Aktualizacja: Skrzynie Hextech, bohaterowie itd.

Poszerzenie aktualizacji od deweloperów na temat Skrzyń Hextech, zdobywania bohaterów itd.
Wiemy, że niektórzy są sfrustrowani, a nawet zastanawiają się, czy Riot jest tą samą firmą, którą znali. Gracze są dla nas najważniejsi, a gdy nasze decyzje nie działają tak, jak zakładaliśmy, tracimy wasze zaufanie.
Ostatnio wprowadziliśmy wiele zmian, które w wypadku wielu graczy nie były trafne. Wysłuchaliśmy waszych opinii i jest oczywiste, że są obszary wymagające regulacji.
Dlatego dzisiaj powiemy, co się zmienia, jaki jest cel tych aktualizacji i co robimy, aby gra w League dawała poczucie satysfakcji i była warta czasu, jaki na nią poświęcacie.
Ten wpis uzupełnia filmową aktualizację od deweloperów, która również pojawiła się dzisiaj, i zachęcamy do jej obejrzenia.

Poniżej podajemy krótką listę wprowadzanych zmian, a następnie omawiamy szerzej każdą z nich.
W skrócie:
- 10 Skrzyń Hextech i kluczy – 8 w darmowej Przepustce, 2 za honor.
- Skrzynie Hextech zastąpią darmową skórkę Przepustki bojowej.
- Konsolidujemy fragmenty kluczy w klucze i zaokrąglamy w górę pozostałe fragmenty.
- Koszt wszystkich bohaterów w Niebieskiej Esencji zostanie obniżony o 50%.
- Opóźnienie wypuszczenia błogosławionej skórki Mordekaisera Sahn Uzala w celu wprowadzenia ulepszeń.
- Podniesienie jakości przyszłych darmowych skórek Przepustki bojowej.
- 25 Mitycznej Esencji w płatnej Przepustce bojowej zamiast jednej skórki płatnej Przepustki.
- Powrót do comiesięcznego harmonogramu Clash.
- Twój sklep wraca w patchu 25.06.
- Emporium Niebieskiej Esencji powróci w patchu 25.07.
Skrzynie Hextech
To oczywiste, że dla wielu osób Skrzynie Hextech nie były tylko sposobem zdobywania zawartości, ale też ważnym elementem czerpania satysfakcji z czasu spędzanego w League. Nie rozumieliśmy w pełni, jak są dla was ważne i wprowadziliśmy zmiany, które się nie sprawdziły.
Dlatego skrzynie wracają. Poczynając od patcha 25.05, który pojawi się w przyszłym tygodniu, będziecie mogli zdobyć do dziesięciu skrzyń i kluczy w każdym akcie.
Osiem z nich pojawi się w różnych miejscach darmowej Przepustki zamiast skórki sezonowej i tajemniczej epickiej lub gorszej skórki, ponieważ uznaliście, że wolicie skrzynie. Aby zrobić miejsce w interfejsie na skrzynie, które można zdobyć w Przepustce, będziemy też konsolidować niektóre nagrody takie jak Niebieska Esencja. Nie będziemy zmieniać całkowitej ilości NE, którą można zdobyć w ramach Przepustki, tylko zrobimy niewielkie przesunięcia.
Przywracamy skrzynie poprzez Przepustkę, a nie maestrię bohaterów, ponieważ chcemy, aby były dostępne dla szerszego wachlarza stylów gry. Nieważne, czy gracie w trybach losowymi bohaterami lub z darmowego wyboru, czy macie dużą stajnię bohaterów, czy tylko kilku, chcemy wspierać wasz styl gry.
Dwie pozostałe skrzynie aktu będą dostępne poprzez system honoru. Zdecydowaliśmy się na to, ponieważ w League gra się lepiej, gdy wokół są gracze, którzy poprawiają wasze doświadczenia. Każdy mecz jest kształtowany przez graczy, którzy w nim uczestniczą, a najlepsze momenty wynikają ze świetnej rywalizacji, gry zespołowej i szacunku dla innych. Dlatego szukamy sposobów, by doceniać osoby, które wzorowo zachowują się w grze. Na razie skrzynie honoru będą dostarczane poprzez misje, bo wciąż pracujemy nad systemem honoru.
