Warwick – umiejętności, przeliczniki, gameplay


Aktualizacja Warwicka była jednym z długo wyczekiwanych reworków i cierpliwość została nam wynagrodzona. Bohater z prosta mechaniką otrzymał udoskonalenia, które pomogą odnaleźć mu się w aktualnej mecie League of Legends. To czy będzie często grany się jeszcze okaże. Bohater pochodzi z Zaun, przypisano mu klasę Wojownika. Nadal będzie grany w dżungli.

Statystyki

  • Obrażenia: 58
  • Przyrost obrażeń: 3
  • Bazowy armor: 24.04
  • Przyrost armora: 3.2
  • Odporność na magię: 32.1
  • Odporność na magię na poziom: 1.25
  • Zdrowie: 550
  • Przyrost zdrowia: 85
  • Regeneracja zdrowia: 0.75
  • Przyrost regeneracji zdrowia: 0.15
  • Mana: 280
  • Przyrost many: 35
  • Regeneracja many: 1.4932
  • Przyrost regeneracji many: 0.115
  • Prędkość poruszania się: 335
  • Zasięg: 125
  • Opóźnienia ataku: -0.02
  • Prędkość ataku na poziom: 2.3

Umiejętność bierna: Wieczne Pragnienie

Podstawowe ataki Warwicka zadają dodatkowe obrażenia magiczne [8 + 2 na poziom]. Kiedy Warwick ma mniej niż połowę zdrowia, zostaje uleczony o wartość dodatkowych obrażeń. Jeżeli ma poniżej 25% zdrowia, leczenie zostanie zwiększone trzykrotnie.

Q: Kły Bestii

Koszt: 50/60/70/80/90 Many
6 sekund czasu odnowienia

Warwick rzuca się naprzód i gryzie swoją ofiarę zadając [120% AD] oraz 6/7/8/9/10% obrażeń, lecząc się 30/40/50/60/70% za część zadanych obrażeń. Przytrzymanie przycisku blokuje go na celu i powoduje, że Warwick skacze za niego.

W: Krwawe Łowy

Koszt: 70 many
120/105/90/75/60 sekund czasu odnowienia

Wrodzy bohaterowie mający mniej niż połowę zdrowia zostawiają za sobą krwawy ślad i są Naznaczeni Krwią. Warwick ma zwiększoną szybkość ataku o 50/65/80/95/110% przeciwko celom Naznaczonym Krwią i znacznie zwiększoną prędkość ruchu o 35/40/45/50/55% poza walką, gdy porusza się w stronę takich celów. Te bonusy są potrojone przeciwko celom z ilością zdrowia poniżej 20%.

Użycie

Na krótko pokazuje krwawe ślady prowadzące do wszystkich bohaterów na dużym obszarze, nawet jeśli mają pełne zdrowie. Następnie najbliższy bohater zostaje Naznaczony Krwią. Użycie Krwawych Łowów odnawia się 8 sekund, ale odnawia się dwa razy szybciej, gdy żaden z przeciwników nie jest Naznaczony.

E: Pierwotny Zew

Koszt: 40 many
15/14/13/12/11 sekund czasu odnowienia

Warwick przez 2,5 sekundy otrzymuje zmniejszone obrażenia o 35/40/45/50/55%. Pod koniec czasu działania — lub po ponownym użyciu — Warwick wyje, w wyniku czego pobliscy wrogowie uciekają w przerażeniu przez 1 sekundę.

R: Bezkresna Niewola

Koszt: 100 many
110/90/70 sekund czasu odnowienia

Warwick skacze przez 2,5 sekundy w wybranym kierunku i przygważdża pierwszego trafionego przeciwnika przez 1,5 sekundy, zadając mu 175/350/525 (+ 167.5 AD) obrażeń i nakładając efekt trzykrotnie przy trafieniu przez cały czas działania. Zasięg skoku zwiększa się w zależności od prędkości ruchu Warwicka, a on sam leczy się za wszystkie obrażenia zadane w trakcie Bezkresnej Niewoli. Podczas skoku Warwick jest niewrażliwy na efekty kontroli tłumu.

Warwick w praktyce

Warwick w dżungli

Video

Najdłuższy skok

Video

Podziel się ze znajomymi!