Czy zimowe SR powróci?


Czy zamierzacie przywrócić Zimowe Summoner’s Rift lub inne zmiany w wyglądzie Rift?


Aktualizacje mapy stworzone na potrzeby takich wydarzeń jak Snowdown i Arcade zawsze zapewniały graczom frajdę (i szczerze mówiąc, nam także). Ich wadą jest to, że nie są zbyt trwałe i często brakuje im głębi. Dlatego zamiast co roku robić kilka takich mniejszych skórek mapy, skupiliśmy się na stworzeniu bardziej wciągającego środowiska, które gracze mogą eksplorować przez dłuższy czas.

Najnowszym przykładem takiego podejścia jest przeniesienie rozgrywki w trybie Nexus Blitz — który teraz będzie się częściej pojawiać jako część wydarzeń — w piękny (i tajemniczy) las Ionii. Kolejnym przykładem jest aktualizacja wprowadzająca szczeliny żywiołów podczas ostatniego przedsezonu.

Czyli… czy kiedykolwiek przywrócimy śnieg na Summoner’s Rift? Odpowiedź brzmi „może”, chociaż aktualnie nie mamy żadnych planów. Niemniej jednak stale ulepszamy narzędzia, których używamy do tworzenia grafiki środowiska (wiedzieliście, że pierwsze areny TFT zostały stworzone z kawałków Summoner’s Rift, chociaż w tamtym okresie nie mieliśmy jeszcze sposobu na ponowne wykorzystanie części mapy, więc najpierw musieliśmy wymyślić, jak je wyciąć i ponownie ich użyć?). Ulepszenia takie jak to pomogą nam tworzyć rozległe mapy szybciej niż kiedyś. Być może pewnego dnia będziemy mogli tworzyć tymczasowe mapy, aby wspierać wydarzenia, ale w międzyczasie mamy nadzieję, że spodoba się wam Świątynia Lilii i Lotosu.

PS. Zanim zapytacie, dlaczego nie użyjemy ponownie zimowej mapy, którą już zrobiliśmy, chciałbym przypomnieć, że Summoner’s Rift DOSŁOWNIE STAJE W PŁOMIENIACH. (I rodzi kwiaty. I skały. I… wiatr?) A mówiąc zupełnie serio, musielibyśmy stworzyć śnieżne wersje wszystkich czterech szczelin żywiołów, a także śnieżne obszary wokół nisz. To nie jest wyzwanie techniczne, ale musielibyśmy poświęcić trochę czasu, by przygotować taką grafikę, a nie planujemy tego w tym roku.


Podziel się ze znajomymi!