CS:GO Aktualizacja 10.06.2016

Reklama
Valve podzieliło się nieco bardziej obszerną aktualizacją, która skupia się głównie na ogólnych poprawkach, ale nie zabrakło także zmian w mapach takich jak Cobblestone, Mirage i Nuke. Dodatkowo teraz na oficjalnych serwerach, nie będziemy mieli możliwości oddania głosy na koniec rundy na tą samą mapę.
Ogólne
- Sojusznik popełniający samobójstwo przyczynia się do tego, że przeciwnik otrzymuje nagrodę pieniężną.
- Na oficjalnych serwerach Valve, obecna mapa na której gramy, jest wykluczona z możliwości oddania na nią głosu na koniec meczu.
- Opcja mp_endmatch_votenextmap_keepcurrent teraz domyślnie oznaczona jest jako 1, czyli na obecną mapę nie będzie można oddać głosu
- Hitboxy gracza znajdziemy teraz pod komendą cl_weapon_debug_show_accuracy 2
- Naprawiono błąd z brakiem wyświetlania Coin w ekwipunku
- Dodano komendę concommand spec_player_by_accountid, która zamienia obserwatora na gracza z danym SteamID.
- Dodano komendę spec_lock_to_accountid, która blokuje danego obserwatora w trybie spektatora.
Mapy
Cobblestone
- Dodano schody na platformę po stronie B
- Zaktualizowano model kolizji drzewa
- Naprawiono błąd renderowania modelu w ścianie, który znajduje się w pobliżu bombsite A
- Naprawiono różne błędy
- Naprawiono przejrzystość w przejściu podziemnym
Mirage
- Naprawiono pixelwalki od strony sprawna CT
- Naprawiono kilka małych niedociągnięć na bombsite A
- Naprawiono małe niedociągnięcia na shorcie i midzie
- Van wydaje dźwięki, jeżeli się po nim chodzi
- Zmieniono dźwięki kroków w apartamentach na B
- Naprawiono potencjalny błąd renderowania w modelu w ścianie od strony CT
- Drobne poprawki innych błędów
Nuke
- Dodano drabinę na bombsite B
- Usunięto przezroczystość na silosie na punkcie B
- Poprawiono spot na sprawnie CT, gdzie można było zgubić bombę
- Różne drobne inne poprawki
- Dodano bardziej dokładny model kolizji na bomsite, który stosowane jest na Mirage, Inferno i Cache
- Dodano dokładniejszy model kolizji dla beczek
Reklama