Dalsze zmiany na patch 9.19


Poznaliśmy kolejną wersję zmian planowanych na patch 9.19.


Chociaż wersja zmian nie jest ostateczna, to powoli zbliżamy się do tego co ujrzymy w patchu 9.19. W przypadku nerfów doszli Sylas i Pantheon, natomiast dodatkowo buffa otrzymają Riven, Fiora, Annie, Aatrox i Heimerdinger.

Nerfy

Sylas (nowość)

  • Bazowy Armor zmieniono z 32 na 25
  • Pancerz na poziom zmieniono na 3 z 2.5

Pantheon (nowość)

  • Bazową odporność na magię zmieniono z 32.1 na 28
  • (W)
    • Wzmocnienie zmieniono z 150% AD na 135-165 % AD bazując na poziomie bohatera

Karma

  • Przelicznik AP zmieniony z 60 do 40%

Tahm Kench

  • (E)
    • Leczenie z szarego zdrowia zmienione z 75% na 30-100% od poziomu bohatera

Yuumi

  • (Q)
    • Spowolnienie zmienione z 20-80% na 20%
    • Czas trwania zmieniony z 1.5 na 1
    • Nie ma już opóźnienia

Gragas

  • (W)
    • Czas odnowienia zmieniony z 5 na 6
    • Obrażenia zmieniono z 8% na 7% maksymalnej ilości zdrowia celu

Sejuani

  • (P)
    • Obrażenia zmieniono z 10/15/20% na 10% maksymalnej ilości zdrowia celu

Sylas

  • Bazowy armor zmieniony z 32 na 25
  • Armor na poziom zmieniony z 3 na 2.5
  • Bazowy AS zwiększony z 645 na 711

Buffy

Fiora (nowość)

  • (Q)
    • Może atakować wieże oraz wardy
  • (E2)
    • Może atakować wieże

Riven (nowość)

  • (Q)
    • Czas odnowienia zmieniono z 12 na 13
  • (E)
    • Czas odnowienia zmieniono z 14-10 na 12-8

Heimerdinger (nowość)

  • (Q)
    • Przelicznik AP zmieniono z 30% na 35%
    • Przelicznik AP R+Q zmieniono z 30% na 35%
  • (E)
    • Czas trwania unieruchomienia zmieniono z 1.25s na 1.5s

Annie (nowość)

  • (E)
    • Prędkość poruszania się zmieniono z 25-50% na 30-60%
    • Czas odnowienia zmieniono z 15 na 14-10 w zależności od poziomu

Aatrox (nowość)

  • (Q)
    • Obrażenia zadawane minionom zmieniono z 40% na 40-70% bazując na poziomie bohatera

Mordekaiser

  • (W)
    • Zadawane obrażenia regeneracji tarczy zmienione z 30 na 35%
  • Obserwatorzy mogą widzieć, kto jest w umiejętności specjalnej bohatera

Sion

  • (W)
    • Tarca zmieniona z 30-130 na 50-150

Ornn

  • (P)
    • Poziom do rozwijania przedmiotów zmieniony z 13 na 12

Riven

  • (W)
    • Przelicznik AD zmieniony z 100 na 130%
  • (R)
    • Obrażenia zmienione z 100-200 (+60% ad) na 150-300 (+90% ad)
    • Wzmocnienie wykończenia zmienione z 0-200% na 0-100%

Fiora

  • (Q)
    • Może teraz uderzać wieże, rośliny i wardy
    • Drugie użycie może zadać obrażenia krytyczne wieży

Reksai

  • (Q)
    • Działa na wieże, gdy postać jest na powierzchni
    • Bazowy armor zmieniony z 33 do 36

Xin Zhao

  • (P)
    • Leczenie zmienione z 8-59 na 10-79
  • (Q)
    • Obrażenia zmienione z 20-40 na 20-52

Graves

  • Bazowe AD zmienione z 66 do 69

Zac

  • (P)
    • Maksymalne odnawiane zdrowie zmienione z 4% na 4-6% na poziom postaci
    • Można teraz pingować czas odnowienia

Twisted Fate

  • (E)
    • Prędkość ataku zmieniona z 10-30% na 20-40%
    • Obrażenia zmienione z 55-155 na 65-165

Veigar

  • (E)
    • Czas odnowienia zmieniony z 18-14 na 18-12

Oriana

  • (R)
    • Obrażenia zmienione z 150-300 (70% AP) na 200-300 (80% AP)

Heimedinger

  • Bazowe HP zmienione z 488 na 500
  • (Q)
    • Przelicznik AP zmieniony z 30 na 35%
  • (E)
    • Ogłuszenie zmienione z 1.25s na 1.5s

Cassiopeia

  • (E)
    • Wzmocnione obrażenia zmienione z 10-90 na 20-100

Vayne

  • (R)
    • Dodatkowe obrażenia AD zmienione z 20-40 na 25-55

Ashe

  • (Q)
    • Resetuje auto attack
  • (P)
    • Spowolnienie zmienione z 15-30% na 20-30%

Blitzcrank

  • (Q)
    • Zasięg zmieniony z 1050 na 1150
  • (R)
    • Liczba maksymalnych stacków zmieniona z 2 na 3

Podziel się ze znajomymi!

4 Comments

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  1. Nie chcę być niemiły ale czy ktoś ten artykuł po kielichu robił. Karma na czym ma z 60% na 40%? Gragas czas odnowienia w % , serio. Fajnie że ktoś to robi ale już niech jakiś poziom trzyma.

    1. „Czas odnowienia zmieniony z 10/15/20% na 10% maksymalnego zdrowia przeciwnika”
      Czego nie rozumiesz w czasie odnowienia umiejętnosci zależnej od 10% zdrowia przeciwnika? xD

  2. Rozumiem że Yuumi może być trochę silna, ale mogliby wynagrodzić jej te nerfy,,, Mniej obrażeń to dobrze bo mniej zabójstw zabiorę, a zamiast wypatroszyć to spowolni tylko krótszy czas działania Q to nie fajnie tak jak adc jest tępy :<