10 run niezbędnych w ARAM-ie


Reklama

Chcecie mieć runy, które zwiększą wasze szanse na sukces w ARAM-ie? Nie musicie dłużej zgadywać.


Nie zakładajcie, że runa, z którą szło wam dobrze na Summoner’s Rift, będzie również koniecznym wyborem w ARAM-ie. Poniżej znajduje się lista moich ulubionych run na Howling Abyss.

Uwaga: Nie zawarłem tu żadnych run kluczowych, bo one bardzo zależą od bohatera (poza Uściskiem Nieumarłego, którego powinniście unikać w ARAM-ie). Postarałem się wybrać ogólnie dobre runy, z których skorzysta każdy bohater. Przejdźmy zatem do rzeczy!

1. Triumf (drzewko Precyzji)

ARAM to czasami krwawa jatka, więc dodatkowe zdrowie z zabójstw się przydaje. Runa ta jest superpomocna, gdy macie mało zdrowia, ponieważ jest oparta o brakujące zdrowie. W ARAM-ie nie ma powrotów, a leczenie jest ograniczone. Triumf jest więc niezbędny.

2. Rozwój Myśli (drzewko Precyzji)

Idąc tym samym tropem, Rozwój Myśli jest wspaniały dla bohaterów, którzy zużywają dużo many. Nie tylko daje manę, rozwiązując tym samym wszelkie związane z nią problemy, ale redukcja czasu odnowienia superumiejętności też jest genialna.

3. Legenda: Nieustępliwość (drzewko Precyzji)

Jest to świetna runa w ARAM-ie, biorąc pod uwagę efektywność nieustępliwości na obrońcach i osiłkach. Z tak dużą ilością kontroli tłumu w walkach drużynowych, 30% nieustępliwości pozwala na silniejszy szturm i na łatwiejsze dostanie się do głównego celu.

4. Ostateczny Cios (drzewko Precyzji)

Wybierając drzewko Precyzji dla Triumfu lub Rozwoju Myśli, Ostateczny Cios jest świetną runą podsumowującą ten wybór, ponieważ obu stronom ciężko jest mieć pełne zdrowie w związku ze zmniejszonym potencjałem leczenia. Jest to dobra runa, jeśli jakiś bohater nie może wykorzystać dodatkowej prędkości ataku, kradzieży życia lub nieustępliwości z innego poziomu.

5. Przypływ Życia (drzewko Determinacji)

Po nałożeniu kontroli tłumu na jakiegokolwiek wroga, członkowie waszej drużyny mogą się od niego uleczyć. Jest to świetne rozwiązanie, bo czterech członków drużyny uleczy się dzięki użyciu jednej umiejętności. Dobra runa dla obrońców, ponieważ Kościana Zbroja zbyt łatwo aktywuje się od nękania.

6. Poparzenie (drzewko Czarnoksięstwa)

Ponieważ nękanie rządzi Howling Abyss (tylko nie mówcie Królowi Poro!), Poparzenie jest świetną runą do powolnego wypalania paska zdrowia przeciwnika. Gdy tylko jest aktywne, rzucajcie zaklęcia!

7. Krwiożerczy Łowca (drzewko Dominacji)

Uzyskanie zabójstwa na wszystkich przeciwnikach w ARAM-ie jest dość łatwe, więc ten swoisty wampiryzm zaklęć jest niesamowity! Krwiożerczy Łowca daje magom szansę na leczenie, sprawiając, że runa ta dodaje mocy niemal każdemu bohaterowi.

8. Superłowca (drzewko Dominacji)

Tak jak w przypadku Krwiożerczego Łowcy, zabójstwo na pięciu bohaterach jest dość proste. Umożliwia on częstsze korzystanie z superumiejętności. Dobrze jest go wybrać dla bohaterów, którzy inicjują walkę swoją superumiejętnością. Ponieważ to drzewko Dominacji, to dobrymi przykładami są tu Wukong czy Jarvan.

9. Cios Poniżej Pasa (drzewko Dominacji)

W całej twojej drużynie na pewno będzie jakaś forma kontroli tłumu. Pozwala to na dodatkowe nieuchronne obrażenia za każdym razem, gdy nękacie wrogów, którzy są spowolnieni lub zatrzymani.

10. Kolekcja Oczu (drzewko Dominacji)

W ARAM-ie nie ma totemów, więc inne runy na tym poziomie są bezużyteczne. Jeśli jesteście w drzewku Dominacji, musicie ją wybrać. Jest to wciąż dobra runa, bo praktycznie daje wam darmowe statystyki.

Bawcie się dobrze podczas ARAM-aramy i nie zdziwcie się, jeśli będziecie mieli ochotę na odwiedzenie Howling Abyss od czasu do czasu po zakończeniu wydarzenia. Będę czekać tam na was ze śnieżką za plecami.
Wróćcie jutro po kolejny artykuł o ARAM-ie. Będziemy publikować całą serię artykułów tego typu podczas ARAM-aramy. Jeśli ominęliście jakieś, zajrzyjcie do nich poniżej.

Dodatkowe informacje o autorze:

Amoneychan obecnie studiuje na uniwersytecie i bardzo dużo gra w trybie ARAM. Odkrył League już w 3. sezonie, zaraz po wypuszczeniu Quinn i tuż przed ogłoszeniem Howling Abyss. Rozegrał od tego czasu ponad 4000 gier w ARAM-ie i wciąż próbuje przekonać innych, żeby spróbowali gry w tym trybie.

Reklama

Podziel się ze znajomymi!