Aurelion Sol – umiejętności, gameplay


Reklama

Aurelion Sol jest nowym bohaterem. Będzie nadawał się głównie do dżungli, ale także powinien poradzić sobie na topie. Postać opiera się o obrażenia AP. Poniżej można znaleźć szczegółowy opis umiejętności bohatera wraz z przelicznikami, a także filmem prezentującym jak sobie radzi w praktyce.

aurelion-sol-wallpaper[1]

Statystyki:

  • Zasięg : 550
  • Prędkość poruszania się : 325
  • Bazowe zdrowie: 550
  • Przyrost zdrowia: 80
  • Bazowa regeneracja zdrowia: 1.3
  • Przyrost regeneracji zdrowia: 0.12
  • Bazowa mana: 350
  • Przyrost many: 50
  • Bazowa regeneracja many: 1.2
  • Przyrost regeneracji many: 0.16
  • Bazowe AD: 57
  • Przyrost AD: 3.2
  • Prędkość ataku: 0.625
  • Bazowy Armor : 21
  • Przyrost Armora: 3.5
  • Odporność na magię: 30

BIERNIE: CENTRUM WSZECHŚWIATA

Trzy gwiazdy bez przerwy orbitują wokół Aurelion Sola, zadając 20-97 (+ [.17 + 0.1 na poziom] AP) magicznych obrażeń i nakładając efekty zaklęć na trafionych wrogów.

Q: GWIEZDNA FALA

60/70/80/90/100 many
8 czasu odnowienia

Aurelion Sol ciska jądrem nowopowstałej gwiazdy w wybranym kierunku. Jądro wybucha przy ponownym użyciu umiejętności albo kiedy przekroczy maksymalny zasięg orbitowania jego gwiazd, zada 70/110/150/190/230 (+.65 AP) magicznych obrażeń i ogłuszy wszystkich pobliskich wrogów na 1/1.25/1.50/1.75/2 sekund. Aurelion Sol może przemieszczać się wraz z Gwiezdną Falą, dzięki czemu otrzyma 10% bonusu prędkości poruszania się. Znajdując się blisko niej będzie mógł ją pielęgnować, w wyniku czego fala się zwiększy i w momencie wybuchu zada obrażenia i ogłuszy wrogów na większym obszarze.

W: ASTRALNA EKSPANSJA

40 many i dodatkowo 16/22/28/34/40 many na sekundę
6/5/4/3/2 czasu odnowienia

Biernie: Aurelion Sol przemieszcza swe gwiazdy do zewnętrznego kręgu, i zwiększając ich moc o 10/20/30/40/50.
Przełączenie: Astralna Ekspansja kosztuje manę przy pierwszym użyciu zadaje 150% obrażeń, a następnie zużywa ją co każdą sekundę, kiedy umiejętność jest włączona. Kiedy umiejętność zostanie wyłączona albo kiedy bohaterowi skończy się mana, gwiazdy powracają do swojego pierwotnego położenia.

E: LEGENDARNA KOMETA

60 many
60/55/50/45/40 czasu odnowienia

Biernie: Aurelion Sol kumuluje zwiększającą się prędkość ruchu o 30/35/40/45/50% w miarę ciągłego poruszania się w tym samym kierunku, natomiast przy zmianach kierunku traci prędkość ruchu. Część tej prędkości jest gromadzona w postaci ładunków Prędkości Ucieczki, które zostają całkowicie utracone w momencie otrzymania obrażeń od wrogów.
Użycie: Kiedy Aurelion Sol zbierze 100 ładunków Prędkości Ucieczki, może użyć Legendarnej Komety w celu przyciągnięcia swych orbitujących gwiazd i uniesienia się w powietrze, a następnie przemieścić się ponad terenem na odległość 3000/4000/5000/6000/7000 jednostek. Raz obranego kursu nie można już zmienić, a zadane mu przez wrogów obrażenia spowodują, że Aurelion Sol powróci na ziemię, przywracając swe orbitujące gwiazdy.

R: GŁOS ŚWIATŁA

100 many
120/100/80 czasu odnowienia

Aurelion Sol strzela w wybranym kierunku gwiezdnym ogniem o postaci długiej fali, zadając 200/300/400 (+ .7 AP) obrażeń i spowalniając o 60/70/80% wszystkich trafionych wrogów na 4 sekundy. Pobliscy wrogowie, którzy znajdą się w zasięgu wybuchu, zostaną ponadto odrzuceni do zewnętrznego kręgu Aurelion Sola.

Polskie kwestie
https://www.youtube.com/watch?v=6N7gVaLoPXQ

Skórka

Ashen Lord Aurelion Sol
1350 RP

Czyszczenie dżungli

Video
Video
Reklama

Podziel się ze znajomymi!