Riot odpowiedział na pytanie, w jaki sposób podchodzi do balansu Senny, żeby była dobra jako wspierająca, ale nie za silna jako prowadząca.
Poza umiejętnością bierną możemy uwzględnić inne korekty, takie jak skalowanie się Senny z systemem przedmiotów. W roli wsparcia Senna ma dostęp do zestawów przedmiotów z mocą umiejętności i wzmacnianie ich współczynników może jej pomóc w sposób, który będzie mniej istotny dla roli prowadzącej. Z drugiej strony Senna w roli prowadzącej ma lepszy timing dla potężnych przedmiotów z obrażeniami od ataku, takich jak Ostrze Nieskończoności, co sprawia, że dostosowanie jej współczynnika obrażeń krytycznych jest skutecznym narzędziem, jeśli potrzebuje zmian w roli prowadzącej.
Ogólnie chcemy, by jako prowadząca i wspierająca Senna była blisko tego samego poziomu mocy, ale nie musi osiągać takiego samego współczynnika zwycięstw w obu rolach. Idealnie byłoby, gdyby w obu rolach sprawiała wrażenie dobrej, nie będąc jednocześnie w żadnej na tyle silna, że bylibyśmy zmuszeni do zlikwidowania drugiej. Mam nadzieję, że będziemy w stanie ją dostosowywać i zachować oba style gry przez wiele lat, ale jeśli okaże się to niemożliwe, naszym priorytetem jest Senna w roli wspierającej, a nie prowadzącej.