Activision oraz Tencent wprowadzą nowe mobilne Call of Duty do Chin


Reklama

Nowa mobilna produkcja zaoferuje uwielbianą przez graczy zawartość oraz treści z całej serii Call of Duty


Firmy Activision, spółka zależna od Activision Blizzard (NASDAQ: ATVI), oraz Tencent Holdings Limited, lider w dostarczaniu treści internetowych w Chinach (SEHK: 00700), ogłosiły dziś współpracę, której efektem będzie wprowadzenie Call of Duty na urządzenia mobilne na rynku chińskim. Nowy tytuł w modelu free-to-play zapewni unikatową akcję zaprezentowaną w widoku pierwszoosobowym. Zupełnie nowa, mobilna gra Call of Duty będzie połączeniem uwielbianych przez graczy postaci, map, trybów oraz broni znanych z całej historii marki. Główne studio tworzące gry mobilne należące do Tencent kieruje produkcją czerpiąc z ogromnej sieci mobilnej oraz doświadczeń zyskanych przy poprzednich mobilnych produkcjach wieloosobowych. Tytuł zadebiutuje w nadchodzących miesiącach.

„Pracujemy w ramach ścisłej współpracy z jednym z kluczowych studiów mobilnych należących do Tencent, zespołem Timi, wraz z którym tworzymy zabawną i oryginalną produkcję Call of Duty oferującą znakomitą rozgrywkę oraz mechaniki dla graczy mobilnych” – powiedział Rob Kostich, wiceprezes i dyrektor generalny odpowiedzialny za Call of Duty. – „Marka Call of Duty od lat jest wiodącym doświadczeniem w kategorii pierwszoosobowych gier akcji*, a przeniesienie tego na platformy mobilne jest dla nas wyjątkowo ekscytujące. Nie możemy się doczekać aż zagrają w to fani”.

„Tencent jest podekscytowane mogąc zaoferować milionom mobilnych graczy z Chin najlepiej sprzedającą się w ostatnich ośmiu z dziewięciu lat* markę konsolową” – powiedział Steven Ma, Starszy Wiceprezes Tencent Holdings Limited. – „Łączymy szeroki wachlarz postaci, zawartości i trybów z całej historii serii w nowa mobilną grę Call of Duty zbudowaną tak, by trafić w zainteresowania i preferowane style gry użytkowników z Chin. Nie możemy się doczekać, by ujawnić ten tytuł wkróce i wydać go w Chinach w najbliższych miesiącach.”

*Bazując na danych uzyskanych od NPD Group, GfK, GSD oraz wewnętrznych estymacjach.

Reklama

Podziel się ze znajomymi!