O środkowo-sezonowej aktualizacji pisaliśmy już wiele, ale dopiero teraz jesteśmy w stanie podzielić się szczegółami związanymi ze zmianami w bohaterach i przedmiotach. Aktualizacja ta ma na celu wprowadzenie zmian w balansie i dostosowanie klasy magów do obecnie panujących standardów w grze.
Riot podzielił się filmem zwiastującym nadejście zmian w bohaterach oraz buffach!
MAGICZNE AKTUALIZACJE
Magowie to jedna z najstarszych klas w League, ale z upływem czasu ich strategiczna tożsamość zatraciła przejrzystość, a sposób gry nimi został w tyle za wciąż ewoluującymi standardami. Podobnie jak w przypadku molochów i strzelców, tak i tutaj dostrzegliśmy możliwość zaktualizowania „zestawu” bohaterów i chcemy sprawić, by również i ta klasa była istotna oraz by dawała radość z gry. Naszym ostatecznym celem jest zapewnienie magom różnorodności, spójności i zdrowej rozgrywki, dając każdemu z nich wyjątkowy powód, dla którego warto będzie go wybrać.
W środkowej części sezonu magowie znajdą się w samym centrum wydarzeń!
Zyra
Zyra jest kontrolującym magiem z najbardziej zielonym kciukiem w League, a jej nowa umiejętność bierna pozwoli jej rozprzestrzeniać na Summoner’s Rift jeszcze więcej flory. Pozwólcie Zyrze przez chwilkę pielęgnować swój cierniowy las, a będzie miała szerokie możliwości wykonania kontr-inicjacji na agresorach.
Vel’Koz
Vel’Koz to potwór z wyboru, kiedy chcecie nękać wrogów z dużej odległości albo… mieć do dyspozycji zadający nieuchronne obrażenia laserowy promień! Najpierw rozpuścicie ich przednią formację, a potem zetrzecie w pył tych trzymających się z tyłu.
Cassiopeia
Kiedy wrogi zespół charakteryzuje się wysoką mobilnością, Cassiopeia jest wężem, którego należy wezwać. Wraz z Cassiopeią wprowadzamy całkiem nowy rodzaj osłabienia – „uziemienie”, które na czas trwania odbiera wrogom możliwość użycia Błysku, doskoku, a nawet skorzystania z latarni Thresha.
… I WIELE WIĘCEJ!
Annie
Swain
Fiddlesticks
Ziggs
Syndra
Xerath
Anivia
Veigar
MAGICZNE PRZEDMIOTY
Wraz z aktualizacją magów, transformację przejdą też ich czarnoksięskie przyrządy. Wcześniej, magowie decydowali się tylko dla konkretnych statystyk, których potrzebowali, z niewielkimi zmianami w kolejności ich kupowania, w zależności od przebiegu gry. Od teraz przedmioty dla magów nastawione są bardziej taktycznie, a każdy z nich zmienia sposób, w jaki dany mag przyczynia się do walki. Dokonaj wyboru sposobu, w jaki chcesz zamanifestować swoją siłę i zobacz, czym odpłacą ci się przeciwnicy.
KOMPONENTY
ZAKTUALIZOWANE
ŁZA BOGINI
Na czasy, kiedy chcesz tylko używać czarów.
- Mana
NOWE
KATALIZATOR EONÓW
W sam raz dla wszystkich pełnych werwy magów.
- Zdrowie
- Mana
ZAKTUALIZOWANE
KIELICH HARMONII
Dosłownie.
- Odporność na magię
- Regeneracja many
ZAKTUALIZOWANE
REWOLWER HEXTECH
To w końcu broń palna, więc powinna strzelać.
- Moc umiejętności
NOWE
ZAGINIONY ROZDZIAŁ
Krok na drodze do Morellonomicona.
- Moc umiejętności
- Mana
ZAKTUALIZOWANE
CZARCI KODEKS
Ciągle czarci.
