Jak szybko wbić 30 poziom w League of Legends


Gracze ciągle poszukują nowych możliwości jak przechytrzyć system i jak się okazuje już w jeden dzień można wbić 30 poziom, jednak do tego potrzebny jest nam pięcioosobowy zespół.

Potrzebujesz 40,084 XP aby zdobyć 30 poziom, a średnio z podwójnym XP boostem otrzymujesz za grę 330 XP, tak więc 30 poziom można osiągnąć w 122 gry. Musisz grać przez 17 godzin 8 minutowe mecze.

Wymagania

Postacie:

  • Jinx
  • Sion
  • Tryndamere
  • Heimerdinger
  • Tristana
  • Warwick
  • Lucian

Czary przywoływacza:

  • 5 Teleport
  • 2 Smite (Porażenie)
  • 3 Heal (Uzdrowienie)

Jak to działa:

  1. Pięcioosobowy zespół dołącza do kolejki na boty.
  2. Wszyscy wybierają bohaterów i zatwierdzają swój wybór, dzięki czemu gra startuje w 10 sekund.
  3. Wszyscy kupują Dagger, poza Tryndą, który wybiera buty i 4 potiony.
  4. Cały zespół udaje się do dżungli botów i na poziomie wilków, czeka aż przeciwnik pojawi się na midzie.
  5. Sion musi podbić bota, a reszta drużyny stara się go zabić.
  6. Jinx powinna zabijać przeciwnika, ponieważ potrzebuje dużo golda, aby była skuteczna.
  7. Zacznijcie atakować falę, zanim twoja fala dojdzie do wieży.
  8. Sion ginie od wieży i korzysta ze swojej pasywy, aby zadać turetowi obrażenia.
  9. Sion teleportuje się do miniona, który przyjmuje na siebie obrażenia.
  10. Powinno się użyć 2-3 TP zanim druga fala zacznie się rozbijać o wieże.
  11. Pierwsza wieża powinna zostać zniszczona i w tym czasie można również zabić bota na midzie.
  12. Sion nie powinien umierać od drugiej wieży, ale powinno użyć się 2 TP.
  13. W momencie, gdy druga wieża zostanie zniszczona, Tryndamere powinien mieć dodany 1 punkt E i 1 w Q.
  14. Po tym jak inhibitor zostanie zniszczony, Tryndamere zostawia trinket i umiera.
  15. Cały zespół udaje się w stronę Heralda (powinno być około 5 minuty), Jinx bierze buffa, ale dwóch graczy musi użyć Smite
  16. Tryndamere teleportuje się do bazy wroga i odwraca uwagę botów. Ważne: Trzymaj miniony blisko siebie, jeśli zajdzie potrzeba ulecz się lub skorzystaj z potek. Musisz stać od strony barona i powstrzymywać cały czas przeciwników. Resetuj swoje agro dashując przez ścianę.
  17. Trynda nie powinien tankować wież. Zespół powinien wejść do bazy, w momencie gdy boty będą odciągane.
  18. Jinx powinna zaopatrzyć się w huragan i maksować Q i E.

W ten sposób grę powinno udać się skończyć w 7 minut, nie kończcie szybciej, bo inaczej nie otrzymacie XP. Najlepiej jest skończyć grę w 8 minucie, ponieważ wtedy otrzymuje się optymalną ilość doświadczenia na godzinę.


Podziel się ze znajomymi!