach, w tym zmiany w przedmiotach AD, które światło dzienne ujrzą dopiero w patchu 7.9. Zmiany te są wstępne, więc w ostatecznej formie mogą one wyglądać zupełnie inaczej.

Penetracja pancerza

W grze jest więcej penetracji armora niż przedmiotów umożliwiających jego redukcję – 52%. Z tak dużą ilością penetracji pancerza, gracze w zasadzie muszą budować się tylko pod niego.

Będziemy zmniejszać całkowitą ilość armora, który może być ignorowany przez zakupiony przedmiot, ponieważ chcemy wykorzystać tu moc źródeł takich jak obrażenia krytyczne, efekt Giant Slayer i duże zakupy AD.

Przedmioty z kradzieżą życia

BotRK na chwilę obecną jest zbyt silny w stosunku do pozostałych przedmiotów.

Zdecydujemy się na małego nerfa Blade of the Ruined King i mały buff Bloodthirster, Death’s Dance i Ravenous Hydra.

Ścieżka budowy strzelców

Testujemy buff Zeal i Infinity Edge w celu zbalansowania zakupów tych obu przedmiotów w przypadku chęci zadawania obrażeń krytycznych. Prawdopodobnie pojawią się także zmiany w koszcie, a połączenie Zeal + IE powinno dać duży skok mocy.

Zmiany Zeal

Korzystamy z okazji, aby zbalansować cztery przedmioty z Zeal – Runaan’s Hurricane, Phantom Dancer, Statikk Shiv i Rapid Firecannon. Celem jest stworzenie ich bardziej unikalnymi jak i lepsze wyważenie.

Obecnie Runaan’s Hurricane jest najlepsza opcją AOE, ma najlepszą śnieżkę budowy, ale często jest jednorazową bronią. Poszukamy nowej ścieżki, zgodnej z pozostałymi przedmiotami, prawdopodobnie zdecydujemy się na zwiększenie AD.

Przyglądamy się zmianom Statikk Shiv i Rapid Firecannon w celu wyostrzenia ich tożsamości, a także aby który z przedmiotów ma bardziej pożądane efekty w poszczególnych przypadkach.

Phantom Dancer już teraz osiągnął swoje cele, więc raczej nie będziemy planować większych zmian (z wyjątkiem zmiany kosztów).

Executioner’s Calling

Specjalizacja Executioner na chwilę obecną jest zbyt silna i ciężko jest kontrować bohaterów wykorzystujących ją na linii. Sprawdzamy jak zwiększyć koszt dostępu do mocy we wczesnym etapie rozgrywki przy bezpośrednim wzroście kosztów i zmniejszeniu jego wiarygodności.

Reklama

Podziel się ze znajomymi!