80 najlepszych graczy i influencerów weźmie udział w pierwszym turnieju lanowym typu Invitational
Bluehole Inc., twórca i wydawca gry PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS (PUBG), oraz ESL, największa na świecie firma zajmująca się esportem, z przyjemnością ogłaszają turniej, który odbędzie się na największych na świecie targach gier – gamescom. Zawody gamescom PUBG Invitational Presented by Bluehole and ESL potrwają 23-26 sierpnia 2017 roku w Kolonii i weźmie w nich udział osiemdziesięciu najlepszych graczy PUBG oraz influencerów.
– Od samego początku wiedzieliśmy, że sukces PUBG jest zależny od pasji, jaką tę grę obdarzy społeczność. Sukces gry chcemy uświęcić, organizując turniej, do którego zaprosimy osiemdziesięciu najlepszych zawodników z całego świata – zapowiedział Chang Han Kim, VP i Executive Producer w Bluehole Inc. – Patrzenie na to, jak szybko rośnie nasza społeczność było niezwykle satysfakcjonujące. Niecierpliwie czekamy na opinie graczy na temat tego, co czeka nas tego lata.
– Jesteśmy podekscytowani faktem, że PUBG wzmacnia atrakcyjność swojej niesamowitej gry poprzez turniej lanowy na gamescomie – stwierdził Ralf Reichert, CEO ESL. – Sama gra od początku jest wielkim hitem i cieszyłem się patrząc na to, jak przeradza się w grę esportową. Cieszymy się ze współpracy z Bluehole podczas tego, jak i kolejnych turniejów.
Przez cztery dni podczas gamescom PUBG Invitational rywalizacja odbywać się będzie w następujących trybach: Solo mode, Duo mode i Duo FPP (First Person Perspective) i Squad mode. Zwycięzcą będzie ten zawodnik, który osiągnie najlepszy ogólny rezultat w trzech grach.
Dzięki Bluehole od 3 sierpnia gracze będą mogli kupować przedmioty w PUBG, ze sprzedaży których dochód przeznaczony zostanie na nagrody w turnieju gamescom PUBG Invitational oraz cele charytatywne. Pula nagród zawodów wyniesie 350 000 dolarów.
PUBG i ESL będą relacjonować wszystkie aktywności poprzez kanały social media, dzięki czemu członkowie społeczności także będą mogli zaangażować się w zawody. Wybrani uczestnicy targów gamescom wezmą również udział w turnieju na miejscu, a także poznają deweloperów Bluehole i zagrają w najnowszą wersję PUBG. Więcej szczegółów na temat obecności PUBG na gamescomie ogłosimy w najbliższych tygodniach.
Wydarzenie transmitowane będzie każdego dnia od godziny 16:00 na oficjalnych kanałach PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS, na Twitchu, Facebooku, YouTubie, Mixerze i Twitterze. Zachęcamy również do obejrzenia oficjalnej zapowiedzi gamescom PUBG Invitational Presented by Bluehole i ESL.
Gra PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS została sprzedana w ponad 6 milionach kopii w cztery miesiące od startu Early Acces (23 marca 2017). Aktualnie najwyższa liczba użytkowników grających w tym samym czasie wynosi 422 618.