Rozpoczęliśmy nowy cykl PBE, a w nim jedną z głównych atrakcji jest aktualizacja klasy assasynów. Największe zmiany otrzymają Talon, Rengar, LeBlanc i Katarina, a nieco mniejszymi zmianami muszą zadowolić się Akali, Ekko, Fizz, Kha’Zix, Shaco, Zed.
- Sezon 7 – zmiany w dżungli
- Sezon 7 – zmiany przedmiotów
- Sezon 7 – powtórki
- Sezon 7 – Rankedy
- Nowe skórki i inne nowości na PBE
Większe zmiany
Talon
Talon jest pierwotnym zabójcą na zlecenie w League i dlatego dajemy jego atakom więcej precyzji. Wyposażony w nową, przydatną przy przemieszczaniu się umiejętność, Ścieżkę Zabójcy, Talon będzie w stanie pokonać każdą ścianę, aby dorwać cel.
- Umiejętność Bierna
- Umiejętności Talona przez krótki czas ranią bohaterów i potężne potwory, kumulując się do trzech razy. Gdy Talon atakuje podstawowymi atakami w pełni raniony cel, krwawi on obficie, otrzymując przez pewien czas dużą ilość fizycznych obrażeń.
- Q [Zaktualizowane]
- Po doskoku do celu zadaje obrażenia fizyczne. Rzucając tę umiejętność w zwarciu, Talon zalicza trafienie krytyczne. Jeżeli użycie Noxiańskiej Dyplomacji zabija jednostkę, Talon odzyskuje niewielką ilość zdrowia.
- W
- Salwa ostrzy zostaje wystrzelona w określonym kierunku, zadając obrażenia fizyczne i wracając po krótkim czasie. Podczas powrotu, ostrza zadają podwyższone obrażenia i na krótko spowalniają wszystkich trafionych wrogów.
- E [Nowe]
- Wycelowanie w teren pozwala Talonowi na wykonanie wyjątkowo spektakularnego przeskoku. Talon nie jest w stanie przeskoczyć przez ten sam teren przez bardzo długi czas.
- R
- Z miejsca, w którym znajduje się Talon, wystrzeliwuje pierścień ostrzy, zwiększając prędkość ruchu bohatera i na kilka sekund czyniąc go niewidzialnym. Gdy Talon wyjdzie z ukrycia, ostrza skupiają się tam, gdzie się znajduje, zadając obrażenia fizyczne za każdym razem, gdy miną wroga. Jeżeli Talon wyjdzie z ukrycia poprzez użycie podstawowego ataku lub Noxiańskiej Dyplomacji, ostrza skupią się w miejscu, gdzie znajduje się jego cel.
Katarina
Katarina nadal jest tym samym huraganem ostrzy, ale daliśmy jej więcej błyskawicznych sztuczek, aby pomóc wam w uzyskaniu resetu.
- Umiejętność Bierna
- Za każdym razem, gdy umiera wrogi bohater, któremu Katarina niedawno zadała obrażenia, jej czasy odnowienia zostają znacznie skrócone.
- Q [Zaktualizowane]
- Rzuca sztyletem, który zadaje obrażenia magiczne celowi oraz dwóm pobliskim wrogom, po czym upada na ziemię.
Jeśli Katarina podniesie sztylet, zadaje obrażenia magiczne na obszarze wokół siebie.
- Rzuca sztyletem, który zadaje obrażenia magiczne celowi oraz dwóm pobliskim wrogom, po czym upada na ziemię.
- W [Nowe]
- Rzut sztyletem w powietrze na krótki czas daje premię do prędkości ruchu. Po krótkiej chwili Katarina może podnieść sztylet.
- E
- Natychmiast doskakuje do wybranego wroga, sojusznika lub sztyletu. W chwili przybycia Katarina zadaje najbliższemu wrogowi obrażenia magiczne. Jeśli Katarina doskoczy do sztyletu, czas odnowienia Shunpo zostanie znacznie skrócony.
- R
- Atakuje nawałem ostrzy, gwałtownie rzucając nożami w trzech znajdujących się najbliżej bohaterów i zadaje ogromne obrażenia magiczne. Wszyscy trafieni wrogowie otrzymują Głębokie Rany, osłabiające ich zdolność leczenia.
LeBlanc
Chociaż LeBlanc zawsze specjalizowała się w widowiskowych zabójstwach za pomocą kombinacji umiejętności, nie zawsze pasowało to do jej przydomku Oszustka. W tym przedsezonie dodaliśmy jej kilka sztuczek, którymi będzie mogła zwieść ofiary.
- Umiejętność Bierna [Nowe]
- Umiejętności LeBlanc nakładają Znak Złośliwości, który przy użyciu jakiejś umiejętności zostaje zdetonowany i usunięty, zadając dodatkowe obrażenia.
- Q [Nowe]
- Wystrzeliwuje kulę, która zadaje obrażenia przeciwnikowi. Jeśli kula wywoła Znak Złośliwości, zostaje roztrzaskana, pochłaniając znak i zadając obrażenia najbliższemu dostępnemu Znakowi Złośliwości.
- W
- Doskakuje w wybrane miejsce, zadając obrażenia magiczne wszystkim pobliskim jednostkom w momencie przybycia. Ponowne rzucenie Zniekształcenia w ciągu kilku sekund sprawia, że LeBlanc wraca na początkową pozycję.
