Testy nowego systemu resocjalizacji graczy


Reklama

Wczoraj pisaliśmy o nowym systemie reform, dzisiaj pojawiła się oficjalna informacja z tym związana, dzięki czemu możemy poznać więcej szczegółów.

Wiemy, że im szybciej gracze otrzymają uwagi dotyczące negatywnego zachowania, tym większa szansa na to, że się poprawią. W związku z tym tworzymy nowy system natychmiastowych uwag, który przekazuje graczom informacje i wyznacza kary. W przyszłości system będzie też zawierał nagrody, ale na początku skupiamy się na uwagach i karach.

Test systemu w Europie zacznie się dziś, skupiając się na nękaniu słownym. System wysyłać będzie karty resocjalizacyjne (zawierające przykłady negatywnego zachowania oraz informację o karze), by pomóc graczom zmienić swe postępowanie. Twoje zgłoszenia pomagają systemowi zrozumieć i karać zachowania, których społeczność nie toleruje – homofobię, rasizm, seksizm, grożenie śmiercią i inne przykłady nadużyć. Takie wiadomości spotkają się z karą dwutygodniowych lub stałych banów w przeciągu piętnastu minut po zakończeniu gry. Działa to w następujący sposób:

  • Przeciwnicy lub sojusznicy gracza wysyłają zgłoszenia, a system sprawdza je, by upewnić się, czy są uzasadnione.
  • Następnie bada sprawę i określa, czy zachowanie narusza standardy społeczności i wymaga ukarania.
  • System wysyła e-mailem kartę resocjalizacyjną z dziennikiem czatu gracza, którego dotyczy zgłoszenie (wymazujemy imiona innych graczy i ich dzienniki) oraz informację o karze.

Zespół ds. zachowania graczy przejrzy pierwsze kilka tysięcy zgłoszeń ręcznie. Jeśli test się uda, system zostanie wkrótce wprowadzony we wszystkich regionach. Tak, jak już wspomnieliśmy, ten test stanowi początek systemu natychmiastowych uwag. Ulepszenia pozwolą wprowadzić więcej rodzajów kar oraz nagrody za pozytywne zachowanie. Oto rzut okiem na to, co planujemy:

  • Karty resocjalizacyjne w kliencie gry.
  • Powiadomienia graczy, którzy wysłali zgłoszenie, w wyniku którego ktoś został ukarany.
  • Ulepszenia ograniczeń czatu i gier rankingowych.
  • Ulepszenia pozwalające rozpoznać takie zachowania jak celowe umieranie.
  • Wprowadzenie honorów i nagród za pozytywne zachowanie i komunikację.

Czekamy na wasze uwagi i pytania w komentarzach. Niebawem przedstawimy kolejne elementy naszej wizji dotyczącej monitorowania zachowań graczy, w tym Trybunału.

Reklama

Podziel się ze znajomymi!