Bohaterowie Heroes of the Storm zmierzają do Odlewni Volskaya


Pakujcie najcieplejszy zimowy pancerz, bo przed Wami nowe, mroźne pole bitwy, które trafi do gry wraz z kolejną obszerną aktualizacją Heroes of the Storm

Witaj w Odlewni Volskaya

Po pierwsze – zabieramy graczy w podróż przez Nexus do naszego najnowszego pola bitwy – skutej lodem Odlewni Volskaya. To pokryte śniegiem rozległe pole bitwy z trzema alejami, w którym należy przejmować kontrolę nad punktami przechwytywania w stylu Overwatch. Odlewnia pełna jest ruchomych taśm transportowych, a nagrodą za zrealizowanie wytycznych jest gigantyczny mech, za którego sterami mogą zasiąść gracze.

Nowi bohaterowie wkraczają do Nexusa

Dwójka nowych bohaterów z uniwersum Overwatch już wkrótce dołączy do walki w Nexusie:

  • Złomiarz –u boku tego dystansowego Zabójcy każdy dzień zapowiada się bombowo.
  • Ana –Uzdrowicielka, która leczy znaczne obrażenia u sojuszników celnymi trafieniami i potrafi zablokować leczenie u przeciwników. Aby dowiedzieć się więcej o jej zdolnościach, obejrzyj poświęcony jej materiał wideo.

 Nowa bójka i zadanie

  • Wraz z tą obszerną aktualizacją w grze pojawi się także nowe wydarzenie – Mania Pachimari. Znajdź złote pachimari i zdobądź portret, emotkę, sztandar i graffiti inspirowane tym uroczym stworkiem.
  • Wypróbuj naszą nową, dynamiczną, wysokooktanową i zmechanizowaną bójkę o nazwie Bójki Robotów.

 Nowe skórki i wierzchowce

  • Wypróbuj nowe skórki, w tym Anę Dzierzbę oraz Feldmarszałka Variana.
  • Ruszaj do walki w wielkim stylu na grzbiecie Niebiańskiego raptoralub rzadkiego okazu Niewidzialnego konia.

 Mecze pokazowe w Odlewni Volskaya

Gale Force Esports zmierzy się w Odlewni Volskaya z Team Freedom! Dwaj giganci z Ameryki Północnej zmierzą się ze sobą na naszej najnowszej mapie podczas pokazu złożonego z pięciu meczów. Podczas relacji na żywo komentarz na najwyższym poziomie (w języku angielskim) zapewnią Jacob „SolidJakeGG” Kulinski oraz Josh „Jhow” Howard. Transmisja odbędzie się 21 września o godz. 19:00 na kanale Twitch.tv/blizzheroes.

Nowa bohaterka: Ana

Strzelec Wyborowy

Rola: Pomocnik

Opis: Bohaterka, która leczy znaczne obrażenia u sojuszników celnymi trafieniami i potrafi zablokować leczenie u przeciwników.

Zdolności podstawowe

  • Strzałka Lecząca (Q)
    • Ana wystrzeliwuje strzałkę, która leczy pierwszego trafionego bohatera sojuszniczego i przywraca mu 250 pkt. zdrowia.
      • Koszt: 15 pkt.
      • Liczba ładunków: 1
      • Czas odnowienia: 2 sek.
    • Granat Biotyczny (W)
      • Ana ciska granatem w wybrany obszar. Trafieni bohaterowie sojuszniczy zostają uleczeni i odzyskują 175 pkt. zdrowia, a skuteczność otrzymywanego przez nich leczenia wzrasta o 25% na 3 sek. Trafieni przeciwnicy otrzymują 60 pkt. obrażeń, a skuteczność otrzymywanego przez nich leczenia spada o 100% na 2 sek.
        • Koszt: 50 pkt.
        • Czas odnowienia: 16 sek.
      • Strzałka Usypiająca (E)
        • Ana wystrzeliwuje strzałkę, która usypia pierwszego trafionego wrogiego bohatera i ogłusza go na 3 sek. Efekty uśpienia kończą działanie natychmiast, gdy cel otrzyma obrażenia po upływie pierwszych 0,5 sek. Nie można stosować wobec bohaterów wewnątrz pojazdów.
          • Koszt: 50 pkt.
          • Czas odnowienia: 14 sek.

Zdolności bohaterskie

  • Nanowzmocnienie (R1)
    • Natychmiast wzmacnia bohatera sojuszniczego, przywracając mu 200 pkt. many. Przez kolejne 8 sek. wzmocniony bohater zyskuje premię 30% do mocy zaklęć, a czasy odnowienia jego zdolności podstawowych upływają o 150% szybciej. Nie można użyć na Anie.
      • Koszt: 75 pkt.
      • Czas odnowienia: 60 sek.
  • Oko Horusa (R2)
    • Ana przyjmuje pozycję snajperską, dzięki czemu może wystrzeliwać wyspecjalizowane pociski (maksymalnie 8) o nieograniczonym zasięgu. Pociski trafiają pierwszego bohatera (sojusznika lub wroga) lub pierwszą wrogą budowlę na swojej drodze. Sojusznicy odzyskują 300 pkt. zdrowia, a wrogowie otrzymują 175 pkt. obrażeń. Obrażenia zadawane budowlom są zmniejszone o 50%. Kiedy Oko Horusa jest aktywne, Ana nie może się przemieszczać.
      • Koszt: 75 pkt.
      • Czas odnowienia: 60 sek.

Talenty

Poziom bohatera (Ranga) Talent Opis
1 [W] Kalibracja Granatu Zadanie: Trafiaj wrogich bohaterów Granatem Biotycznym. Nagroda: Po trafieniu 10 bohaterów Granat Biotyczny zadaje obrażenia zwiększone o 75% za każdego trafionego bohatera (sojusznika lub wroga).

