Aktualizacja Warwicka była jednym z długo wyczekiwanych reworków i cierpliwość została nam wynagrodzona. Bohater z prosta mechaniką otrzymał udoskonalenia, które pomogą odnaleźć mu się w aktualnej mecie League of Legends. To czy będzie często grany się jeszcze okaże. Bohater pochodzi z Zaun, przypisano mu klasę Wojownika. Nadal będzie grany w dżungli.
Statystyki
- Obrażenia: 58
- Przyrost obrażeń: 3
- Bazowy armor: 24.04
- Przyrost armora: 3.2
- Odporność na magię: 32.1
- Odporność na magię na poziom: 1.25
- Zdrowie: 550
- Przyrost zdrowia: 85
- Regeneracja zdrowia: 0.75
- Przyrost regeneracji zdrowia: 0.15
- Mana: 280
- Przyrost many: 35
- Regeneracja many: 1.4932
- Przyrost regeneracji many: 0.115
- Prędkość poruszania się: 335
- Zasięg: 125
- Opóźnienia ataku: -0.02
- Prędkość ataku na poziom: 2.3
Umiejętność bierna: Wieczne Pragnienie
Podstawowe ataki Warwicka zadają dodatkowe obrażenia magiczne [8 + 2 na poziom]. Kiedy Warwick ma mniej niż połowę zdrowia, zostaje uleczony o wartość dodatkowych obrażeń. Jeżeli ma poniżej 25% zdrowia, leczenie zostanie zwiększone trzykrotnie.
Q: Kły Bestii
Koszt: 50/60/70/80/90 Many
6 sekund czasu odnowienia
Warwick rzuca się naprzód i gryzie swoją ofiarę zadając [120% AD] oraz 6/7/8/9/10% obrażeń, lecząc się 30/40/50/60/70% za część zadanych obrażeń. Przytrzymanie przycisku blokuje go na celu i powoduje, że Warwick skacze za niego.
W: Krwawe Łowy
Koszt: 70 many
120/105/90/75/60 sekund czasu odnowienia
Wrodzy bohaterowie mający mniej niż połowę zdrowia zostawiają za sobą krwawy ślad i są Naznaczeni Krwią. Warwick ma zwiększoną szybkość ataku o 50/65/80/95/110% przeciwko celom Naznaczonym Krwią i znacznie zwiększoną prędkość ruchu o 35/40/45/50/55% poza walką, gdy porusza się w stronę takich celów. Te bonusy są potrojone przeciwko celom z ilością zdrowia poniżej 20%.
Użycie
Na krótko pokazuje krwawe ślady prowadzące do wszystkich bohaterów na dużym obszarze, nawet jeśli mają pełne zdrowie. Następnie najbliższy bohater zostaje Naznaczony Krwią. Użycie Krwawych Łowów odnawia się 8 sekund, ale odnawia się dwa razy szybciej, gdy żaden z przeciwników nie jest Naznaczony.
E: Pierwotny Zew
Koszt: 40 many
15/14/13/12/11 sekund czasu odnowienia
Warwick przez 2,5 sekundy otrzymuje zmniejszone obrażenia o 35/40/45/50/55%. Pod koniec czasu działania — lub po ponownym użyciu — Warwick wyje, w wyniku czego pobliscy wrogowie uciekają w przerażeniu przez 1 sekundę.
R: Bezkresna Niewola
Koszt: 100 many
110/90/70 sekund czasu odnowienia
Warwick skacze przez 2,5 sekundy w wybranym kierunku i przygważdża pierwszego trafionego przeciwnika przez 1,5 sekundy, zadając mu 175/350/525 (+ 167.5 AD) obrażeń i nakładając efekt trzykrotnie przy trafieniu przez cały czas działania. Zasięg skoku zwiększa się w zależności od prędkości ruchu Warwicka, a on sam leczy się za wszystkie obrażenia zadane w trakcie Bezkresnej Niewoli. Podczas skoku Warwick jest niewrażliwy na efekty kontroli tłumu.