Aurora – umiejętności
Wkrocz z Aurorą do świata duchów League of Legends w patchu 14.14.
Urodzona w vastajańskim plemieniu Bryni w freljordzkiej wiosce Aamu Aurora dorastała z wyjątkową umiejętnością dostrzegania zasłony oddzielającej świat duchowy od materialnego. Wobec barier w komunikowaniu się z członkami swego plemienia, Aurora wybrała towarzystwo otaczających ją duchów. A ponieważ pragnęła dowiedzieć się czegoś więcej o ich świecie, opuściła swoją wioskę i wyruszyła w podróż po Freljordzie.
Jednocześnie widzę świat duchowy i materialny.
Obracając się wśród lokalnych duchów, nawiązała przyjaźń z zapomnianym półbogiem Hestrelkiem (lub Haestryrem) i znalazła nowy cel: stać się na tyle silną, by pomóc swojemu nowemu przyjacielowi.
UMIEJĘTNOŚCI:
Umiejętność bierna — Duchowe Wsparcie
Jeśli Aurora 3 razy zada wrogowi obrażenia swoją umiejętnością lub atakiem, wówczas zada też obrażenia magiczne i egzorcyzmuje dla siebie ducha, wchodząc przy tym w tryb duchowy, dzięki czemu zyska prędkość ruchu i wzmocnienie leczenia na 3 sekundy.
Za każdego dodatkowego ducha, który podąża za Aurorą, premia trybu duchowego rośnie o 5%.
Q — Podwójny Urok
Wysyła ukierunkowany wybuch przeklętej energii, który zadaje obrażenia magiczne trafionym wrogom i oznacza ich duchową energią.
Ponowne użycie: Aurora kończy klątwę i przyciąga do siebie duchową energię, zadając obrażenia magiczne wrogom, przez których ta energia przeniknie.
W — Przez Zasłonę
Wykonanie skoku w określonym kierunku. Lądując, Aurora przenika do świata duchowego, staje się niewidzialna i na kilka sekund wchodzi w tryb duchowy.
Udziały w zabójstwach wrogich bohaterów resetują czas odnowienia tej umiejętności.
E — Dziwaczenie
Wysyła wybuch duchowej magii zadający obrażenia magiczne i nakładający spowolnienie na danym obszarze.
Aurora nieco odskoczy w tył przy rzuceniu.
R — Pomiędzy Światami
Wysyła impuls duchowej energii, która zadaje obrażenia magiczne i spowalnia wrogów.
Obszar łączy się ze światem duchowym, zapewniając Aurorze wzmocnienie trybu duchowego i umożliwiając jej przemieszczanie się z jednego końca tego obszaru na drugi.
Wrogowie, którzy spróbują przekroczyć granicę obszaru, odnoszą obrażenia magiczne, zostają spowolnieni i zostają zepchnięci do środka obszaru.