Gracze ciągle poszukują nowych możliwości jak przechytrzyć system i jak się okazuje już w jeden dzień można wbić 30 poziom, jednak do tego potrzebny jest nam pięcioosobowy zespół.
Potrzebujesz 40,084 XP aby zdobyć 30 poziom, a średnio z podwójnym XP boostem otrzymujesz za grę 330 XP, tak więc 30 poziom można osiągnąć w 122 gry. Musisz grać przez 17 godzin 8 minutowe mecze.
Wymagania
Postacie:
- Jinx
- Sion
- Tryndamere
- Heimerdinger
- Tristana
- Warwick
- Lucian
Czary przywoływacza:
- 5 Teleport
- 2 Smite (Porażenie)
- 3 Heal (Uzdrowienie)
Jak to działa:
- Pięcioosobowy zespół dołącza do kolejki na boty.
- Wszyscy wybierają bohaterów i zatwierdzają swój wybór, dzięki czemu gra startuje w 10 sekund.
- Wszyscy kupują Dagger, poza Tryndą, który wybiera buty i 4 potiony.
- Cały zespół udaje się do dżungli botów i na poziomie wilków, czeka aż przeciwnik pojawi się na midzie.
- Sion musi podbić bota, a reszta drużyny stara się go zabić.
- Jinx powinna zabijać przeciwnika, ponieważ potrzebuje dużo golda, aby była skuteczna.
- Zacznijcie atakować falę, zanim twoja fala dojdzie do wieży.
- Sion ginie od wieży i korzysta ze swojej pasywy, aby zadać turetowi obrażenia.
- Sion teleportuje się do miniona, który przyjmuje na siebie obrażenia.
- Powinno się użyć 2-3 TP zanim druga fala zacznie się rozbijać o wieże.
- Pierwsza wieża powinna zostać zniszczona i w tym czasie można również zabić bota na midzie.
- Sion nie powinien umierać od drugiej wieży, ale powinno użyć się 2 TP.
- W momencie, gdy druga wieża zostanie zniszczona, Tryndamere powinien mieć dodany 1 punkt E i 1 w Q.
- Po tym jak inhibitor zostanie zniszczony, Tryndamere zostawia trinket i umiera.
- Cały zespół udaje się w stronę Heralda (powinno być około 5 minuty), Jinx bierze buffa, ale dwóch graczy musi użyć Smite
- Tryndamere teleportuje się do bazy wroga i odwraca uwagę botów. Ważne: Trzymaj miniony blisko siebie, jeśli zajdzie potrzeba ulecz się lub skorzystaj z potek. Musisz stać od strony barona i powstrzymywać cały czas przeciwników. Resetuj swoje agro dashując przez ścianę.
- Trynda nie powinien tankować wież. Zespół powinien wejść do bazy, w momencie gdy boty będą odciągane.
- Jinx powinna zaopatrzyć się w huragan i maksować Q i E.
W ten sposób grę powinno udać się skończyć w 7 minut, nie kończcie szybciej, bo inaczej nie otrzymacie XP. Najlepiej jest skończyć grę w 8 minucie, ponieważ wtedy otrzymuje się optymalną ilość doświadczenia na godzinę.