Aurora – umiejętności

League of Legends

Reklama

Wkrocz z Aurorą do świata duchów League of Legends w patchu 14.14.


Urodzona w vastajańskim plemieniu Bryni w freljordzkiej wiosce Aamu Aurora dorastała z wyjątkową umiejętnością dostrzegania zasłony oddzielającej świat duchowy od materialnego. Wobec barier w komunikowaniu się z członkami swego plemienia, Aurora wybrała towarzystwo otaczających ją duchów. A ponieważ pragnęła dowiedzieć się czegoś więcej o ich świecie, opuściła swoją wioskę i wyruszyła w podróż po Freljordzie.

Video

Jednocześnie widzę świat duchowy i materialny.

Obracając się wśród lokalnych duchów, nawiązała przyjaźń z zapomnianym półbogiem Hestrelkiem (lub Haestryrem) i znalazła nowy cel: stać się na tyle silną, by pomóc swojemu nowemu przyjacielowi.

UMIEJĘTNOŚCI:

Umiejętność bierna — Duchowe Wsparcie

Jeśli Aurora 3 razy zada wrogowi obrażenia swoją umiejętnością lub atakiem, wówczas zada też obrażenia magiczne i egzorcyzmuje dla siebie ducha, wchodząc przy tym w tryb duchowy, dzięki czemu zyska prędkość ruchu i wzmocnienie leczenia na 3 sekundy.

Za każdego dodatkowego ducha, który podąża za Aurorą, premia trybu duchowego rośnie o 5%.

Q — Podwójny Urok

Wysyła ukierunkowany wybuch przeklętej energii, który zadaje obrażenia magiczne trafionym wrogom i oznacza ich duchową energią.

Ponowne użycie: Aurora kończy klątwę i przyciąga do siebie duchową energię, zadając obrażenia magiczne wrogom, przez których ta energia przeniknie.

W — Przez Zasłonę

Wykonanie skoku w określonym kierunku. Lądując, Aurora przenika do świata duchowego, staje się niewidzialna i na kilka sekund wchodzi w tryb duchowy.

Udziały w zabójstwach wrogich bohaterów resetują czas odnowienia tej umiejętności.

E — Dziwaczenie

Wysyła wybuch duchowej magii zadający obrażenia magiczne i nakładający spowolnienie na danym obszarze.

Aurora nieco odskoczy w tył przy rzuceniu.

R — Pomiędzy Światami

Wysyła impuls duchowej energii, która zadaje obrażenia magiczne i spowalnia wrogów.

Obszar łączy się ze światem duchowym, zapewniając Aurorze wzmocnienie trybu duchowego i umożliwiając jej przemieszczanie się z jednego końca tego obszaru na drugi.

Wrogowie, którzy spróbują przekroczyć granicę obszaru, odnoszą obrażenia magiczne, zostają spowolnieni i zostają zepchnięci do środka obszaru.

Reklama
Czytaj więcej