- Moc umiejętności
- Skrócenie czasu odnowienia
URZĄDZENIA HEXTECH
ZAKTUALIZOWANE
MIECZ-PISTOLET HEXTECH
Nadal strzela.
- Obrażenia od ataku
- Moc umiejętności
NOWE
HEXTECH GLP-800
Na wypadek potrzeby spowolnienia nadciągających wrogów.
- Moc umiejętności
- Zdrowie
- Mana
NOWE
PROTOPAS HEXTECH-01
Na potrzeby efektownych wejść.
- Moc umiejętności
- Zdrowie
- Skrócenie czasu odnowienia
URZĄDZENIA MAGICZNE
ZAKTUALIZOWANE
KOSTUR ARCHANIOŁA
Kostur Archanioła
- Mana
- Moc umiejętności
ZAKTUALIZOWANE
MORELLONOMICON
Perfekcyjny, kiedy przeciwny zespół dysponuje uleczeniami i regeneracją.
- Mana
- Moc umiejętności
- Skrócenie czasu odnowienia
ZAKTUALIZOWANE
BLUŹNIERCZY GRAAL ATHENE
Bluźnierczy Graal Athene
- Moc umiejętności
- Regeneracja many
- Odporność na magię
- Skrócenie czasu odnowienia
ZAKTUALIZOWANE
RÓŻDŻKA WIEKÓW
Przedmiot pierwszego wyboru na magach lubiących warcholić.
- Moc umiejętności
- Mana
USUNIĘTO
WOLA STAROŻYTNYCH
Archaiczne i przestarzałe!
URZĄDZENIA DEFENSYWNE
ZAKTUALIZOWANE
BERŁO OTCHŁANI
Twój przyrząd chroniący przed magią.
- Moc umiejętności
- Odporność na magię
- Skrócenie czasu odnowienia
ZAKTUALIZOWANE
KLEPSYDRA ZHONYI
Twój przyrząd chroniący przed atakami fizycznymi.
- Moc umiejętności
- Pancerz
- Skrócenie czasu odnowienia
SMOKI ŻYWIOŁÓW
Zauważyliśmy, że cele we wczesnej i środkowej fazie gry (poza wieżami) często nie były dla zespołów wystarczająco interesujące, i dlatego staraliśmy się znaleźć sposób, aby w środkowej części sezonu to zmienić. W kwestii Smoka doszliśmy do wniosku, że siła pojedynczych wzmocnień by się zmieniała i raz „fajnie byłoby je mieć”, a innym razem byłyby „konieczne”, więc zamiast tego zdecydowaliśmy się stworzyć unikalny ekosystem adaptacyjny, który zwiększa skuteczność różnych kompozycji zespołów i strategii.
Smoki żywiołów wzbijają się w powietrze!
Przez pierwsze 35 minut gry na mapie pojawiać się będzie jeden z czterech smoków żywiołów. Kiedy go zlikwidujecie, na minimapie wyświetli się informacja, który z żywiołów reprezentował będzie kolejny smok.
Obydwie strony będą zawsze wiedziały, który smok pojawi się jako następny, a wzmocnienia żywiołów będą się kumulowały, czyniąc was jeszcze mocniejszymi w tym aspekcie. Musicie się więc dobrze zastanowić, zanim oddacie dwa Smoki Ziemi – może to was kosztować wszystkie wieże w bazie!
- Smok Ognia
- Smok Ziemi
- Smok Wody
- Smok Powietrza
STARSZY SMOK
Po 35 minutach gry, każdy kolejny pojawiający się smok będzie Starszym Smokiem. Starszy Smok jest znacznie trudniejszy do pokonania od swoich reprezentujących żywioły odpowiedników, ale zlikwidowanie go przyznaje umiejętnościom i atakom potężny efekt spalania w czasie, jak również wzmocnienie, które jest tym mocniejsze, im więcej ładunków każdego z żywiołów posiadacie.