Aurelion Sol jest nowym bohaterem. Będzie nadawał się głównie do dżungli, ale także powinien poradzić sobie na topie. Postać opiera się o obrażenia AP. Poniżej można znaleźć szczegółowy opis umiejętności bohatera wraz z przelicznikami, a także filmem prezentującym jak sobie radzi w praktyce.
Statystyki:
- Zasięg : 550
- Prędkość poruszania się : 325
- Bazowe zdrowie: 550
- Przyrost zdrowia: 80
- Bazowa regeneracja zdrowia: 1.3
- Przyrost regeneracji zdrowia: 0.12
- Bazowa mana: 350
- Przyrost many: 50
- Bazowa regeneracja many: 1.2
- Przyrost regeneracji many: 0.16
- Bazowe AD: 57
- Przyrost AD: 3.2
- Prędkość ataku: 0.625
- Bazowy Armor : 21
- Przyrost Armora: 3.5
- Odporność na magię: 30
BIERNIE: CENTRUM WSZECHŚWIATA
Trzy gwiazdy bez przerwy orbitują wokół Aurelion Sola, zadając 20-97 (+ [.17 + 0.1 na poziom] AP) magicznych obrażeń i nakładając efekty zaklęć na trafionych wrogów.
Q: GWIEZDNA FALA
60/70/80/90/100 many
8 czasu odnowienia
Aurelion Sol ciska jądrem nowopowstałej gwiazdy w wybranym kierunku. Jądro wybucha przy ponownym użyciu umiejętności albo kiedy przekroczy maksymalny zasięg orbitowania jego gwiazd, zada 70/110/150/190/230 (+.65 AP) magicznych obrażeń i ogłuszy wszystkich pobliskich wrogów na 1/1.25/1.50/1.75/2 sekund. Aurelion Sol może przemieszczać się wraz z Gwiezdną Falą, dzięki czemu otrzyma 10% bonusu prędkości poruszania się. Znajdując się blisko niej będzie mógł ją pielęgnować, w wyniku czego fala się zwiększy i w momencie wybuchu zada obrażenia i ogłuszy wrogów na większym obszarze.
W: ASTRALNA EKSPANSJA
40 many i dodatkowo 16/22/28/34/40 many na sekundę
6/5/4/3/2 czasu odnowienia
Biernie: Aurelion Sol przemieszcza swe gwiazdy do zewnętrznego kręgu, i zwiększając ich moc o 10/20/30/40/50.
Przełączenie: Astralna Ekspansja kosztuje manę przy pierwszym użyciu zadaje 150% obrażeń, a następnie zużywa ją co każdą sekundę, kiedy umiejętność jest włączona. Kiedy umiejętność zostanie wyłączona albo kiedy bohaterowi skończy się mana, gwiazdy powracają do swojego pierwotnego położenia.
E: LEGENDARNA KOMETA
60 many
60/55/50/45/40 czasu odnowienia
Biernie: Aurelion Sol kumuluje zwiększającą się prędkość ruchu o 30/35/40/45/50% w miarę ciągłego poruszania się w tym samym kierunku, natomiast przy zmianach kierunku traci prędkość ruchu. Część tej prędkości jest gromadzona w postaci ładunków Prędkości Ucieczki, które zostają całkowicie utracone w momencie otrzymania obrażeń od wrogów.
Użycie: Kiedy Aurelion Sol zbierze 100 ładunków Prędkości Ucieczki, może użyć Legendarnej Komety w celu przyciągnięcia swych orbitujących gwiazd i uniesienia się w powietrze, a następnie przemieścić się ponad terenem na odległość 3000/4000/5000/6000/7000 jednostek. Raz obranego kursu nie można już zmienić, a zadane mu przez wrogów obrażenia spowodują, że Aurelion Sol powróci na ziemię, przywracając swe orbitujące gwiazdy.
R: GŁOS ŚWIATŁA
100 many
120/100/80 czasu odnowienia
Aurelion Sol strzela w wybranym kierunku gwiezdnym ogniem o postaci długiej fali, zadając 200/300/400 (+ .7 AP) obrażeń i spowalniając o 60/70/80% wszystkich trafionych wrogów na 4 sekundy. Pobliscy wrogowie, którzy znajdą się w zasięgu wybuchu, zostaną ponadto odrzuceni do zewnętrznego kręgu Aurelion Sola.
Polskie kwestie
https://www.youtube.com/watch?v=6N7gVaLoPXQ
Skórka
1350 RP
Czyszczenie dżungli