Co dalej z przedsezonem 2021?


Dalsze wnioski wyciągnięte na podstawie przedsezonu.


Podsumujmy szybko naszą ocenę postępów i realizacji planowanych celów przedsezonu.

 

  • Cel 1: ogólna równowaga rozgrywki i tempo gry
    • Czy ogólne parametry gry takie jak czas trwania rozgrywki, narastanie przewagi, siła obrażeń osiągnęły prawidłowe wartości?
    • Jesteśmy obecnie zadowoleni z narastania przewagi i czasu trwania rozgrywki.
    • Obrażenia eksplozywne były początkowo zbyt duże, sytuacja poprawiła się wraz ze zmianami z patcha 10.24, ale wciąż są za wysokie w porównaniu do naszych długoterminowych planów. Zatem następna runda redukcji obrażeń eksplozywnych zostanie przeprowadzona w patchu 11.1.
  • Cel 2: ogólne wyważenie pozycji i klas
    • Czy wszystkie klasy dają takie same szanse na sukces i pozwalają odnieść go w prawidłowy sposób?
    • Zaczynaliśmy (zgodnie z oczekiwaniami) z kilkoma mocnymi (obrońcy, bohaterowie z mocą umiejętności, niektórzy zabójcy) i kilkoma słabymi (prowadzący i zaklinacze) klasami.
    • Mamy nadzieję, że dzięki zmianom w patchu 10.25 uzyskaliśmy dość zrównoważony stan (wzmocnienia dla prowadzących i zaklinaczy, osłabienia dla obrońców).
  • Cel 3: zindywidualizowany wybór przedmiotów, zdrowy stan gry i satysfakcja
    • Czy każdy bohater ma dostęp do szerokiego wachlarza wyboru, tak jak zamierzaliśmy, oraz czy zestawy przedmiotów zapewniają satysfakcję i synergię ze stylem gry?
    • Początkowe wyniki wyglądają obiecująco dla przeszło połowy składu: bohaterowie mają szerszy wybór i bardziej satysfakcjonujące zestawy.
    • W pierwszych wiosennych patchach pojawi się więcej zindywidualizowanych przedmiotów i przesunięć bohaterów pokazujących pełen potencjał nowego systemu.


Podziel się ze znajomymi!