Dowiedzcie się, kto jest przyjacielem, a kto pożywieniem Briar w patchu 13.18
Nieudany eksperyment Czarnej Róży, nieopanowana żądza krwi Briar wymagała specjalnych dyb mających pomóc skupić się jej oszalałemu umysłowi. Po latach zamknięcia ta żywa broń wyzwoliła się ze swych pęt i wyszła na świat. Dziś nikt jej już nie kontroluje. Podąża tylko za swym głodem wiedzy i krwi. Delektuje się okazjami, by sobie pofolgować, nawet jeśli powstrzymanie szału na nowo nie jest łatwe.
Umiejętność bierna — Karmazynowa Klątwa

Briar zyskuje zwiększone leczenie w zależności od swojego brakującego zdrowia, a jej ataki i umiejętności nakładają na krótko kumulujące się krwawienie. Krwawienie zadaje obrażenia fizyczne zależne od liczby ładunków i leczy Briar za procent czystych obrażeń.
Briar nie ma podstawowej regeneracji zdrowia, a jej umiejętności kosztują zdrowie.
Q — Zawrót Głowy

Briar skacze do celu, ogłuszając go na krótko, zadając obrażenia fizyczne i zmniejszając pancerz.
Briar przestanie traktować priorytetowo bohaterów, jeśli rzuci tę umiejętność na stwora lub potwora w czasie trwania Krwawego Szału.
W — Krwawy Szał/Przekąszenie

Briar skacze w wybrane miejsce i wpada w Krwawy Szał, przez pewien czas prowokując samą siebie, z najbliższym wrogiem jako celem (priorytetowo traktując bohaterów). W Krwawym Szale zyskuje prędkość ataku i ruchu, a jej ataki zadają obrażenia fizyczne także wokół głównego celu.
Briar może ponownie użyć tej umiejętności, aby wzmocnić swój następny atak. Atak ten zada obrażenia fizyczne zależne od brakującego zdrowia i leczy Briar za znaczny procent zadanych obrażeń.
E — Mrożący Okrzyk

Ładowanie: Briar wychodzi z Krwawego Szału i gromadzi energię, zyskując zmniejszenie obrażeń i przywracając sobie zdrowie.
Użycie: Briar wydaje z siebie krzyk, który zadaje obrażenia zależne od czasu ładowania i spowalnia na krótki czas. Po pełnym naładowaniu krzyk odrzuca, zadając dodatkowe obrażenia przeciwnikom, którzy uderzą w ścianę, i ogłuszając ich.
R — Pewna Śmierć

Briar kopie hemolit i leci do pierwszego trafionego bohatera, oznaczając go jako ofiarę. Lądując, zadaje duże obrażenia fizyczne pobliskim wrogom i sprawia, że uciekają. Następnie przechodzi w stan wzmocnionego Krwawego Szału i ściga swoją ofiarę, dopóki jedno z nich nie zginie. W tym czasie zyskuje pancerz, odporność na magię i dodatkową prędkość ruchu.