Zaznaczamy, że skrzynie z Przepustki i za honor będą takimi samymi skrzyniami, jak te zdobywane za maestrię bohaterów. Częstotliwość ich wypadania będzie następująca:
Rodzaj zawartości | % otwartych skrzyń |
Odłamek skórki | 50% |
Odłamek bohatera | 25% |
Trwała emotka | 10% |
Odłamek skórki totemu + 150 dodatkowej Pomarańczowej Esencji | 11,5% |
Trwała ikona przywoływacza + 150 dodatkowej Pomarańczowej Esencji | 3,5% |
Dodatkowe łupy | |
10 Mitycznej Esencji | 3,6% |
Dodatkowa skrzynia + klucz | 10% |
Powyższe zmiany oznaczają, że każdy gracz może zdobyć maksymalnie 60 skrzyń w roku.
Zdobywanie bohaterów
Problemem, szczególnie dla nowych graczy, jest tworzenie własnego składu bohaterów. Z punktu widzenia rozwoju League w przyszłości bohaterowie muszą być łatwiej dostępni, a obniżenie ich ceny powinno w tym pomóc. To oczywiście niejedyny sposób, ale naszym zdaniem dość ważny, a niedawne dyskusje o Niebieskiej Esencji i odłamkach bohaterów jasno pokazały, że powinniśmy już teraz wprowadzić pewne zmiany.
Dlatego obniżamy ceny wszystkich bohaterów w Niebieskiej Esencji o 50% w patchu 25.05.
Skórki
Opóźniamy błogosławionego Mordekaisera, aby poświęcić więcej czasu na realizację jego podstawowej fabuły. Poświęcimy też więcej czasu na ulepszenie wszystkich cech błogosławionych skórek, więc zapewne w tym roku nie w każdym akcie pojawi się nowa, tak jak planowaliśmy.
Dowiedzieliśmy się też, że skórki sezonowe w płatnej Przepustce nie sprawdzają się, dlatego w przyszłości zostaną ulepszone.
W przypadku skórek Przepustki sezonowej jedną z nieprestiżowych skórek wymienimy na 25 Mitycznej Esencji, ponieważ pojawiały się opinie, że w płatnej Przepustce brakuje Mitycznej Esencji oraz że wypuszczamy więcej bohaterów z motywem sezonu, niż ma to sens.
Poza powyższym oraz tym, że zamieniamy skórkę darmowej Przepustki sezonu na skrzynie, ograniczymy ogólną liczbę skórek w sezonie, również w płatnej Przepustce. Dzięki temu skupimy się na mniejszej liczbie skórek, co poprawi ich jakość, tym bardziej, że bohaterowie, których wybieraliśmy, nie zawsze dobrze pasowali.
Od teraz możecie spodziewać się 3 skórek tematycznych w Przepustce, 2 zwykłych skórek i 1 prestiżowej. W akcie 2 skórki w płatnej Przepustce bojowej dostaną Darius (Prestiżowy), Sion i Talon.
I jeszcze jedna uwaga na temat błogosławionych skórek. Zgodnie z waszymi opiniami promocja błogosławionych skórek w kliencie będzie mniej nachalna.
Clash
W ostatniej aktualizacji od deweloperów powiedzieliśmy, że Clash będzie odbywał się rzadziej. Ale wasze reakcje uświadomiły nam, że to co ograniczamy, jest bardzo ważne dla części z was.
Dla tych, którzy kochają Clash, to jest gra w League w czystej postaci – drużyny konsolidują się, planują strategię i walczą na turniejowych warunkach. Zatem wrócimy do comiesięcznego harmonogramu Clash. Marcowy Clash odbędzie się w trybie ARURF, a następnie będziemy mieli tradycyjny Clash na Summoner′s Rift w kwietniu.
Dajcie nam znać w mediach społecznościowych, w jakich proporcjach Summoner′s Rift, ARAM i inne rotacyjne tryby gry powinny pojawiać się przez resztę roku podczas Clashów.
Emporium Niebieskiej Esencji i Twój sklep
Chcemy też zapewnić wszystkich pytających, że zarówno Twój sklep, jak i Emporium Niebieskiej Esencji, już wkrótce pojawią się w swojej pierwszej tegorocznej rundzie. Planujemy Twój sklep w patchu 25.06, a Emporium w patchu 25.07.