CS:GO Aktualizacja 16.06.2016 – Gamma Case

Branża Gier

Reklama

W Counter-Strike: Global Offensive pojawiła się dosyć duża aktualizacja, która zawiera sporą liczbę poprawek, ale poza tym Valve dodało nowe skrzynie Gamma Case wraz z nowymi nożami. Pojawiły się także aktualizacje dźwięków i zmiany w zdobywanym doświadczeniu.

Gamma Case

M4A1-S – Mecha Industries

01

Glock-18 – Wasteland Rebel

02

P2000 – Imperial Dragon

03

SCAR-20 – Bloodsport

04

M4A4 – Desolate Space

05

AWP – Phobos

06

R8 Revolver – Reboot

07

AUG – Aristocrat

08

Sawed-Off – Limelight

09

P90 – Chopper

10

Five-SeveN – Violent Daimyo

11

P250 – Iron Clad

12

Nova – Exo

13

PP-Bizon – Harvester

14

MAC-10 – Carnivore

15

Tec-9 – Ice Cap

16

SG 553 – Aerial

17

18

19

20

21

22

23

  • Dodano skrzynię Gamma Case, która zawiera 17 nowych skinów dla broni i 6 skinów dla noży
  • Operacja Wildfire została wycofana i nie można jej już kupić.

Doświadczenie

  • Nowi gracze CS:GO będą zdobywać więcej doświadczenia podczas wbijania poziomów
  • Gry rakingowe dla nowych graczy są już dostępne od 2 poziomu a nie 3

Matchmaking Prime

  • Konta które nie zostałe zweryfikowane telefonicznie lub nie otrzymało się 21 poziomu lub medalu zasługi będą oznaczone jako Prime
  • Konta Prime będą dobierane między innymi kontami Prime
  • Podczas gier wszyscy gracze muszą mieć status Prime, aby móc ze sobą zagrać

Dźwięk

  • Bronie wydają inny dźwięk jeżeli mamy mało amunicji
  • Zaktualizowano dźwięki broni Mag7, M249, Negev
  • Granat dymny otrzymał nowy dźwięk, aby nie zakłócać rozbrajania bomby
  • Nowe dźwięki czatu w poczekalni

Ogólne

  • W klasycznych trybach gry zdobytych pieniędzy nie można wykorzystać podczas tej samej rundy
  • Samobójstwo lub rozłączenie gracza podczas rozgrzewki nie będzie karane podczas rozgrzewki
  • Jeżeli gracz przeżyje grając botem, zostanie odpowiednio nagrodzony na koniec rundy
  • Usunięto 2.5 sekundy przez które gracz mógł się połączyć zanim ekran się odmrozi
  • Podniesiono limit mp_halftime_duration values do 5 minut
  • Dodano komendę v_spec_post_death_additional_time, któa pozwala na dodanie opóźnienia podczas przełączania między obserwowanymi graczami
  • Komenda convar sv_alltalk została zatępiona przez sv_talk_enemy_dead i sv_talk_enemy_alive
  • Trybie klasycznym żywi gracze mogą tylko rozmawiać ze swoim zepsołem
Reklama
Czytaj więcej