Battlefield 1 ma najbardziej lubiany trailer na YT i bije na głowę Call of Duty
DICE podjęło spore ryzyko robiąc grę o Pierwszej Wojnie Światowej. Najwyraźniej to ryzyko się opłaci.
Statystyki na YouTube oczywiście nie muszą świadczyć o sukcesie. Jednak obok takich liczb ciężko przejść obojętnie. Trailer najnowszego Battlefielda ma ponad 26 milionów odsłon, przy czym łapek w górę zaliczył 1,4 miliona, przy negatywnych ocenach liczących 24 tysiące. To doskonały wynik.
Porównując to chociażby ze zwiastunem Fallouta 4, który potrzebował 11 miesięcy, by obejrzano go 19 milionów razy. Na ten moment film ma prawie 300 tysięcy łapek w górę. Idąc dalej i porównując BF1 z najnowszym CoDem statyki potrafią lekkie zmieszanie. Call of Duty bije rekordy, ale negatywnych ocen. Pod zwiastunem obecnie najgorzej przyjętej odsłony serii wisi 1,8 miliona łapek w dół.