Zapowiedź aktualizacji: Kassadin, Ryze, Poppy i więcej!


Z tej strony Fruity Sebbles z działu aktualizacji bohaterów. Minęło sporo czasu, od kiedy po raz ostatni daliśmy wam wgląd w to, nad czym pracujemy. Teraz, gdy kończymy aktualizację Tristany, chciałbym pokazać, nad czym obecnie pracujemy i czym się kierujemy.

Jeżeli nie chce wam się czytać, obecnie zajmujemy się uatrakcyjnieniem graficznej wersji Kassadina oraz ogólną aktualizacją Ryze’a. Nadal pracujemy nad aktualizacją Poppy. Poniżej znajdziecie informacje prosto od projektantów!

UWAGA! Pamiętajcie, że nie jest to pełna lista tego, czemu się przyglądamy lub nad czym pracujemy. Wszystkie niżej opisane rzeczy są wstępne, nie mają ustalonej daty, mogą ulec zmianie, mogą być opóźnione, anulowane itd.

Tristana

Jeżeli jakoś was to ominęło, aktualizacja Tristany już się ukazała! Podobnie jak w przypadku wszystkich naszych projektów, będziemy uważnie przyglądać się Tristanie na wypadek, gdyby potrzebowała poprawek. W jednym z nadchodzących patchy otrzyma także nowy portret.

Kassadin

Uwagi dotyczące grafiki – Riot Tokkelossie

Pora na wyznanie: Jestem fanatykiem Kassadina od czasu, gdy po raz pierwszy nim zagrałem. Bohater, który obraca mroczną moc Pustki przeciwko niej samej, walcząc samotnie z potęgą, która zagraża całej Runeterze – czy to nie jest czadowe?

Chyba wszyscy się zgadzają, że jego wygląd mógłby być trochę lepszy przy tak rewelacyjnych założeniach. Jako jeden z 40 początkowych bohaterów pozostał z tyłu, gdy poziom graficzny League ruszył do przodu.

W przeciwieństwie do innych starszych bohaterów Kassadin zawsze wyróżniał się pod względem osobowości i strony graficznej – chcemy utrzymać te elementy po aktualizacji. Pragniemy zachować charakterystyczną osobowość Kassadina, zlokalizować najważniejsze elementy jego wyglądu, a następnie dostosować je do aktualnych standardów LoL-a. Ostatni portret Kassadina jest idealnym przykładem tego podejścia i posłużył za przydatne odniesienie podczas pracy.

Skupiliśmy się na poprawieniu jego czytelności. Jego oryginalny model ma tak duży kontrast między czarnym strojem a białymi wykończeniami, że ciężko rozróżnić detale podczas rozgrywki. Poprawienie kolorów Kassadina, dzięki czemu stanie się bardziej wyraźny w grze, bez zmieniania jego osobowości, umożliwi nam podkreślenie najważniejszych elementów graficznych tej postaci i wyróżnienie jej na Rift.

Ryze

Uwagi dotyczące grafiki – IronStylus

Ryze zajmuje wyjątkowe miejsce w League of Legends. Nie jest standardowym magiem z fantastyki, z białą brodą i w szacie. Nie rzuca zaklęć za pomocą różdżek i inkantacji. Chcemy, żeby aktualizacja przekazała te elementy i podkreśliła jego wyjątkowość. Mając to na uwadze, pragniemy zachować jego najbardziej charakterystyczne elementy (niebieska skóra, wielki zwój, księga zaklęć), jednocześnie poprawiając i aktualizując niektóre szczegóły.

W aktualizacji Ryze’a chcemy lepiej pokazać w sposób kinetyczny i fizyczny, że jest on mistrzem magii (i uciekania), który uderza swoją mocą tak, jak mistrzowie sztuk walk prezentują swoje umiejętności. Pokazanie elementu runicznego jest także bardzo ważne, więc glify, runy i inne efekty w postaci znaków będą kluczowe.

Ponieważ utrwalamy osobowość Ryze’a jako odludnego i nomadycznego maga, który ucieka, chcemy, aby jego wizerunek to oddawał. Nadajemy więc bardziej surowy wygląd jego wyposażeniu i ubraniom. Po raz kolejny mówimy, że chcemy pozostać wierni jego specyficznym elementom, jednocześnie dodając mu więcej charakteru, by podkreślić wytrwałość zaprawionego w walce maga bitewnego.

Uwagi dotyczące rozgrywki – RiotRepertoir

Umiejętności Ryze’a zawsze były charakterystyczne, ale działały w dość binarny sposób, zależnie od dystansu, w jakim się znajdował. Zbliż się za bardzo, a oberwiesz pełną potęgą jego umiejętności, które są „zawsze dostępne”. Ogranicza to naszą zdolność do zmieniania go, ponieważ staje się przerażający, jeżeli jego wartości są zbyt wysokie. Z tego powodu naszym ogólnym celem jest zachowanie jego osobowości jako wytrzymałego, walczącego z bliska maga, jednocześnie przenosząc jego moc w miejsca, które umożliwiają podejmowanie większej liczby decyzji zarówno Ryze’owi, jak i jego przeciwnikom.

Ogólnie rzecz biorąc, chcemy sprawić, aby grając Ryze’em odnosić większe korzyści, gdy gra się dobrze, jednocześnie umożliwiając jego przeciwnikom większą interakcję z jego rozgrywką. Aby to zrobić, musimy dodać trochę zawodności do jego stylu gry. Umiejętności mierzone są jednym ze sposobów na zrobienie tego, a jego Q jest idealnym kandydatem na zostanie taką właśnie umiejętnością w zamian za większy zasięg. Podoba nam się styl walki na krótki dystans, więc zamiast zamieniać wszystko na umiejętności mierzone, wprowadzamy inne zmiany do jego umiejętności.

Na koniec, chcemy lepiej przedstawić i zaprezentować moc Ryze’a oraz to, co robi swoim przeciwnikom. Do przykładów można zaliczyć lepsze przedstawienie szybkiego rzucania zaklęć oraz bardziej kontrolowane i przewidywalne zachowanie E (dla Ryze’a i jego przeciwników).

Poppy

Nie bójcie się, wciąż nad nią pracujemy! Sprawdźcie jej opis w zeszłorocznym blogu deweloperów o aktualizacjach bohaterów , aby poznać wczesne szczegóły.

—–

To tyle w tym tygodniu! Wrócimy z kolejnymi aktualizacjami, gdy te projekty (oraz wiele innych!) będą bliższe ukończenia!


Podziel się ze znajomymi!