Dalsze wnioski wyciągnięte na podstawie przedsezonu.
Podsumujmy szybko naszą ocenę postępów i realizacji planowanych celów przedsezonu.
- Cel 1: ogólna równowaga rozgrywki i tempo gry
- Czy ogólne parametry gry takie jak czas trwania rozgrywki, narastanie przewagi, siła obrażeń osiągnęły prawidłowe wartości?
- Jesteśmy obecnie zadowoleni z narastania przewagi i czasu trwania rozgrywki.
- Obrażenia eksplozywne były początkowo zbyt duże, sytuacja poprawiła się wraz ze zmianami z patcha 10.24, ale wciąż są za wysokie w porównaniu do naszych długoterminowych planów. Zatem następna runda redukcji obrażeń eksplozywnych zostanie przeprowadzona w patchu 11.1.
- Cel 2: ogólne wyważenie pozycji i klas
- Czy wszystkie klasy dają takie same szanse na sukces i pozwalają odnieść go w prawidłowy sposób?
- Zaczynaliśmy (zgodnie z oczekiwaniami) z kilkoma mocnymi (obrońcy, bohaterowie z mocą umiejętności, niektórzy zabójcy) i kilkoma słabymi (prowadzący i zaklinacze) klasami.
- Mamy nadzieję, że dzięki zmianom w patchu 10.25 uzyskaliśmy dość zrównoważony stan (wzmocnienia dla prowadzących i zaklinaczy, osłabienia dla obrońców).
- Cel 3: zindywidualizowany wybór przedmiotów, zdrowy stan gry i satysfakcja
- Czy każdy bohater ma dostęp do szerokiego wachlarza wyboru, tak jak zamierzaliśmy, oraz czy zestawy przedmiotów zapewniają satysfakcję i synergię ze stylem gry?
- Początkowe wyniki wyglądają obiecująco dla przeszło połowy składu: bohaterowie mają szerszy wybór i bardziej satysfakcjonujące zestawy.
- W pierwszych wiosennych patchach pojawi się więcej zindywidualizowanych przedmiotów i przesunięć bohaterów pokazujących pełen potencjał nowego systemu.