PolscyGracze.pl

Gdzie się podział Rod of Ages?


Dlaczego niektóre przedmioty zostały usunięte w nowym sezonie (np. Różdżka Wieków)?


O ile staramy się unikać usuwania przedmiotów, które gracze uwielbiają, o tyle czasami te przedmioty naginają niektóre zasady, przez co muszą zostać usunięte lub przerobione. Przedmioty w nowym sezonie były zwykle przerabiane lub usuwane, gdy:

  1. Naruszały zasady zdrowej gry w przypadku kontrowania, jak Miecz-Pistolet Hextech, który pozwalał zabójcom na zadawanie dużej ilości obrażeń poprzez najechanie kursorem na wroga i wciśnięcie przycisku.
  2. Ich przeznaczenie pokrywało się z innymi przedmiotami, np. Kosa Statikka była bardzo podobna do Huraganu Runaana.
  3. Były one niemal obowiązkowym pierwszym zakupem dla niektórych bohaterów w sposób, którego nie dało się zmienić na bardziej elastyczny. Oznacza to, że w przypadku tych bohaterów nadal ograniczałyby one wybór, gdyby zostały zmienione na przedmioty mityczne. (Różdżka Wieków była wymaganym przedmiotem dla bohaterów z maną, którzy potrzebowali dodatkowego zdrowia i chcieli się skalować. Połączenie mocy umiejętności i obrażeń od ataku Miecza-Pistoletu Hextech sprawiało, że był on wymagany w przypadku bohaterów, którzy zadawali hybrydowe obrażenia).

Mimo że Różdżka Wieków była bardzo oszczędną opcją, tylko kilku bohaterów z niej korzystało z uwagi na statystyki, które oferowała (Anivia, Twisted Fate, Ryze, Singed itd.). Z kolei bohaterowie niekorzystający z many tacy jak Mordekaiser, Rumble, Akali i inni, którzy byliby zainteresowani przedmiotem oferującym hybrydowe obrażenia, wytrzymałość i leczenie, byli w tym aspekcie pomijani. Była również zbyt mocna dla bohaterów, którzy ją chcieli, aby później rozważyć inne przedmioty.

Testowaliśmy kilka wersji Różdżki Wieków jako mityczny przedmiot, np. z mechaniką transformacji i fajnymi unikalnymi efektami biernymi, jak Serafin/Muramana. Jednakże po jej wyważeniu testerzy czuli, że zbyt długo nie mieli znaczenia w grze ze względu na skalowanie ich mitycznego przedmiotu, i wciąż był to wymagany zakup (a nie wybór) w przypadku bohaterów, którzy chcieli się skalować. To ostatecznie naruszyło dwa założenia dla mitycznych przedmiotów, które przyjęliśmy — satysfakcję i wybór.

Mityczne wersje Różdżki Wieków stały się w końcu Szczelinotwórcą, który otworzył niszę leczenia/wytrzymałości dla bohaterów bez many. Bohaterowie korzystający z many, którzy chcą skupić się głównie na przetrwaniu, powinni móc w danych sytuacjach sięgać po Wieczną Zmarzlinę. Jednakże ten przedmiot jest zbyt słaby i zostanie wzmocniony w następnych kilku patchach.


Podziel się ze znajomymi!