Nagroda: Po trafieniu 20 bohaterów czas działania Granatu Biotycznego na sojuszników wzrasta z 3 do 12 sek., a promień działania efektu leczenia wzrasta o 100%.

1 [E] Przeszywające Strzałki Zadanie: Trafiaj bohaterów Strzałką Usypiającą. Nagroda: Po trafieniu 10 bohaterów Strzałka Usypiająca zaczyna trafiać 2 bohaterów, a jej zasięg wzrasta o 50%.

Nagroda: Po trafieniu 20 bohaterów Strzałka Lecząca zaczyna trafiać 2 bohaterów, a jej zasięg wzrasta o 50%.

1 [Q] Wymienny Magazynek Zadanie: Nałóż efekty 5 Dawek na wrogiego bohatera. Nagroda: Po osiągnięciu maksymalnej dawki 5 razy Dawki zadają przeciwnikom objętym działaniem 5 z nich obrażenia zwiększone o 50%.

Nagroda: Po osiągnięciu maksymalnej dawki 15 razy dostępna staje się zdolność Dynamiczne Przeładowanie, którą można aktywować, aby natychmiast zyskać 3 ładunki Strzałki Leczącej.

4 [W] Atak z Powietrza Aktywuj, aby Ana użyła Granatu Biotycznego o zasięgu zwiększonym o 275%. Granaty ciśnięte w ten sposób lądują po upływie 4 sek.

Działanie pasywne: Skraca czas odnowienia Granatu Biotycznego o 4 sek.

4 Przedawkowanie Trafianie przeciwników Strzałką Usypiającą i Granatem Biotycznym obejmuje ich działaniem 2 Dawek.
4 [Aktywowany] Celownik Optyczny Można aktywować Dzierzbę, aby zwiększyć pole widzenia Any o 112,5% oraz zasięg ataków podstawowych o 2, ale zmniejszyć jej szybkość ruchu o 20%. Zdolność działa, dopóki nie zostanie anulowana.
7 [E] Tymczasowe Oślepienie Po zakończeniu działania efektów Strzałki Usypiającej cele zostają oślepione na 2 sek.
7 [Działanie pasywne] Środek Otumaniający Każda Dawka działająca na bohatera zmniejsza jego moc zaklęć o 15%.
7 [Aktywowany] Osłabiająca Strzałka Aktywuj, aby Ana wystrzeliła strzałkę, która zmniejsza obrażenia zadawane przez pierwszego trafionego wrogiego bohatera o 50% na 4 sek.
10 [R1] Nanowzmocnienie Natychmiast wzmacnia bohatera sojuszniczego, przywracając mu 200 pkt. many. Przez kolejne 8 sek. wzmocniony bohater zyskuje premię 30% do mocy zaklęć, a czasy odnowienia jego zdolności podstawowych upływają o 150% szybciej. Nie można użyć na Anie.
10 [R2] Oko Horusa Ana przyjmuje pozycję snajperską, dzięki czemu może wystrzeliwać wyspecjalizowane pociski (maksymalnie 8) o nieograniczonym zasięgu. Pociski trafiają pierwszego bohatera (sojusznika lub wroga) lub pierwszą wrogą budowlę na swojej drodze. Sojusznicy odzyskują 300 pkt. zdrowia, a wrogowie otrzymują 175 pkt. obrażeń. Obrażenia zadawane budowlom są zmniejszone o 50%. Kiedy Oko Horusa jest aktywne, Ana nie może się przemieszczać.
13 [Q] Serum Przyspieszające Strzałka Lecząca zapewnia objętym jej działaniem bohaterom premię 25% do szybkości ruchu na 2 sek.
13 [Q] Oczyszczająca Strzałka Strzałka Lecząca usuwa z celu efekty unieruchomienia i spowolnienia, a także leczy go wówczas o 20% skuteczniej.
13 [Q] Sole Trzeźwiące Strzałka Lecząca usuwa efekty ogłuszenia z celu i zapewnia mu wówczas 50 pkt. pancerza na 2 sek.
16 [Q] Strzelec Wyborowy Skuteczność leczenia Strzałką Leczącą wzrasta o 5% za każdym razem, kiedy przywraca ona zdrowie bohaterowi, maksymalnie do 50%. Premia ta zeruje się, jeśli Strzałka Lecząca nie trafi bohatera.
16 [Q] Skoncentrowana Dawka Zwiększa skuteczność leczenia Strzałką Leczącą o 10% za każdą Dawkę działającą na wrogich bohaterów.
16 [W] Leczenie Kontaktowe Skuteczność leczenia Granatem Biotycznym wzrasta o 30% za każdego trafionego bohatera (wroga lub sojusznika).
20 [R1] Nanonasycenie Sojusznicy objęci działaniem Nanowzmocnienia odzyskują w postaci zdrowia równowartość 50% zadanych obrażeń od zaklęć.
20 [R2] Przewaga Balistyczna Pociski wystrzelone przy pomocy Oka Horusa wybuchają przy trafieniu i leczą pobliskich sojuszników, przywracając im 300 pkt. zdrowia, oraz zadają pobliskim wrogim bohaterom 150 pkt. obrażeń.
20 Dawka Usypiająca Po nałożeniu na bohaterów efektów 5 Dawek, zostają oni uśpieni na 2 sek.
20 Strzelanie Dynamiczne Ataki podstawowe zwiększają szybkość ataku o 10% na 4 sek., maksymalnie do 100%.
20 Ustawienia Niestandardowe Zwiększa premię do zasięgu ataku podstawowego zapewnianą przez Celownik Optyczny z 2 do 4.

Podziel się ze znajomymi!