Na rework Galio musieliśmy poczekać, ale było warto. Bohater niemal kompletnie został przebudowany, otrzymał on nowy model, kwestie, a także umiejętności. Przyjrzymy się nieco bliżej jego przelicznikom. Według twórców gry najlepiej powinien sprawdzić się na Topie i Midzie, ale ma duży potencjał w dżungli.
Statystyki
- Zasięg: 150
- Prędkość poruszania się: 335
- Zdrowie: 550
- Przyrost zdrowia: 100
- Mana: 400
- Przyrost many: 40
- Armor: 27
- Przyrost armora: 3.5
- Odporność na magię: 32
- MR na poziom: 1.25
- Regeneracja zdrowia: 1.6
- Przyrost regeneracji zdrowia: 0.16
- Bazowe obrażenia: 59
- Przyrost obrażeń: 3.5
- Prędkość ataku na poziom: 1.5
Umiejętność bierna: Uderzenie Kolosa
Co 8 sekund następny podstawowy atak Galio zadaje [10/16/22/28/34/40/48/56/64/72/80/88/100/112/124/136/148/160] (+100% ogólnego AD)(+40/50/60% MR) magicznych obrażeń na wybranym obszarze i skaluje się z dodatkowymi obrażeniami od ataku oraz odpornością na magię. Czas odnowienia Uderzenia Kolosa zmniejsza o 4 sekundy, za każdym razem, gdy zaklęcia Galio trafiają unikalnego bohatera (raz na zaklęcie).
Q: Wichry Wojny
70/75/80/85/90 many
10/9/8/7/6 czasu odnowienia
Galio wystrzeliwuje dwa porywy wiatru, które zadają 60/95/130/165/200 (+60% AP) magicznych obrażeń. W miejscu ich połączenia powstaje wir zadający 30/45/60/75/90 (+40% AP) obrażeń, w tym 9% dodatkowych obrażeń zależne od maksymalnego zdrowie celu (maksymalnie 300 stworom) jako magiczne obrażenia przez 1.5 sekundy.
W: Tarcza Duranda
50 many
18/16.5/15/13.5/12 czasu odnowienia
Biernie: Jeśli Galio przez 12 sekund nie otrzyma obrażeń, zyska tarczę za 8/11/14/17/20/23% ogólnego zdrowia, która pochłania obrażenia magiczne.
Pierwsze użycie: Przytrzymanie klawisza W powoduje, że Galio przyjmuje postawę obronną i otrzymuje zredukowane obrażenia 20/25/30/35/40% + (4% na 100 Armora) (8% na 100 MR), ale porusza się wolniej o 30%. To przygotowanie nie może zostać przerwane, nawet jeśli Galio zostanie trafiony efektem kontroli tłumu.
Drugie użycie: Po zwolnieniu W, Galio prowokuje pobliskich wrogich bohaterów od 0.5 do 1.5 sekundy i odświeża redukcję obrażeń na 4 sekundy. Zasięg i czas trwania prowokacji wydłużają się w zależności od tego, ile czasu pozostawał w postawie obronnej.
E: Cios Sprawiedliwości
30/35/40/45/50 many
14/13/12/11/10 czasu odnowienia
Galio odskakuje do tyłu, aby przygotować potężny cios. Po krótkiej chwili szarżuje do przodu, zadając 100/140/180/220/260 (+70% AP) obrażeń magicznych i podrzucając wrogów na 0.75 sekundy. Szarża Galio kończy się w momencie kontaktu z bohaterem lub terenem.
R: Bohaterskie Wejście
100 many
160/140/120 czasu odnowienia
Galio wyznacza na miejsce swojego lądowania obecne położenie sojusznika, na kilka sekund dając mu redukcję obrażeń 20/30/40% + (4% na 100 Armora) (8% na 100 MR) Tarczy Duranda. Potem wyskakuje wysoko w powietrze, lecąc do sojusznika obranego za cel przy aktywacji Bohaterskiego Wejścia. Przy lądowaniu podrzuca wszystkich pobliskich wrogów na 0.75 sekundy (1.25 sekundy w centrum) i zadaje im 150/250/350 (+70% AP) obrażeń magicznych.