Gamescom miejscem pierwszego w historii turnieju PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS INVITATIONAL


Reklama

80 najlepszych graczy i influencerów weźmie udział w pierwszym turnieju lanowym typu Invitational

Bluehole Inc., twórca i wydawca gry PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS (PUBG), oraz ESL, największa na świecie firma zajmująca się esportem, z przyjemnością ogłaszają turniej, który odbędzie się na największych na świecie targach gier – gamescom. Zawody gamescom PUBG Invitational Presented by Bluehole and ESL potrwają 23-26 sierpnia 2017 roku w Kolonii i weźmie w nich udział osiemdziesięciu najlepszych graczy PUBG oraz influencerów.

Od samego początku wiedzieliśmy, że sukces PUBG jest zależny od pasji, jaką tę grę obdarzy społeczność. Sukces gry chcemy uświęcić, organizując turniej, do którego zaprosimy osiemdziesięciu najlepszych zawodników z całego świata – zapowiedział Chang Han Kim, VP i Executive Producer w Bluehole Inc. – Patrzenie na to, jak szybko rośnie nasza społeczność było niezwykle satysfakcjonujące. Niecierpliwie czekamy na opinie graczy na temat tego, co czeka nas tego lata.

Jesteśmy podekscytowani faktem, że PUBG wzmacnia atrakcyjność swojej niesamowitej gry poprzez turniej lanowy na gamescomie – stwierdził Ralf Reichert, CEO ESL. – Sama gra od początku jest wielkim hitem i cieszyłem się patrząc na to, jak przeradza się w grę esportową. Cieszymy się ze współpracy z Bluehole podczas tego, jak i kolejnych turniejów.

Przez cztery dni podczas gamescom PUBG Invitational rywalizacja odbywać się będzie w następujących trybach: Solo mode, Duo mode i Duo FPP (First Person Perspective) i Squad mode. Zwycięzcą będzie ten zawodnik, który osiągnie najlepszy ogólny rezultat w trzech grach.

Dzięki Bluehole od 3 sierpnia gracze będą mogli kupować przedmioty w PUBG, ze sprzedaży których dochód przeznaczony zostanie na nagrody w turnieju gamescom PUBG Invitational oraz cele charytatywne. Pula nagród zawodów wyniesie 350 000 dolarów.

PUBG i ESL będą relacjonować wszystkie aktywności poprzez kanały social media, dzięki czemu członkowie społeczności także będą mogli zaangażować się w zawody. Wybrani uczestnicy targów gamescom wezmą również udział w turnieju na miejscu, a także poznają  deweloperów Bluehole i zagrają w najnowszą wersję PUBG. Więcej szczegółów na temat obecności PUBG na gamescomie ogłosimy w najbliższych tygodniach.

Wydarzenie transmitowane będzie każdego dnia od godziny 16:00 na oficjalnych kanałach PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS, na Twitchu, Facebooku, YouTubie, Mixerze i Twitterze. Zachęcamy również do obejrzenia oficjalnej zapowiedzi gamescom PUBG Invitational Presented by Bluehole i ESL.

Video

Gra PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS została sprzedana w ponad 6 milionach kopii w cztery miesiące od startu Early Acces (23 marca 2017). Aktualnie najwyższa liczba użytkowników grających w tym samym czasie wynosi 422 618.

Reklama

Podziel się ze znajomymi!