- E
- Wystrzeliwuje iluzoryczne łańcuchy w wybranym kierunku, zadając obrażenia i krępując pierwszy trafiony cel. Jeśli cel przez chwilę pozostanie skrępowany, otrzyma dodatkowe obrażenia i zostanie unieruchomiony.
- R [Zaktualizowane]
- LeBlanc na krótki czas staje się niewidzialna, tworząc swojego naśladowcę, i rzuca potężniejszą wersję jednej ze swoich podstawowych umiejętności. Naśladowca istnieje jedynie kilka chwil i znika po otrzymaniu jakichkolwiek obrażeń od bohaterów lub wież.
Rengar
Przedsezonowe zmiany Rengara mają na celu wyposażenie go w narzędzia, dzięki którym stanie się najlepszym łowcą w League. Z przerobioną Zaciekłością i nowym Kościanym Naszyjnikiem, Rengar jest gotów, aby porwał go Zew Łowców.
- Umiejętność Bierna [Zaktualizowane]
- Kiedy Rengar znajduje się w zaroślach, jego podstawowe ataki sprawiają, że skacze w kierunku celu. Wejście w ten sposób do walki generuje jeden ładunek Zaciekłości. Przy czterech ładunkach kolejna umiejętność Rengara zostaje wzmocniona, dając mu specjalne efekty i zwiększając prędkość ruchu.
- Q [Zaktualizowane]
- Uderza we wrogów stojących przed Rengarem, zadając im obrażenia fizyczne za pomocą precyzyjnych ciosów i generując jeden ładunek Zaciekłości. Przy czterech ładunkach Zaciekłości obrażenia od każdego ciosu są znacznie zwiększone.
- W [Zaktualizowane]
- Wydaje z siebie ryk i generuje jeden ładunek Zaciekłości, zadając obrażenia magiczne i lecząc się za część otrzymanych w ostatnim czasie obrażeń. Użyty przy czterech ładunkach Zaciekłości, usuwa wszystkie działające efekty kontroli tłumu i przez krótki czas zapobiega kolejnym.
- E
- Rzut bolą w wybranym kierunku zadaje obrażenia fizyczne, generuje jeden ładunek Zaciekłości i na krótko spowalnia pierwszego trafionego przeciwnika. Rzut przy czterech ładunkach Zaciekłości sprawia, że bola na krótko unieruchamia pierwszego trafionego przeciwnika.
- R [Zaktualizowane]
- Drapieżne zmysły Rengara przejmują nad nim kontrolę, sprawiając, że zostaje ukryty na dłuższy czas. Będąc w ukryciu, Rengar zwiększa swoją prędkość ruchu i może dostrzec najbliższego wrogiego bohatera z bardzo daleka. Rengar może doskoczyć do ujawnionego bohatera i zadać gwarantowane trafienie krytyczne.
Mniejsze zmiany
Fizz
- Rekin Fizza staje się większy w zależności od tego, jak dużą odległość pokonało Mącenie Wody.
Zed
- Po zabiciu wrogiego bohatera za pomocą Znaku Śmierci, Zed na stałe zyskuje część jego obrażeń od ataku.
Akali
- Akali skacze na krótki dystans, pozostawiając Osłonę Zmierzchu w początkowym miejscu.
Kha’Zix
- Ewolucje Kha’Zixa także ewoluują. Q, W i R zostają zaktualizowane, aby lepiej sprawdzały się przy zabijaniu odizolowanych celów.
Shaco
- Klon Shaco rzuca trzy Zabawki Niespodzianki i powoduje, że w chwili jego śmierci przeciwnicy uciekają.
Ekko
- Umiejętność bierna Ekko już nie spowalnia, ale Chronostrzaskanie aktywuje Równoległą Konwergencję, gdy Ekko cofa się w czasie.
MECHANIKA KRYCIA SIĘ
Aktualizacja zabójców to dobra okazja, by przyjrzeć się bliżej systemowi ukrywania się w League. Mówiąc ogólnie, dzielimy ukrywanie na dwie kategorie, z grubsza na te o długich / średnich czasach trwania efektu (Evelynn) i te o krótkich (Wukong). Przyjmujemy to rozróżnienie i postaramy się, aby bohaterowie należący do każdego z tych obozów byli bardziej podobni w swoim działaniu.
KAMUFLAŻ
Kamuflaż to coś, co nazywamy „strategicznym” ukrywaniem się. Najlepiej przydaje się do przemykania po mapie niezauważenie i przemieszczania się od jednej ofiary do drugiej. Evelynn posiadała tę mechanikę od jakiegoś czasu, a teraz otrzymują ją Rengar i Twitch.
NIEWIDZIALNOŚĆ
Niewidzialność to bardziej „taktyczne” ukrywanie się i z tych dwóch mechanik jest bardziej rozpowszechniona. Efekty niewidzialności nie działają dość długo, aby ich użytkownicy przedostali się z jednej alei do drugiej, ale za to idealnie nadają się do manewrowania podczas walki (czy to w samym jej w środku, czy na początku). Bohaterowie tacy jak Wukong czy LeBlanc posiadają tę właśnie mechanikę.
TOTEMY KONTROLI
Teraz, gdy Rengar i Twitch dołączyli do obozu kamuflażu, będziemy mogli znowu wzmocnić ukrywających się bohaterów. Totemy Wizji zostały zaktualizowane i stały się narzędziami do odbierania wizji: Totemami Kontroli. Totemy Kontroli wciąż dają wizję, ale także są silne w jej odbieraniu — ujawniają i dezaktywują pobliskie totemy i pułapki przeciwników — jednak nie ujawniająniewidzialnych bohaterów.