Bohater przykuty łańcuchami do potwora – koncept postaci od Riotu


Riot podzielił się jednym z niezrealizowanych konceptów.


Pracownik podzielił się swoimi wspomnieniami, jak 7 lat temu projektowali bohatera zdolnego przemieszczać dziką bestię po całej mapie. Ostatecznie pomysł porzucono ze względu na ograniczenia technologiczne. AI mające „obsługiwać” potwora okazało się zbyt słabe.

Główną mechaniką pogromcy miał być przykuty do niego łańcuchami stwór. Będąc blisko potwora, poruszaliśmy się szybciej, ale im dalej, tym wolniej — łańcuch napinał się.

W koncepcie mieliśmy silny obszar polegający na punktach. Jeżeli chcieliśmy je zmienić, należało przesunąć stwora. Możliwości na to były dwie:

  • Powolne przeciąganie naszego kolegi do innej lokalizacji
  • Nakazanie przeskoczenia za pomocą umiejętności

Superumiejętność również bazowała na łańcuchu. Po jej użyciu nasza bestia zrywała się tymczasowo z łańcucha i siała spustoszenie po mapie, dodatkowo dając nam potężne wzmocnienie. To właśnie ta umiejętność bazowała na sztucznej inteligencji, która była niewystarczająca.

Jeden z graczy porównał bohatera do odwrotnej Orianny, co w pełni poparł pracownik. Być może kiedyś firma postanowi wprowadzić coś podobnego do gry, na ten moment pozostaje nam czekać.


Podziel się ze znajomymi!